Auttakaa

En tiedä yhtään mihin minusta olisi. Mieleni tekisi nyt vain jaada jollekin eläkkeelle, kun en oikein usko pärjääväni missään.

En tiedä mitä haluaisin opiskella, en tiedä mitä haluaisin tehdä työkseni, enkä tiedä mihin edes pystyisin.

Etuinani olen kaksikielinen (englanti ja suomi), olen matkustanut paljon, ymmärrän filosofiaa sekä ihmisiä. Näillä taidoilla ei saa mitään aikaiseksi, muuta kun naisseuraa ja kiinnostavia keskusteluja.

Mitä minun kuuluisi mennä opiskelemaan? Olen tällä hetkellä lukiossa, josta suorittamista on vielä jäljellä ihan mukavasti. Rahani ovat koko ajan vähissä, eikä asuntoakaan tunnu llöytyvän vai n iltaopiskelijana.

Hain matkailualalle, josta kuulin nyt sen olevan aika perseestä. Ei se minua välttämättä haittaa, mutta en välttämättä edes pääse kouluihin. En tiedä yhtään mistä aloittaa ja imhin pyrkiä.

Neuvot olisivat poikaa.

4

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5+8

      Oletko käynyt puhumassa ammatinvalintapsykologin kanssa? Te-toimisto tarjoaa yleensä kaikille tätä palvelua.

      • Kävin jossain välissä, mutta aika vaisuja oltiin. Ne kysyi mitä haluaisin tehdä, sanoin etten oikeastaan mitään, ja sitten sanottiin että on nyt pakko olla jotain, ja kun luettelin jotain mitä tuli ensimmäisenä mieleen, niin ne toistettiin minulle ja se oli siinä.. :/

        Siitä on kyllä aikaa että varmaan uudelleen voisi kävästä, tai jollain toisella henkilöllä..


    • Onko sinulla mitään vammaa, vikaa tai sairautta, joka rajoittaisi työkykyäsi. Jos on niin ajattele ITSEÄSI ihan ensimmäisenä. Kokemuksestani teidän, että pidemmmän päälle se kannattaa.

      • On sinänsä. Aina vaiheittain tulee ja menee ahdistukset sun muut, että pitää akutassa käydä.. Yleinen masennuskin on ollut jo aika kauan, vuosia, mutta sillä ei ole kovinkaan paljoa väliä kun ei pysy pää pinnalla ellen yritä. Hoitoa ei saa eikä mitään apua tai ymmärrystä, keppiä heilutellaan joka suunnasta.

        Ei minua sinänsä haittaisi mitään tehdä, vaikka mitä, mutten aina kykene täyteen suoritukseen, ja siihen yleensä kaatuu koko homma.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      124
      1197
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1038
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      98
      869
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      734
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      657
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      579
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe