Eli kysymys kuuluu: mitä mieltä olette Dubain turvallisuudesta Japanin tilanteen vuoksi? Jos ydinreaktori räjähtää, melko lähellähän tuo UAE on... Lasten kanssa olemme matkaamassa sinne viikoksi, siksi tätä miettii hurjasti..Kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksista. Hätä on todellinen.
USKALTAAKO matkata ensi viikoksi Dubaihin vrt. JAPANIN TILANNE
4
209
Vastaukset
- sama ap
Siis jos radioaktiivista säteilyä vapautuu paljon, sehän voi kulkeutua pitkiäkin matkoja jos tuulen suunta on oikea...mutta onko syytä pelkoon ja lentojen peruutukseen?
- MissÄXön
Kannattaa tuo maantiedontietämys päivittää,nimittäin kun tarkkaan lasketaan suomi on lähempänä kun japani Dubaita.Eli olet kummassa paikassa tahansa,tuulensuunta ratkaisee.Ehdottaisin tulevaisuudessa ihan kotona pysymistä,jossa ei myöskään ole täysin turvallista,
- ap
Heh =). Niinpä niin...Mutta ne tuulet tuulet =D. Maantiedon tietämys on ihan kohtuullinen, mutta asiantuntija-arvioita tässä haeskelen =D =D. Jos joku oikeasti asioista tietävä olisi vastaamassa...mututuntumaa ja perusmaalaisjärkeä en nyt hae.
Kiitos kuitenkin ja hymyä ja positiivisuutta ja iloa elämääsi =).- MissÄXön
Niinpä mutta kun se ongelma tässä on nyt se että kukaan ei tiedä näistä räjähdyksistä,valitettavasti.Positiivisuutta ja iloa nimenomaan on se että ei murehdi tapahtumattomia asioita.siinä se ilo elämästä nimenomaan menee.Olen itse käynyt Dubaissa 7kertaa enkä ole muistanut murehtia etukäteen-annan mennä ja nautin :D
Ja minulla on myös lapsia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673498- 152206
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2241522Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701261- 441231
- 371141
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381083Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361041Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.411020- 471014