Peli toimii muuten hyvin, mutta n. 30min - 2h pelaamisen jälkeen kaiuttimista rupeaa kuulumaan rätinää ja n. 3sek kuluttua tietokonekone käynnistyy uudelleen. Kun pelin aukaisee uudelleen, valikkoon ei tule ollenkaan mahdollisuutta jatkaa tallennettua peliä. Näytönohjaimessa on uusimmat ajurit ja pelissä uusin päivitys.
Intel Core i7 920, 6Gb DDR3, Radeon HD4850, Windows 7 Ultimate x64 SP1
Black Ops hävittää tallennetun pelin
missä vika???
2
119
Vastaukset 2
- lisää tietoo
Voisko tuohon uudelleen käynnistymiseen liittyä se, että näyttiksen lämmöt nousee 15min yli 100 asteeseen?
- kuva testistä
Tuossa vielä kuva, kokeilin näytönohjaimen rasitustestillä kauanko kestää lämpöjen nousu työpöytälämmöistä 100°:seen:
http://img20.imageshack.us/i/cccx.png/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3031250Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3131241- 95979
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50968- 106909
- 101899
- 111752
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh19656Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh4594- 64588