Kopiolaukut ja kellot

"copylaukut x 3"

Käykää ihmeessä tutustumassa Shouk-alueen "Secret" kopiolaukku myymälöihin. Siis kauppiaat vievät teidät mitä kummallisemman reitin kautta laukkuapajille. Neukkarihuoneen näköisestä tilasta siirretäänkin kirjahylly sivuun ja siinä avautuu silmiesi eteen "Kutsit, Dolsekappanat, luis vittonit, pradat" jne.

Ellette ole käyneet, niin ette voi kuvitella kuinka ovelia salapaikkoja kauppiailla on kopiolaukkujen ja kellojen myyntiin. Kapeista ullakkokäytävistä, isoihin hienoihin "myymälöihin".

6

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MissÄXön

      On käyty,mutta ei minusta asiassa ole sen enempää dramatisointia.Myyjä vie portaat hissillä ylös ja avaa lukitun oven jossa hyllyillä on laukkuja sekä kelloja.
      Eikä myymälä mitenkään hieno ole,kalustamaton huone hyllyineen.

      • Yks akka vaav

        Ei dramatiikkaa, mutta oli myös hienoja paikkoja. Mutta tämä olikin vain minun mielipide, kun kävimme varmasti yli 10 Secret-placessa.


      • MissÄXön
        Yks akka vaav kirjoitti:

        Ei dramatiikkaa, mutta oli myös hienoja paikkoja. Mutta tämä olikin vain minun mielipide, kun kävimme varmasti yli 10 Secret-placessa.

        Ainut rasittavuus asiassa on kun sitten on melkein pakko ostaa kello tai laukku :) Esim turkissa tai tunisiassa en uskaltaisi moiseen ryhtyä(Blondi epämääräisessä huoneessa ovi lukossa tumman miehen kanssa)
        Onko siellä hienompiakin "myymälöitä"?ainakin missä itse kävin niin jokainen lähes samanlainen,en olisi erottanut että joko kävin täällä.Mutta heillä on tarkka asiakasrekisteri,samaan paikkaan ei viedä samaa asiakasta vaikka olisi ollut sama sisäänheittäjä.


      • ...............
        MissÄXön kirjoitti:

        Ainut rasittavuus asiassa on kun sitten on melkein pakko ostaa kello tai laukku :) Esim turkissa tai tunisiassa en uskaltaisi moiseen ryhtyä(Blondi epämääräisessä huoneessa ovi lukossa tumman miehen kanssa)
        Onko siellä hienompiakin "myymälöitä"?ainakin missä itse kävin niin jokainen lähes samanlainen,en olisi erottanut että joko kävin täällä.Mutta heillä on tarkka asiakasrekisteri,samaan paikkaan ei viedä samaa asiakasta vaikka olisi ollut sama sisäänheittäjä.

        En todellakaan suosittele. Olen ollut yksinään myyjän kanssa tuollaisessa yläkerran salahuoneessa, ovet lukossa ja myyjällä avain ja voin sanoa, että olin erittäin helpottunut päästessäni sieltä pois. Myyjä ei aluksi edes suostunut avaamaan ovea, jouduin useamman kerran pyytämään häntä avaamaan oven, en siis todellakaan suosittele menemään yksin tai edes kahdestaan. Todella epämiellyttävä kokemus ainakin omalla kohdallani. Muutenkin ne myyjät on tosi ällöjä ja tunkeilevia.


    • p.i.p.a

      Voitteko kertoa suurinpiirteistä hintatasoa kopiolaukuille ja -kelloille? Ensi viikon lauantaina lähtö ensimmäistä kertaa Dubaihin. En malta enää odottaa!

      • dubain asukki

        riippuu ihan sun tinkimistaidoista


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe