Heips!
Oon lähdössä ystäväni kanssa "aikuisten/nuorten" lomalle Palma Novaan hotelli Viva Palmanovaan toukokuun 20. päivä.
Onko kokemuksia tältä/viime vuodelta? Onko joku lähdössä myös? Parhaimmat ostoskeskukset? Baarit? Oliko jotain yllättävää? Onko sää toukokuun lopussa otollinen?
Mallorca / Palma Nova
2
376
Vastaukset
- kannattaakokeilla
Fuengirola:ssa asuu kyllä veli :) mene sinne jos huvittaa :)
Se voisi tietää... [email protected], kysy siltä sano että veli käski kysyä neuvoa :) - th
Hei! Itse olin reissussa tuolla n. 2 vuotta sitten 4 hengen tyttöporukassa. Kaupunki oli mukava. Jos halusi lähteä bailaamaan, clubeja ja baareja löytyi paljon, mutta rauhallisen loman tuolla voi myös viettää :) Baareista paras on BCM ja sitä on vaikea olla ohittamatta, koska se on paikan isoin menomesta ja auki aamutunneille! Joka päivälle oli teemabileet..mm. uv-bileet, vaahtobileet ja vesibileet. Rahalla baarissa ei voinnut maksaa juomia, vaan täytyi ostaa poletteja milklä sai sitten juomia..kaikkea krääsää oli myös tarjolla. Ranta oli mukava ja paikka siisti..kännisiä britti ym muita turisteja riitti vilkkaimmilla baarikaduilla, mutta niihinkin tottui pikkuhiljaa :D Hintataso on hiukan kallis, mutta se varmaan onkin jo tiedossa kun turistikohteeseen matkustaa. Kaikki bailumeininki keskittyy magaluffin puolelle, mutta sinne on monilta hotelleilta suht lyhyt kävelymatka. Rauhallisempaa oli palma novan puolella, joten jos haluaa loimalta rauhoittumista sekä biletystä, onnistuvat ne kummatkin tuolla! Hauskaa matkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1132332Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from341912Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen281872- 1021856
Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276481855Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la571142- 1101046
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei20923- 54870
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘110847