Ycf 140cc classic

Minicrossi2

Kannattaako ostaa tuo http://www.nettimoto.com/ycf/classic/809969? Onko kellään kokemuksia tosta ycf:än minicrosseista? Onko tuon crossi kiinanpoikien tekosia vai mikä on valmistus maa? Kertokaa ihmeessä kokemuksia noista crosseista.

36

14683

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1029384756

YCF tehdään kiinassa mutta ovat silti hintaansa nähden laadukkaita

• Anonyymi

Se tehdään Ranskassa mut ycf tehdas on kiinassa🤓

• toppi1234567

ovat tosi hyviä itselläni on tollaisia ollut ja nyt on KTM 250

• pekka443

eli kannattaisiko niitä ostaa ja kestääkö ne kauan ja tiedätkö mitään huonoja ja hyviä ominaisuuksia tämän merkkisissä mopoissa?

• Anonyymi

Kestää hyvin. Kaverilla ollu 2015 vuodesta lähtien eikä oo tarvinnu huoltaa mitenkää muuta ku öljyt vaihtaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kestää hyvin. Kaverilla ollu 2015 vuodesta lähtien eikä oo tarvinnu huoltaa mitenkää muuta ku öljyt vaihtaa

Ollaan sun kaa vähä myöhässä täällä

• -Vellu-

hyvin on toiminut mulla ainaki jo yli vuoden eikä mitään vikaa oo ollut!! Mahtava peli ja tehoakin riittää.

• 67877907

ycf on ranskalainen

• tehdas1

Ycf:än päätoimisto on ranskassa mutta valmistustehdas on kiinassa niinkuin kaikilla.

• Toi

Onko ycfään vara osia

• Jonne22
        Toi kirjoitti:

Onko ycfään vara osia

On mee YCF.com tai joku niin siell on

• Anonyymi

Nii

• mun idiootti kaveri

Mun ycf:äst katkes vetoakseli :(
      Koska mun ääliö kaveri -.-

• kyl ne on kiinalaisi

Kun otat sen etu katteen irti ni siel on sellane pieni kilpi kiinni rungos ja sdin lukee made in china...
      Mu on laadukkaitA!!!

• Pärisijä

Minkälainen ääni noista tulee etttä voisiko ostaa mökille ilman että naapurit suuttuu ? :)

• TOPPI

kannattaasko ostaa YCF START 125CC

• juups4

Ycf suunitellaan ranskassa mutta valmistetaan kiinassa!!

• Jlaukkanen

Ja osatkin on ranskast

• Koskinen

Kaikki muut osat ovat kiinasta paitsi kaasari .

• ycf poika

Moro. mul on ycf ni kannattaa :) :) :) :)

• meikävaan

moro mikäs voisi olla 140 ycf ku pätkii ihan hulluna täydel kaasul niin et sammuu ??

• ycf1

kaasari tukossa

• Jape1975
        ycf1 kirjoitti:

kaasari tukossa

Olisiko kenellläkään tietoa startin releen kytkennöistä? Toiseen napaan tulee 3 kaapelia, joista yksi akulta ja toinen sulakkeelta, mutta mihin kolmas kaapeli pitäisi olla kytkettynä?

• ycf123

Mä veikkaan et neula venttiili on tukossa koska kaverillaki kävi noi ja sanoin et tarkista onko neula venttiili tukossa ja se soitti mulle jonku aja päästä ja sano et toimii

• KxTaiYz

Vittu mitä kiinanromuja ostakaa kawa tai jammu köyhät

• Jutustelija1

Lisään Hondan, Suzukin Japanilaisista ja KTM, TM, husse vaikka Euroopasta.

• kdthu

Mie oon pannu tota.

• Gucciboi

Ihan laatujahan ne on. Itellä on toi r start 125

• Minicrossi

Tietääkö joku mikä on kun ycf 140start ei saa kipinää vaikka uusi tulppa tulpanhattu tulpanjohti ja puola ja puolalle tuleville johdoille tulee sähköä? Voiko olla ettei tule tarpeeksi sähköä?

• Anonyymi

Kannattaako ostaa 88cc ycf ku oon harkinnut ku oon vaan 150 senttiä pitkä

• Anonyymi

Ja kuinka paljon menee

• Anonyymi

Osta suoraan isompi ycf. Jos raha tulee vastaan niin osta esim. bse 160cc. Pituutes ei ole ainakaan este.
        Noi pikkumoottoriset puoliautomaatti minicrossit on lapsille, tai kyllä niilläkin voi hauskaa pitää mutta kyllästyt.

• Anonyymi

Mitkä olis hyvät välit keulimiseen itel on 140 ycf ja takaratas joku 45

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      84
      4531
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3115
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      3109
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2192
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      220
      1308
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1213
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1197
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      65
      1082
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1074
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      983
    Aihe