Rl transin kuljettaja menehtyi Ruottissa oli puhistanut säiliön ja jäi säiliön päälle. Olivat tarvinnut nosturin saada hänet alas. Tulee isännille kovat kuulustelut.
RL Trans kuljettaja jäi säiliön päällä
31
7026
Vastaukset
- näkee sen päältäpäin
Kai taas isännät Lappväärtissä eivät antanut lupaa käydä pesulassa niin kuin muut tekevät ... vaan harjalla puhistavat. Ei taida rahat riittää säiliöpesuun.
- tilinauhaa nähnyt
Kohta eivät riittää palkanmaksunkaan henkilöstöfirma Pro League Oy Ab yksi niistä monesta taida olla 10 eri oli verorästejä vaikkei tuntiliksa o enempä kuin 9 € ja siinä kaikki. Kuskipulaa helvetinmoinen.
- säiliöreijo
Eli lopunajat koittavat RL-transsillekin. No, tulee tilalle joku joka ajaa pikkasen edullisemmin.
- ?????????????
Niin siis isännänvika että rengillä on kusta päässä?
- tosi on !!!
Moni muu on varmaan sama mieltä kanssasi että kyseisen yhtiön kuljettajilla on juuri sitä päässä ja ajavat kunhullut. Moneltako meni kortti jokseenkin aikaa hyllylle kunajoivat öisin ilman digikorttia.Linderaalit saivat 60 000 eeuroa maksettavaksi kun olivat pakkottaneet ja vaatineet että ajettavaa on ja toistuvasti vielä.
Ihan oikein lankes kun koittaavat oikua kaikest. - ??
tosi on !!! kirjoitti:
Moni muu on varmaan sama mieltä kanssasi että kyseisen yhtiön kuljettajilla on juuri sitä päässä ja ajavat kunhullut. Moneltako meni kortti jokseenkin aikaa hyllylle kunajoivat öisin ilman digikorttia.Linderaalit saivat 60 000 eeuroa maksettavaksi kun olivat pakkottaneet ja vaatineet että ajettavaa on ja toistuvasti vielä.
Ihan oikein lankes kun koittaavat oikua kaikest.Moneltako kuskilta meni kortti hyllylle ? täytyy olla useampi jos kerran isännille tuli 60 000 e sanktio.
- höpö höpö
juu juu ajaa pitää mutta mitä sitten
- BulkBoy
onkohan noi nyt ihan tosijuttuja? vai jotain essonbaarin puheita taas?
- !!!!!
Kyllä totta on ! ihme ettei ennen o kirjoitettu rl transin touhuista toimia.
- saksanseisojavoimaa
Valitettava tapaus,mutta ennen kirjoitteluanne kannattaa olla hiukan varovainen,sillä kuolemantapaukset ovat aina arka aihe.Tässäkään tapauksessa tuskin monikaan tietää mitä on tapahtunut.
Kyllä noinkin isossa talossa pitäisi olla palkka/ajo ja työaika asiat kunnossa.Luulis teidän kuskien osaavan sen asian hoitaa,kuten tähänkin saakka olette sitä tehneet.
Valitettavasti niitä rahteja ei saada ylöspäin jollei kuluja yrittäjät ymmärrä laskea täysimääräisesti esim, palkat pitää pystyä laskemaan kuluihin työehtosopimuksen mukaan,jos kuski ajaa alle on se hänen häpiänsä ja yrittäjän etu joka taas vääristää kilpailua.- Komiat autot silti
Kuskit on niin ahneita että kiertävät ajopiirtureita merkkaavat lepoajaksi tankkauksia yms. Ei ihme että tapahtuu näitä oho virheitä kun väsyksissä ja uupuneena koittavat hommansa hoitaa.
Eipäs siinä, hyvä että ei nukahtanut rattiin tai tehny jotain isompaa vahinkoa liikenteessä tai ympäristölle. - oli komiat
Komiat autot silti kirjoitti:
Kuskit on niin ahneita että kiertävät ajopiirtureita merkkaavat lepoajaksi tankkauksia yms. Ei ihme että tapahtuu näitä oho virheitä kun väsyksissä ja uupuneena koittavat hommansa hoitaa.
Eipäs siinä, hyvä että ei nukahtanut rattiin tai tehny jotain isompaa vahinkoa liikenteessä tai ympäristölle.Joskus oli mutta ei enää. Nyt kaikki riipi raapin ja paskasia päältä päin.
Ei saa pestää aina tulee kielto jos kysyy eikä sisäpesujakaan. Harja on kuskien kumppaani. - bunker
oli komiat kirjoitti:
Joskus oli mutta ei enää. Nyt kaikki riipi raapin ja paskasia päältä päin.
Ei saa pestää aina tulee kielto jos kysyy eikä sisäpesujakaan. Harja on kuskien kumppaani.kyllä tänään näky ainakin 2 mitkä kiilsivät ku se kuuluisa papin k..li!
niillä kun ajetaankin toisin kuin eräillä kokemäkisillä..
- Anthonio.
Kulkijaa
Kannattais perehtyä asioihin ennenkuin kirjoittelee mitään - EX-RYSSÄ
RL-Trans. On kyllä paskin talo missä olen ollut koskaan töissä!! Onneksi nyt jo muualla!
- 4 vuotta sitten
Olen samaa mieltä ja varmaan moni muukin joka siellä on käynyt kääntymässä.Helvetisti piti mennä ja siitä huolimatta piiskasivat (kovaa tekemään mielestäni olen enkä kukaan muu ole moittinut) ja sitten palkka asiat ihan perseestä.
- malmin gere
4 vuotta sitten kirjoitti:
Olen samaa mieltä ja varmaan moni muukin joka siellä on käynyt kääntymässä.Helvetisti piti mennä ja siitä huolimatta piiskasivat (kovaa tekemään mielestäni olen enkä kukaan muu ole moittinut) ja sitten palkka asiat ihan perseestä.
olen rl-transsilla töissä eikä palkassa ole moittimista.pankkikortin väri sama kun autoissa kuis teillä.on muuten viikonloputkin vapaat.tässä orja firmassa.
- PURKKI BOY
Hyvä et olet mennyt muualle, sillä niihän jyvät eroittuvat akanoista..taas kerran. Mies se tulee räkänokastakin, vaan ei tyhjän paskan jauhajasta...niin myös sanotaan.
" käynyt kääntymässä"..kertooko tarinanne sitä, miksi käyntinne talossa jäi vain kääntymiseksi ja kummanko osapuolen toimesta...Kaikista vaan ei ole niihin töihin ja se pitää hyväksyä...valittamatta.
Hyvää kevättä ja turvallisia km ja muistakaa "kääntyä" aikanaan kotia kohti, ettei vaan ala maistumaan TYÖLTÄ.... - RL konkassa?
Onkos RL:llä jo menossa konkkaan?
- saksanseisojavoimaa
Tuskin nyt sentään,mutta kovasta kilpailuttamisesta ja yrittäjien laskutaidottumuudesta johtuen menee kyllä muitakin ja varmaan aikasemmin ,jos ei ala laskutaito parantumaan.Kyllä nämä toisen kieliset kuljetus yritykset tais kusta pahasesti omaan kenkään,kun tulivat alalle polkemalla rahdit niin alas,ettei ole mitään mahdollisuutta saada niitä enää etes /- kannattavuus rajalle.
Ihmettelen suuresti,että miten yrittäjät viitsii pitää tommosta sirkusta pystyssä kymmeniä autoja ja tulokset vuodesta toiseen pakkasella tai 2-3% tuotolla ja riskit sekä stressi koko ajan paras kaveri.Sairasta hommaa koko kuljetus ja ihan vika sairauteen löytyy peilistä. - saksanseisojavoimaa
saksanseisojavoimaa kirjoitti:
Tuskin nyt sentään,mutta kovasta kilpailuttamisesta ja yrittäjien laskutaidottumuudesta johtuen menee kyllä muitakin ja varmaan aikasemmin ,jos ei ala laskutaito parantumaan.Kyllä nämä toisen kieliset kuljetus yritykset tais kusta pahasesti omaan kenkään,kun tulivat alalle polkemalla rahdit niin alas,ettei ole mitään mahdollisuutta saada niitä enää etes /- kannattavuus rajalle.
Ihmettelen suuresti,että miten yrittäjät viitsii pitää tommosta sirkusta pystyssä kymmeniä autoja ja tulokset vuodesta toiseen pakkasella tai 2-3% tuotolla ja riskit sekä stressi koko ajan paras kaveri.Sairasta hommaa koko kuljetus ja ihan vika sairauteen löytyy peilistä.Onko nämä hinnanpolkijat keksineet perustaa vuokravälitys firman jonka kautta kuskeja käyttävät,ettei tarvi maksaa tes,palkkaa,jotta saavat taas laskea rahtihinnat jonkun muun tarjoaman alle.
Kyllä se kuljetusyrittäjä on kertakaikkisen kekseliäs ,kunhan saadaan ajaa vain riittävän halvalla ni keinot kyllä keksitään.
Suuri virhe tehdään siinä,että päästetään sanneeraukseen semmoset yritykset ,jotka ovat ajaneet ittensä kuralle laskemalla omat rahti hinnoittelut päin persettä.
- Matikkaa,matikkaa
Oottako ajatellu että jos on vuokravirman mies niin aina maksaa oikeasti tesssin palkan!Teille pelleille ei tarvi niin tehä!HEH!
- saksanseisojavoimaa
Hinnoitelkoon jokainen kuljettaja itsensä miten haluaa ja ajakoon kukin yrittäjä millä hinnalla haluaa,jos jokin niin se on vapaata kilpailua.Eihän kuljetusyrityksilläkään ole ketään määrittelemässä rahteja, niin miksi pitäisi kuljettajilla olla joku liitto määrittelemässä palkkoja.Eli kuskit vois neuvotella palkkansa itse kuten yrittäjätkin rahtinsa.
Tällä tavalla saadaan, lisättyä Suomalaista kilpailukykyä ja rahtejakin voitaisiin vaikka vielä laskea,sekä pekkaset ehdottomasti pois. - taksat alas!
saksanseisojavoimaa kirjoitti:
Hinnoitelkoon jokainen kuljettaja itsensä miten haluaa ja ajakoon kukin yrittäjä millä hinnalla haluaa,jos jokin niin se on vapaata kilpailua.Eihän kuljetusyrityksilläkään ole ketään määrittelemässä rahteja, niin miksi pitäisi kuljettajilla olla joku liitto määrittelemässä palkkoja.Eli kuskit vois neuvotella palkkansa itse kuten yrittäjätkin rahtinsa.
Tällä tavalla saadaan, lisättyä Suomalaista kilpailukykyä ja rahtejakin voitaisiin vaikka vielä laskea,sekä pekkaset ehdottomasti pois.Mistä näitä älykääpiöitä sikiää! Ja varsinkin tälle alalle! Laske nyt saksanseisoskelija vaan sitä rahtihintaasi ja reippaasti.
- 1917
saksanseisojavoimaa kirjoitti:
Hinnoitelkoon jokainen kuljettaja itsensä miten haluaa ja ajakoon kukin yrittäjä millä hinnalla haluaa,jos jokin niin se on vapaata kilpailua.Eihän kuljetusyrityksilläkään ole ketään määrittelemässä rahteja, niin miksi pitäisi kuljettajilla olla joku liitto määrittelemässä palkkoja.Eli kuskit vois neuvotella palkkansa itse kuten yrittäjätkin rahtinsa.
Tällä tavalla saadaan, lisättyä Suomalaista kilpailukykyä ja rahtejakin voitaisiin vaikka vielä laskea,sekä pekkaset ehdottomasti pois.nimenomaan, joka aamu huutokaupat tallien pihoille kuka halvimmalla lähtee keikalle, sairaat ja raihnaset suoraan kuopan reunalle vaan.
- saksanseisojavoimaa
1917 kirjoitti:
nimenomaan, joka aamu huutokaupat tallien pihoille kuka halvimmalla lähtee keikalle, sairaat ja raihnaset suoraan kuopan reunalle vaan.
Näin toimitaan.Saksalaista rodunjalostusta parhaimmillaan .Hitler oli hyvä mies.Toimii koiranjalostuksessa miksei myös ihmisille.Kaikki turhapurot ja pellehermannit kuopan reunalle ja ehdottomasti eutanasia kirjattakoon lakiin.
- terpentine spola
No niihä kävi haanpäälläki oulussa, eestipoika löyty kiulun päältä hengettömänä..
- saksanseisojavoimaa
no mikä piru niitä ukkoja sinne säiliön päälle tappaa.Onko mitään tekemistä tietämättömyydellä/ammatti taidon puutteella,vai kuolevatko ihan itekseen.
- Mul' on ja sul ei
saksanseisojavoimaa kirjoitti:
no mikä piru niitä ukkoja sinne säiliön päälle tappaa.Onko mitään tekemistä tietämättömyydellä/ammatti taidon puutteella,vai kuolevatko ihan itekseen.
Oisko nii huono palkka että nälkään kuolevat?
T: Ruottalaisella ajava yrittäjä. Rikas, raikas ja komea
- Rahtarioy
Nyt kaatui laivalla RS trans kiitolinja.
Väsynyt auto.- IkuisuusProjekti
Kun iltapäivälehdestä kuvaa autosta katsoi niin ei voi kuin ihmetellä varustamon autokannella toimivaa henkilökuntaa. He tiesivät,että edessä on laivamatka jossa kohdataan poikkeuksellisen kovaa tuulta. Silti auto oli sijoitettu autokannelle keskelle. Kummallakaan puolella ei ollut ajoneuvoa. Näin ollen aallokossa autolle jäi hyvin tilaa kaatua oikealle kyljelle. On varmasti hyvin haastava tapaus hinausalan yrittäjälle nostaa auto takaisin pyörille kun autokannella ei liikoja tiloja juurikaan ole leveys-saati sitten korkeussuunnassa. Miten te arvoisat kirjoittajat löydätte näitä vanhoja viestiketjuja vuodelta 2011 ????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566752Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414745- 702514
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat411939- 181568
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81482- 171301
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151279- 241204
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671117