Moikka!
Olemme tällainen nuori pariskunta ja nyt tarvitsisimme kaksiostamme hieman isompaa tilaa eli etsimme kolmiota Turun alueelta. Olemme molemmat olleet vakituisina Soneralla töissä vuodesta 2007 lähtien.
Heti alkuun toki pitää mainita, että toisella meistä on luottotiedot kuralla, toki asia on jo parempaan suuntaan menossa. Toisella meistä on vielä hetken aikaa merkinnät luottotiedoissa, mutta saa ne takaisin syksyllä! Viimeiset maksutkin kuitattu 2008 kesällä ja tästä myös merkintä häiriömerkinnöissä, eli kaikki velat ovat kuitattu. Kummallakaan ei ole koskaan ollut kuitenkaan esim vuokrarästejä!
Haemme kolmiota Turusta, sillä kaksiomme alkaa käydä pieneksi meille. Tarvitsemme asunnolta erillisen työhuoneen joksi uusi lisähuone tulisi ja mahdollisesti muuttuisi myöhemmin lastenhuoneeksi. :)
Olisi toivomuksena löytääkkin parvekkeellinen kolmio joka olisi kooltaan noin /-70 neliötä. Mukavina plussina asunnosta toki voisi löytyä erillinen WC, vaatehuone tai muuten säilytystilaa runsaasti, jääpakastinkaappi atikka sauna, mutta nämä ei mitään välttämättömyyksiä.. ja toki muutenkin aina kaikki lisä on pelkkää plussaa!
Takuut ym. maksut eivät ole ongelma, hoituu kyllä, kunhan nyt vain sopiva asunto löytyisi.
Jos olemme etsimäsi nuoripari kolmioonne, ottakaa reilusti yhteyttä!
Yhteystiedot:
Mia: 040 054 8430 / [email protected]
Juuso: 040 741 2091 / [email protected]
Nuoripari etsii kolmiota Turusta
Kolmio haussa
2
174
Vastaukset
- Täältä.
http://www.kas.fi/hakija/vuokraasunnot/vapaat-vuokra-asunnot/
Merkintä luottotiedoissa ei tuolla asunnon saantia estä. - Anonyymi
Taitaa mies olla vähä vaju.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279