pojat: kumpi tyttö jää paremmin mieleen

miiiiisulii93

eli kun ollaan vaikka koulussa ja siellä on sellanen aina äänessä ja muutenkin huomioo herättävä tyttö ja sitten sellanen hiljanen ja aika ujo (mut ei liian ujo että uskaltaa kummiskin puhumaan ja näin) nii kumpi jää paremmin mieleen ja kumpi on kiinnostavampi?
kyllähän sitä varmaan luulis et se huomioo herättävä jäis paremmi mieleen mut must ujot ja hiljasemmat on viehättävämpii.
mitä mieltä? kumpi puoli kiinnostaa enemmän tytössä

6

355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poika17w.

      No kyllähän se äänekäs jää mieleen mut harvoin hyvässä mielessä... Itte kyl ennemmin kiinnostuisin siitä ujommasta ja mun mielestä ne ujommat on muutenki viehättävämpiä ku ne mölyapinat

    • Poika18wW

      Sama. Äänekkäät hörhöt jaa negatiivisella tavalla mieleen, ujot on söpöjä:)

    • F1122d;;17Weee

      Kyllä ne enemmä äänessä olevat jää mieleen, harvemmin positiivisesti. Niissä ujommis vähä hiljaisemmis on vaa jotai kiinnostavaa

    • jeeeop

      JEOP! SAmaa mieltä

    • gvnjghj

      itse olen ujo ja hiljainen tyttö, normaalin näköinen 16 vuotias, joskus äänessä, joskus ei, mutta kyllä sen huomaa, että pojat silti turvautuvat äänekkäisiin tyttöihin ja uskaltavat sosiaalisesti seurata enemmän heidän toimiaan ja olla heidän seurassaan.

    • matti:p

      Aina äänessä olevat on rasittavia. Ujot ja hiljaisemmat on söpöjä ja kiehtovampia :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      3926
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      13
      2141
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      24
      1638
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1477
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1428
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      19
      1341
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1228
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1154
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1089
    10. 22
      1066
    Aihe