nettitreffit

romantiikannälkääkö

Onko kellään muulla Aikuisella naisella kkokemuksia nettitreffailusta? Olen kahden vuoden aikana tavannut useita miehiä täältä Suomi24 treffipalstalta. Voin vakuuttaa että mistään ei ole tullut suhdetta, ei kahta treffiä enempää. Tämä viimeinen tapaus herätti taas agressioni piikkiin. Nuorempi minua, hauskannäköinen urheilullinen kunnollinen vapaa mies, joka vielä asuu aika lähellä.Ehdotin kahvilatapaamista, mutta hän halusi kävelylle. Suostuin siihen. Illalla sitten kävelimme korttelin ympäri ja juttelimme ihan kivasti, niinkuin pitääkin: kerroimme vähän itsestämme ja toiveistamme. Kun hyvästelimme hän sanoi että haluaa tavata uudelleen ja vaikutin kivalta hänen mielestään, kirjoitti vielä viestin ja kysyi olenko vapaa viikonloppuna. Vastasin tähän että olen vapaa, kirjoitin vielä uuden viestin mutta ei mitään vastausta.
En pidä siitä että herätetään toiveita ja sitten paetaan. Voisi vastata että ei ole kiinnostunut.enää. Tällainen raukkamainen käytös tekee sen, että en haluaisi enää olla hänen kanssaan vaikka ottaisi yhteyttä.

26

300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

Ei voisi nyt vähempää kiinnostaa, hömppäaiheet.
      Maailmalla tapahtuu tärkeämpää.

• arkis

Kyllä noita miehiä on tähän saakka riittämiin löytynyt ilma nettiäkin. En missään tapauksessa lähtisi mihinkään niin arveluttavaan touhuun, kuin tapaamaan nettituttavia.

• kednah

Et vain ole tavannut sitä oikeaa...
      Tv kednah

• arkis

Kyllä niitä"oikeitakin" on tavattu, ykskin suhde kesti 20 vuotta.

• treffi-netti

Muutamia vuosia sitten harrastin nettitreffejä. Eivät ne tapaamani tyypit mitään huonoja olleet, mutta eivät sellaisia, joista olisin erityisesti tykännyt. Tietenkään muutaman viestin tai sättäyksen jälkeen toisesta juurikaan mitään tiedä, mutta arviolta 5-10 livetreffiä kävin läpi ja yksi tapaamistani oli ok, muiden kanssa molemminpuolinen kiinnostus lopahti ensitreffeille. Se ok:kin oli enemmän oman mielikuvitukseni tuotetta kuin oikeaa ihmistä.

Voi tavata elämänsä kumppanin ja sielun veljensä/sisarensa nettitreffeillä. Mutta voi olla että ei.

• .......

C'est la vie.

Kotona miestä odotti vaimo ja 5 hoidettavana olevaa lastenlasta.

• RosaLiiin

Kerran olen romantiikannälässäni tavannut miehen treffipalstalta.
      Leskeksi jäätyäni upposin valtavaan yksinäisyyden suohon ja kaikenlaista hassua tuli silloin tehtyä.
      Meidän jutut chatissa luisti niin hyvin ja ajattelin, että ennen kuin alkaa kuvitella jotain muuta kannattaa tavata, joten vuokrasimme mökin.
      Suunnilleen puoli matkaan löytyi sopiva paikka. Ihan mukava viikonloppu meillä oli, saunoimme, lenkkeilimme ja laitoimme ruokaa.
      Sunnuntaina sitten yksituumaisesti totesimme, ettei meitä ole luotu toisillemme ja juttu jäi siihen.
      Emme ole sen jälkeen pitäneet minkäänlaisia yhteyksiä. Joskus kun näen samanlaisen auton kuin hänellä oli, ajattelen, että toivottavasti hän on ikioman "helmensä" löytänyt elämäänsä ja varsinkin sydämeensä.

• romantiikannäkäinen

Siis ekatreffit vietitte viikonlopun mökissä?
        Mielestäni olen rohkea, mutta en uskaltaisi moiseen, vaikka olisin pitkään chattaillut miehen kanssa. Teen aina treffit kahvilaan tai vastaavaan jossa on turvallista ja voi luikkia pois vähin äänin.
        Kerro vielä oliko teillä seksiä? Ihan vaan kiinnostaa, koska minä en koskaan mene miehen luokse kotiin jos en ole valmis seksisuhteeseen hänen kanssaan. En usko että on miehiä jotka voivat yöpyä saman katon alla ilman että "yrittävät" jotain. Vai onko.

• RosaLiiin

Mökissä, kauniissa hirsimökissä, etukäteen tuumasimme mitä kumpikin toisi mukanaan, että viikoloppu sujuisi, ei siinä mitään sen kummallisempaa. Olimme sättäilleet jonkin aikaa joka ilta tuntikaupalla ja puhuneet rehellisesti kummankin elämäntilanteiden kiemuroista.
      Halusin tutustua häneen kauemmin kuin se kahvilaympyröissä olisi ollut mahdollista.
      Mökkitapaaminen oli oma ehdotukseni ja luotin täysin vaistooni ja ihmistuntemukseeni. Emme olleet edes vaihtaneet kuvia. Se oli jopa jännittävää, minkä näköinen mies treffeille ilmestyisi. Olin saanut miehen jutuista ja äänestä luotettavan ja lempeän käsityksen, jota yhdessä vietetty viikonloppu ei mitenkään horjuttanut. Päin vastoin, joku nainen saa hänestä hyvän kumppanin.
      En jaksa uskoa, että miehen kanssa saman katon alla yöpyminen johtaa aina "yrittämiseen", kyllä se on paljon kiinni lähtötilanteesta ja toiveista. Mitä viestejä haluaa antaa.
      Kumpikin meistä halusi löytää elämäänsä uuden ihmisen ja ottaa toisesta selvää ennenkuin päästää sen romantiikannälkänsä kovin kasvamaan. Oli mukavaa rupatella hänen kanssaan myös nenätysten, olimmehan kuin vanhoja tuttuja jo silloin.
      Jonkin aikaa yksin eläneelle kertyy helposti myös läheisyydennälkää, ihon kaipuuta. Mikään ei ole ihanampaa kuin kietoutua saunan jälkeen miehen kainaloon. Tuo väittämä sai vahvistusta myös tuona viikonloppuna.

• romantiikannälkäinen

Mahtoi olla ihana viikonloppu. Tuollaista en ole koskaan kokenut! Sitä vaan en ymmärrä miksi teistä ei tullut paria jos alku oli näin hieno.
      Kuinka pystyit luopumaan tästä miehestä kun olit panostanut siihen niin paljon?
      Epäilen että syy oli miehen ulkonäössä, et kehtaa esittää häntä ystävillesi.
      Olen yhä sitä mieltä että haluan ensin nähdä miehen neutraalissa ympäristössä ennenkuin säntään saunaan hänen kanssaan. Mutta minähän olen suomenruotsalainen, eli sauna ei ole niin tärkeä minulle.

• RosaLiiin

En sanoisi, että viikonloppu oli ihana mutta mukava se oli ja selkeytti paljon asioita. Oli oikeastaan helpottavaa kun saattoi yhdessä todeta, ettei meistä tule paria ja juttu ei jatku tämän pitemmälle. Olisi ollut kurjaa jos jompi kumpi olisi halunnut jatkaa, sitten vain roikuttaisiin jotenkin epämääräisesti. Näin oli parasta.
        Totesin, että vaikka hän oli seurallinen ja hauskakin silti hän ei vastannut sitä mitä odotin kumppaniltani. Samaa mieltä oli hän minun suhteeni. Emme pyytäneet toisiltamme perusteluja, eivät ne olisi olleet tarpeenkaan.
        En kokenut, että olisin luopunut jostain, olinhan vain sättäillyt ja viettänyt yhden viikonlopun ihan mukavan ihmisen seurassa. Ei minulla ainakaan ollut suuria romanttisia ennakko-odotuksia, enkä jaksa ihmissuhteissa uskoa panostus, hyöty, kate yms ajatuksiin.
        Sen verran olin ajatellut, että jos mies ensimmäisen kahvittelun jälkeen häippäsee niin sitten vietän rauhallisen viikonlopun tuolla mökillä ja nautin kauniista keväästä yksin. Mutta näin oli kuitenkin parempi.
        Epäilyksiisi miehen ulkonäöstä voin sanoa, että valitettavasti erehdyt. Ulkonäköseikoilla ei minulle ole paljonkaan merkitystä, tai no oikeastaan vain se,
        että pitkänä naisena haluan kietoutua saunan jälkeen pitkän ison miehen kainaloon.

• oppia ikä kaikki....

Olen jonkun miehen tavannut treffipalstalta vaan nyt olen luovuttanut. Ei taida sieltä löytyä minulle lähes 60-vuotiaalle kaveria saatikka sydänystävää. Olen huomannut, että moni ei osaa kirjoittaa oikein suomenkieltä tai edes likipitäen yhdyssanoja tai on virheitä jo esittelytekstissä. Sekin antaa ihmisestä jonkinmoisen kuvan kun ei edes otsaketta osata kirjoittaa ilman kirjoitusvirheitä tai edes tarkisteta kirjoittamisiaan. Tämä ei toki ole mikään kynnyskysymys, mutta kuitenkin. Sitten noilla palstoilla on usein semmoisia jotka ovat siellä kenties huvin vuoksi vain. Etsivä ja etsivät, vaan eivät kelpuuta ketään.

Yleisilme joillain on aika epäsiisti vaikka ovat antaneet itsestään viestittelyssä ihan eri kuvan. Vai onko se vain oman itseni luoma harha ihmisestä ja mielikuva.
      Parempi on livenä löytää joku, vielä näilläkin kymmenillä, luulen niin.

• mistä mies voi etukäteen tietää millainen oot. oot luuktavasti kammottava ämmä

• Täyhuti

just näin vastaa täydellinen suomalainen mies?

• oppia ikä kaikki....

Niin oonkin! :)))))

• romantiikannälkääkö

Oppia ikä kaikki . Minulla on ihan samanlaisia kokemuksia kuin sinulla, minäkin olen melkein 60. Olen tavannut 33 miestä netin kautta ja kontaktipalstoilta. Netissä on paljon varattuja miehiä jotka etsivät seksiseuraa. Vapaat ovat niin epäsiistejä ja onnettomia tai sitten niillä on jotain mielenterveydellistä ongelmaa. Kyllä kiva mies nopeasti löytää kumppanin täällä PK-seudulla jos vain haluaa. Ne jotka jäävät yksin ovat valitettavasti kaikki loosereita.
      Ajattelen miehen tavatessani haluaisinko tai pystyisinkö suutelmaan tätä. Jos on huonot hampaat ym en pystyisi. En en voi pitää miestä vain kaverina, hän odottaa enemmän suhteelta.

• Täyshuti

Olen kohta 59-vuotias nainen ja olen silloin tällöin kahdeksan yksinäisen vuoden aikana kokeillut nettitreffejä, mutta totuus on:

- NYT: kaikki ikäiseni miehet ilmoittavat jo profiilissaan hakevansa minua ainakin 10 vuotta nuorempaa seuraa
        - jos ikärajat ovat heidän toiveidensa ulkopuolella, he voivat rajata jo vastauksemmekin pois
        - summasummarum: tämän ikäisistä sinkkunaisista ei olla kiinnistumeita

AIEMMIN minulle vastattiin kyllä, varsinkin MINUA 10-15 vuotta nuoremmat miehet =)

Ei mene tasan nämä onnen lahjat,

• oppia ikä kaikki....
        Täyshuti kirjoitti:

Olen kohta 59-vuotias nainen ja olen silloin tällöin kahdeksan yksinäisen vuoden aikana kokeillut nettitreffejä, mutta totuus on:

- NYT: kaikki ikäiseni miehet ilmoittavat jo profiilissaan hakevansa minua ainakin 10 vuotta nuorempaa seuraa
        - jos ikärajat ovat heidän toiveidensa ulkopuolella, he voivat rajata jo vastauksemmekin pois
        - summasummarum: tämän ikäisistä sinkkunaisista ei olla kiinnistumeita

AIEMMIN minulle vastattiin kyllä, varsinkin MINUA 10-15 vuotta nuoremmat miehet =)

Ei mene tasan nämä onnen lahjat,

Näinhän tuo just menee. Yleensä meidän ikäryhmämme miehet etsivät nuorempia naisia. Ihmettelen vain, miksi.
        Vaatimukset naisen suhteenkin ovat taivaita hipovia yleensä. Tietysti on poikkeuksiakin, mutta omalle kohdalleni ei ole löytynyt kivaa siistiä miestä vaan kuten kirjoitit tuossa "romantiikannälkääkö", yleensä mies on joko epäsiisti tai hänellä on mielenterv. tai muita ongelmia tai on naimisissa ja etsii vain seikkailua.

Eipä kiinnosta. "Helmen" jos löytäisi, vaan taitaa olla turhaa etsiä sitä treffipalstoilta.

• Taidat olla aloittaja joten laitan tähän hiukan näkökulmaa täältä toiseltakin puolelta. Joskus aikoinaan minullakin oli profiili tuolla ja kun kirjoittelin tännekin, yhteydenottoja tuli runsaasti. Pääosa seuraa hakevista oli minua vanhempia, no, ikä ei ole mikään prioriteetti vaikka samanikäistä sanoinkin etsiväni. Mutta mitään muutakaan mitä olin profiiliini kirjannut ja mitä korostin keskusteluissa ja jutuissa ja tapaamisissa ja ties missä näille seuraa tarjoaville ei oltu luettu, ei kuunneltu eikä otettu vakavasti. Sitä vain kuviteltiin että nainen kuin nainen kelpaa, että vain heillä voi olla jotakin vaatimuksia.

Tämä ei tuntunut menevän kenenkään tämänikäisen naisen tajuntaan. Tämänikäisellä miehellä on samalla tavoin oma elämä. Ei tässä enää tahdo heitää kaikkea menemään ja aloittaa uutta siten kuin mikä tahansa paikalle sattuva nainen haluaa määrätä. Tuollaisia ressukoita voi olla mutta he ovat ressukoita.

Koska naiset eivät osaa lukea eivätkä ymmärrä puhetta, poistin aikoja sitten tuon pelkkää harmia tuovan profiilin ja olen muutenkin pysynyt tarkasti omissa oloissani. En usko mistään löytyvän naista joka olisi jo spontaanisti valinnut samantapaisen elämän ja jonka kanssa siis yhteiselosta tulisi puolin sekä toisin vaivatonta eikä pelkkää valtapeliä. Elämä itsekseen on ihan palkitsevaa, olen suositellut sitä naisillekin.

• oppia ikä kaikki....

Olet oikeassa tuossa asiassa, että myös mies on jo tähän ikään "luonut" oman elämänsä, eikä tahdo heittää sitä menemään minkään paikalle sattuvan naisen takia. En minä semmoista todellakaan halua; siinä mennään ihan ojasta allikkoon.
      Kysymys on vain siitä, että jokainen, sekä mies että nainen, haluaa itselleen itseään miellyttävän kumppanin yleensä, ei mitään ressukkaa todellakaan.

Vaikea on sovittaa enää näillä kymmenillä omia tarpeitaan ja elämäänsä toisen kanssa yhteen ilman ristiriitoja. Kompromissejakin on vaikea ajatella tehtävän.
      Elämä on todellakin ihan palkitsevaa näinkin. Säästyy monelta murheelta ja saa elää itsensä näköistä elämää.
      En tiedä, osasinko lainkaan tuoda ajatuksiani ymmärrettävään muotoon näin kirjallisesti?!

• Eiköhän tuosta selvää saa.

Mutta todellakin, mitä voi odottaa sellaisesta parisuhteesta missä toinen ei suostu kuuntelemaan toisen mielipiteitä edes näin perustavanlaatuisessa asiassa? Ei mitään. Paras on häipyä vähin äänin, ennen sen suurempia vaurioita.

• romantiikannälkääkö

Olen ollut sinkkuna 4 vuotta ja oppinut paljon uutta. Ennen en tiennyt että tämän ikäiset naiset eivät enää halua asua yhdessä miesystävänsä kanssa. Kaikki tietämäni vanhemmalla iällä solmitut paarisuhteet on etäsuhteita! Tätä minun oli alussa vaikea ymmärtää, kun avioliitossani tapasin miestäni lähinnä illasta aamuun ja päivisin oli omat askareet. Emme menneet mihinkään yhdessä, kotona keitettiin teetä ja katsottiin telkkaria
      Luulen että tämä etäsuhdejuttu on lähinnä eläkeläisten ihannejuttu. Sehän vaatii tavattomasti aikaa, ei kiireinen pystyisi tapaamaan ystäväänsä kuin harvoin kun on työt, työmatkat, koulutukset ja seminaarit sekä omat harrastukset.
      Olen jo alkanut ajatella että ei minuakaan varten enää ole muuta kuin tällainen etäsuhde. Villinä ihmisenä en kuitenkaan osaisi olla tapaamatta muita miehiä jos minulla vain olisi harmaa kuiva mies joka taluttaa minua teatteriin ym silloin tällöin.

• yksin ihan hyvä

vaikeaa on tässä iässä aloittaa uusi suhde, jos ollut vuosikymmeniä jo parisuhteessa.
      Kokeilin ja asuttiinkin yhdessä, mutta lopulta kumpikin halusi oman kodin, ollaan yhteydessä päivittäin puhelimella, tavataan pari kertaa kuussa.
      Eli ei olla mitenkään riippuvaisia toisista, välillä tuntuu, että on ihan yksin kuitenkin.
      Olen huomannut ,että nettissä usein samat naamat näkyy, ovat varmaan ajankuluksi siellä, koska vuosia sama ilmoitus.

• Olen tavannut monta oikeaa, minä vain olen ollut väärä:)

• Smed Smörgare

Minä olen 62v mies. En ole haeskellut nuortempaa seuraa enkä haeskelekaan. Chatin puolelta löysin tosin nuoremman; hän on tasan 60 nyt. Tapaillaan silloin kun meille kummallekin sopii, ei kovin usein mutta kuitenkin sopivasti (ainakin melkein)
      No tällästä sattuu...tarkoitin vain että ei KAIKKI miehet etsi nuorta seuraa. On meitä miehiä jotka tiedämme mitä tahdomme ja myös tiedämme mistä löytää jatkuvuutta suhteeseen. En väitä etteikö isonkin ikäeron omaavilla pareilla olisi jatkuvuutta vaikka on todennäköisempää että se ikäero johtaa suhteen karikkoon.
      Toki niin voi käydä myös kaikissa suhteissa.
      Kuitenkin..jos kokemus miehistä on sellainen että he etsivät vain nuorta naista itselleen, se on yleistystä ja siis väärä väite. Nuorta naista etsivä pappa hakee vain piristystä itselleen (ehkä avion arkeenkin? )
      Yleistystä toikin :)))

• sama ikä hyvä

en tiedä, mikä tässä mättää? Kun näin 60v, pidän 65v miestä liian vanhana, selvästi huomaan eron.
      Ei aina naisetkaan halua vanhempaa miestä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3095
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2865
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2105
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1565
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1328
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    9. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1250
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe