Tapasin habossa yhden aivan ihanan pojan. Sit me mentiin mun huoneeseen ja puuhailtiin juttuja. Voinko olla nyt raskaana? :((((((((((((((
SIIS APUA AUTTAKAAHH!!!!!!!!!!
KAAMEEÄMMÄ
7
99
Vastaukset
- KAAMEEÄMMÄ
EIKÖ KUKAAN VOI PELASTAA?
- jussia69
et tuu paksuksi XD
- 11v tyttö
siis olitteko oikees elämäs sängys??
heh! no tietty olitte.. niin no kysy lääkäriltä! - pöhpöhh
vitun trolli...ja vitun turha aihe
- KAAMEEÄMMÄ
Toisinaan näin fiksunkin ihmisen tekee mieli vähän trollata ja kattoo, mitä pikkutytöt tulee tänne vastaa. Aamuyöllä 5 viiden aikaan univelan ja valvotun yön jälkeen tää tuntui oikein hyvältäkin idealta...... :D
- llol
jussia69:
"et tuu paksuksi XD"
Sherlock -.- . ja oot muuta iha vítun páska trolli ..- KAAMEEÄMMÄ
KAAMEEÄMMÄ KIITTÄÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711111
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49477
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45472