Mitkä asiat kiinnostavat Sinua?
Mitkä kysymykset ja teemat ovat juuri nyt tärkeitä Sinun elämässäsi ja työurallasi?
Tule suunnittelemaan tulevaisuuttasi
Ohjauksellinen urasuunnitteluryhmä antaa Sinulle eväitä työ- ja koulutuspolkusi - elämäsi suunnitteluun. Oman elämäntilanteesi mukainen suunnitelma sisältää konkreettiset keinot tavoitteisiin pääsemiseksi. Psykologinen testaus vahvistaa itsetuntemustasi, selkiyttää ammatinvalintaasi sekä auttaa Sinua tunnistamaan omat vahvuutesi.
Työskentely tapahtuu ryhmässä, jossa on 6-8 osallistujaa. Ryhmäkeskustelujen ja erilaisten itsearviointitehtävien lisäksi ohjelma sisältää myös yksilötapaamisia.
Sisältö: Urasuunnittelun ja työelämän haasteet sekä mahdollisuudet 2000 luvulla Oppimisen kamaluudesta oppimisen ihanuuteen - elinikäinen oppiminen mahdollisuutena Joustavuus ja käytettävyys – muuntautumiskykyisyys Minä ja urasuunnittelu – mikä vaikuttaa – vaihtoehtojen runsaus Tiedonhankinta taitona – minä tietoviidakoissa Työnhaku osaamisena
Minä tässä ja nyt – osaamiseni ja vahvuuteni, valmiuteni – minä tulevaisuudessa Kuka olen? Millaista osaamista minulla on ja mitä se osaaminen on? Tasapainoinen elämänsuunnitelma Unelmani – intohimoni – intohimoitkaamme Unelman rakennusaineet – ihmisenkokoisiksi palasiksi Tavoitteiden asettaminen ja keinojen ideointi – portaat tulevaisuuteen Itsetunto moottorina unelmiin - moottorin kunnon tarkistus ja säädöt Palautteen kehittävä mahdollisuus Esteiden voittaminen vahvuudeksi ratkaisujen tiellä
Aika 31.3.-29.4.2011 seuraavasti: torstaina 31.3. klo 11.30-16.00, perjantaina 1.4. klo 8.30-12.00, torstaina 7.4. klo 12.00-16.00,torstaina 14.4. klo 8.00-12.00, maanantaina 18.4. klo 12.00-16.00, tiistaina 19.4. klo 12.00-16.00, torstaina 21.4. klo 8.30-12.00 ja perjantaina 29.4. klo 11.30-16.00.
Työskentelyn alussa sovitaan jokaiselle ryhmäläiselle myös kaksi yksilöohjaus-tapaamista. Ja kahden kuukauden päästä työskentelyn päättymisestä on viimeinen seurantatapaaminen.
Koulutus toteutuu, mikäli ryhmä täyttyy. Jos ilmoittautuneita ei ole tarpeeksi, on halukkailla vaihtoehtoisesti mahdollisuus yksilöohjaukseen.
Paikka ilmoitetaan myöhemmin
Lisätietoja Länsi-Kainuun työ- ja elinkeinotoimisto, puh. 010 60 44003
Ohjaaja psykologi Tuula Koivunen, HR-Ratkaisut Ky, puh. 044-558 5145
Ole kiinnostunut tulevaisuudestasi - vietät siellä loppuelämäsi!
Urasuunnittelu Kajaanissa
Kainuulaiset
0
82
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741114
- 751111
- 481004
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104958- 51935
- 33717
- 49704
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34607- 50590
Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118557