Gaga kopioi Christinaa

bellali

Gaga on kopioinut sekä Christinan mustat nahkachapsit että Fighter-videon tyylin.

Born This Way kenties kopioi myös Not Myself Tonightia?
http://www.youtube.com/watch?v=czf48_9S5o0

En tykkää siitä miten Gaga varastaa Christinalta.

20

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gagahan

      varastaa paitsi Christinalta niin myös mm.Madonnalta, Britneyltä ja kaikilta muilta... Nainen ei keksi mitään omaa, ja näyttää ihan helvetin friikiltä ja rumalta, jos nyt ihan totta puhutaan...! En pidä sitten alkuunkaan tuosta Lady Gagasta... Ihme hyyppi koko tyyppi!

    • bellali

      Gagan ura on ontto, teennäinen ja korni kopio Christinan urasta. Christina teki musiikkivideoillaan ja muodissa kaiken sen, mitä Gaga nyt, mutta paremmin ja aidommin ja jo vuonna 2002-2004. Puhumattakaan siitä että kenelläkään ei ole edelleenkään sitä ääntä ja lava-karismaa kuin hänellä.

    • JK

      VAI IN

    • Xtinafanforever

      Mua huvittaa tollaset ihmiset jotka odottavat julkkisten näyttävän joltain "ihmeellisiltä" meikittä, haloo julkkiksetkin ovat vain ihmisiä. J mun mielestä Christina on kaunis ilman meikkiäkin.

    • lovedrug

      On käynyt luultavasti niin, että bellalilla on Christina noussut pahasti päähän.

      Christna kopioi Gagaa vuonna 2008, ottamalla täysin saman hiustyylin - luuli voivansa ratsastaa Gagan visioilla, kun Gaga ei ollut tunnettu vielä silloin. Se MTV Video Music Awards -esitys samaiselta vuodelta on halpa kopio, aluksi kuvittelin, että siinä on Gaga. Mutta eipä tämän Gagan kopioiminen siihen: Christina varasti Gagan Bad Romancen musiikkivideolta paljon tietynlaisia visioita ja laittoi ne omaan, todella halvan näköiseen Not Myself Tonight videoon.

      Haluan kuulla yksityiskohtia siitä, miten Gaga olisi kopioinut Christinaa? Esimerkiksi minun mielestäni Gaga ei näytä tuossa linkkaamassasi uutisoinnissa Christinalta yhtään.

      "Gagan ura on ontto, teennäinen ja korni kopio Christinan urasta." Hajosin pahasti tuolle kommentillesi. Onko sinulla kenties jokin pakkomielle Gagaa kohtaan ja koko ajan puhua p*sk** hänestä? Häh? Gagan ura ei ole todellakaan ontto, saatika sitten teennäinen tai kopio Christinan urasta. Repeän tuolle kommentille oikeasti. Perusteluita?

      "Puhumattakaan siitä että kenelläkään ei ole edelleenkään sitä ääntä ja lava-karismaa kuin hänellä." Okei, tästä huomaa jo sinun suhtautumisesi Christinaan. Et näe ketään muuta tässä maailmassa kuin hänet. Vaikutat todella naurettavalta tyypiltä.

      Syytöksesi ovat pakkomielteisiä, vailla faktapohjia. Lmao. Oikeasti, avaa silmäsi ja näe, että maailmassa on muitakin lahjakkuuksia kuin tuo Aguileran Christina. Vaikka olisi kuinka idolisi, niin silti.

      Naurettavaa, sanoisinko.

      • bellali

        "On käynyt luultavasti niin, että bellalilla on Christina noussut pahasti päähän.

        Christna kopioi Gagaa vuonna 2008, ottamalla täysin saman hiustyylin - luuli voivansa ratsastaa Gagan visioilla, kun Gaga ei ollut tunnettu vielä silloin. Se MTV Video Music Awards -esitys samaiselta vuodelta on halpa kopio, aluksi kuvittelin, että siinä on Gaga. Mutta eipä tämän Gagan kopioiminen siihen: Christina varasti Gagan Bad Romancen musiikkivideolta paljon tietynlaisia visioita ja laittoi ne omaan, todella halvan näköiseen Not Myself Tonight videoon."

        Hehheh. No niin varmaan.

        Eiköhän se Christina ole tehnyt montaa muotijuttua jo vuosia sitten ennen kuin Gaga oli nimenä olemassa. Eikä se liity mitenkään siihen onko Christina itse täydellinen taikka täysin uniikki, tottakai Christina ottaa vaikutteita mutta ei aloittelevilta artisteilta vaan niiltä ketkä ovat raivanneet tietä hänelle. Aina Christina kuitenkin aidompi on kuin Gaga, joka on feikeimpiä poppitähtiä ikinä.

        "Syytöksesi ovat pakkomielteisiä, vailla faktapohjia. Lmao. Oikeasti, avaa silmäsi ja näe, että maailmassa on muitakin lahjakkuuksia kuin tuo Aguileran Christina. Vaikka olisi kuinka idolisi, niin silti."

        Kuulostat tutulta... Voisit ymmärtää että se että en arvosta Gagaa, ei tarkoita sitä ettenkö näkisi maailmassa olevan muita lahjakkuuksia kuin Christinan. Gaga ei vain kuulu heihin, joten hajoa siihen.


    • lovedrug

      "Aina Christina kuitenkin aidompi on kuin Gaga, joka on feikeimpiä poppitähtiä ikinä. "
      En kuitenkaan nyt noinkaan sanoisi, mutta tuo on sinun näkemyksesi. En taida kumminkaan sanoa tähän yhtään mitään, sillä sinun näkemykseksi ovat niin sinisilmäisiä, että voi hyvä taivas.

      "Kuulostat tutulta... Voisit ymmärtää että se että en arvosta Gagaa, ei tarkoita sitä ettenkö näkisi maailmassa olevan muita lahjakkuuksia kuin Christinan. Gaga ei vain kuulu heihin, joten hajoa siihen. "
      Hmm.. olemmekohan sitten törmänneet jollain keskustelupalstalla? Tosin vierailen useammin ulkomaisilla palstoilla, kuin suomalaisilla, eikä nimesikään kuulosta tutulta. Mutta joka tapauksessa: en ole hajoamassa mihinkään. Itse myös voisit ymmärtää sen, että jos et pidä Gagasta, niin sinun ei silti tarvitse suoltaa hänestä peetä tänne ja haukkua sitä maanrakoon. Vai onko se niin välttämätöntä? Onko sinulla kenties joku pakkomielle näiden kahden välillä? Vaikka et arvosta Gagaa, niin ei tarvitse mustamaalata sitä ympäri Suomi24:sta.

      • bellali

        Sinä itse käyt henkilökohtaisuuksiin ja alat haukkua minua sinisilmäiseksi ja naurettavaksi kun itse arvostelen Gagaa. Kukahan tässä nyt on kiihkofani ja kelle?

        Gaga ihan tosissaan kopioi ja plagioi muiden musiikkia ja tyylejä. Tämä ei ole mun mielipiteeni eikä mikään loukkaus, vaan hän tekee niin. Hänellä on valtavasti plagioituja biisejä tai sointukuvioita ja hän väittää olevansa muodissaan omaperäinen mutta kuitenkin kopioi kaiken Marilyn Mansonilta, Björkiltä ja Christinalta esimerkiksi. Lisäksi hän käytti Christinan nimeä myydäkseen itseään.

        Enkä pidä siitä että sanaani epäillään koska sanon jotain epämiellyttävää Gagasta. Totta se kuitenkin on.


      • bellali
        bellali kirjoitti:

        Sinä itse käyt henkilökohtaisuuksiin ja alat haukkua minua sinisilmäiseksi ja naurettavaksi kun itse arvostelen Gagaa. Kukahan tässä nyt on kiihkofani ja kelle?

        Gaga ihan tosissaan kopioi ja plagioi muiden musiikkia ja tyylejä. Tämä ei ole mun mielipiteeni eikä mikään loukkaus, vaan hän tekee niin. Hänellä on valtavasti plagioituja biisejä tai sointukuvioita ja hän väittää olevansa muodissaan omaperäinen mutta kuitenkin kopioi kaiken Marilyn Mansonilta, Björkiltä ja Christinalta esimerkiksi. Lisäksi hän käytti Christinan nimeä myydäkseen itseään.

        Enkä pidä siitä että sanaani epäillään koska sanon jotain epämiellyttävää Gagasta. Totta se kuitenkin on.

        Lisäys:

        Mulle tuli typo. Piti siis lisäämäni että tuo "bellalilla on noussut Christina päähän" on taas yksi henkilökohtaisuus.


      • bellali
        bellali kirjoitti:

        Lisäys:

        Mulle tuli typo. Piti siis lisäämäni että tuo "bellalilla on noussut Christina päähän" on taas yksi henkilökohtaisuus.

        "Okei, tästä huomaa jo sinun suhtautumisesi Christinaan. Et näe ketään muuta tässä maailmassa kuin hänet. Vaikutat todella naurettavalta tyypiltä."

        Siis mitä? Hyökkäät minua vastaan ja haukut naurettavaksi tyypiksi kun sanon että kenelläkään ei ole Christinan ääntä ja lava-karismaa. Niin...no sehän on totta. Eihän kellään muulla ole juuri sitä Christinan ääntä ja lava-karismaa kuin Christinalla itsellään. Luulin että tämä on itsestäänselvää, miksi suutuit?

        Toki muillakin on ääntä ja on myös lava-karismaa. Katselin juuri Fiona Applen Criminal-esiintymistä ja siinä nyt on yksi jolla on lava-karismaa. Hänkin on aito, toisin kuin Gaga. Ehkä haukut nyt hänetkin ja minut vielä uudelleen kun uskallan sanoa näin?


    • XtinaFan

      On kyllä kumma juttu kun vaihteeksi tulee biib päin että Gaga matkii Christinaa niin siitä ei saisi puhua.. Mutta sitten kun tulee näitä Christina matkii uutisia niin sitten Christinan saa siis talalta maanrakoon? Herää sinä Gagan fani itse, että Gagasi ei ole maailmannapa.

    • lovedrug

      Herätkää te myös itse, ettei Christina ole maailmannapa.

      • bellali

        Ehkä ei, mutta aina Christina Gaagattajan ylittää joka asiassa.

        Enough said.


    • XtinaFan

      Sori vaan mutta nauran sulle. Gaga EI OLE mitään Christinaan verrattuna eli oikeaan super tähteen :)

    • bellali
    • lovedrug

      Huoh, te väitätte, että Christina on niin aito ja luonnollinen. Musta silikonit eivät ole kovin luonnollista kauneutta.

    • XtinaFan

      Sinä et taas voi hyväksyä että Gaga on kopioinut toisia artisteja, se on tosi asia.

      • bellali

        Mikä tekee Gaagan kopioinnista vielä törkeämpää on se, että hän tekee sitä ylimielisemmin ja suoremmin kuin kukaan toinen artisti, mutta silti on noussut maineeseen sillä valttikortilla että hän muka on "ainoa omaperäinen" ja väittänyt muiden kopioivan häntä. gaaga plagioi musiikkinsa, kopioi muotinsa ja jopa biisi(e)n sanatkin muilta artisteilta.

        Viimeinen niitti mulle oli kuitenkin se, että akka myi itseään internet-bannereilla ja muilla nettimainoksilla joita oli monilla sivustoilla ja jopa Facebookissa, suoraan Christinan siivellä, lauseella "Christina Aguilera copied Lady Gaga, buy her album!".

        Törkeä akka ja täysi huijari. Ja hänen kulttia muistuttavat faninsa, vai pitäisikö sanoa seuraajansa, jotka puolustavat häntä suorastaan uskonnollisella kiihkolla ja hyökkäävät henkilökohtaisesti jokaisen kimppuun joka akkaa arvostelee. Kuten täälläkin kävi, eikä ollut muuten eka kerta kun gaagan fani haukkuu minua henkilökohtaisesti siitä että arvostelen gaagaa tästä samasta asiasta.

        Palaanpa vielä tähän aiheeseen:

        "Christna kopioi Gagaa vuonna 2008, ottamalla täysin saman hiustyylin - luuli voivansa ratsastaa Gagan visioilla, kun Gaga ei ollut tunnettu vielä silloin."

        Voi sinua sokeaa. Kuule, gaaga oli itse matkinut oman tyylinsä tuolloin suoraan Kerliltä ja Róisín Murphylta, että googlaapa vaikka itse. Christina taas ei ollut matkinut yhtään mitään koska Christinan ei tarvitse matkia, eikä hän matkisi aloittelijoita, eikä otsatukka ole vain yhden ihmisen omistusoikeutta muutenkaan.


    • XtinaFan

      Vissiin Gaga on luonut ilmankin että herää kuule vaan itse Gaga-lover.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      328
      2786
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      94
      2086
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      145
      899
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe