Cybergun AK47 Tactical

guitarghost

174

5258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Prokil

Itselläni on toi ak tactical ja juuri sama punapistetähtäin. Ihan loistava ase toimii kuin unelma. Ja on tosi tarkka ton tähätäimen kaa

• surkimus

ak 47 on saatanan surkea ase ei kannata ostaa ak ta ittelläki oli ja meni paskaks et haista kulli

• proairsoft

kumpi on parempi ak47 tactical vai ak47 ? ja kestääkö ? onko hyvä sarja ? (:

• proairsoft kirjoitti:

kumpi on parempi ak47 tactical vai ak47 ? ja kestääkö ? onko hyvä sarja ? (:

AK-47. Kestää hyvin. 9.6V akku. Jos oikeesti haluat tehdä eroa muihin osta 11,1V lipo, sille hyvä laturi, mosfetti, uudet johdot ja deansit tms. liittimet. Tärkeä lisä tuohon on perushuolto. Atom-airsoftissa onnistuu kaikki tuo.

• INOKATSUUUU! >:DD
        surkimus kirjoitti:

ak 47 on saatanan surkea ase ei kannata ostaa ak ta ittelläki oli ja meni paskaks et haista kulli

No riippuu vähä et onks se inokatsu ak47
        Vai honkkarin patteri toiminen muovipaska

• en keksinyt nimeä tähä
        surkimus kirjoitti:

et vaan osaa käyttää sitä rikoit sen ihan ite ei airsoft aseet ittellään rikki mee

• ......

Osta Jing Gongin sama ase! Helvetin hyvä!

• EEEEMIIIIILLLL

olen ostamassa ak47 tacticalia ja kun siinä tulee se 8.4 1100 mah akku niin kuinka kauan sen pitäisi kestää? ja kauan sitä pitää ladata ensimmäsellä kerralla kun sen lataa?

• Vireboy

Akku kestää ainaki 2 ja puol tuntia, latauksesta voisit kysyä vaikka proairsoftin henkilökunnalta sähköpostilla

• ölkjgfds

mul on cybergunin sama ase ku eeeemiiiillll aikoo ostaa sen akku kestää mulla 6 ja puol tuntii ja latasin sen aluks 4 ja puol tuntii

aivan älyttomän hyvä ase mut mul siit lähti se semi-ja full auto vipu irti et ei se mistään kestävimmästä päästä oo mut hyvä kummiski

• r4nd0m

6h

• lolletzro

Meinaatko nyt täyttä sarjaa putkeen 6h, vai koskemattomana 6h, vai kovassa käytössä 6h, vai kevyessä käytössä 6h?
        Hyvin menee!!!

• mtaeaeaea

Itekki oon juuri samaa settiä ostamassa, katotaa miten käy!

• Jesse123

Sama setti lähti nyt tilauksee, kirjotan lisää ku oon päässy kokeileen.

• rugrags

mulla meni heti rikki koko paska

• Tseorfptpa
        rugrags kirjoitti:

mulla meni heti rikki koko paska

Et vaan osaa käyttää sitä ja paskoit sen heti.

• cwakj34

itelläni on suunnitelmis cybergun ak47 betan osto koska
      iso lipas
      compacti koko (pien)
      ala kisko vertikaali kahvaa varte
      kova lähtö nopeus
      aidon oloinen paino

-en tiiä

• BetsNaTS

Ostin tuon aseen proairsoftista, sieltä tulee mukana se kantolaukku ja hi-cap lipas. Viikon normaalin käytön jälkeen löystyi varmistinvipu, ja nyt se pyörii 260 astetta, lähetin proairsoftiin hiukan kysymystä. Mutta muuten hyvä ase, metallia ja paketissa luki että rattaatkin terästä. Akku menee tukkiin ja toimii myös paristoilla:D
        Itse vittuttaa tuo vipu, koska ase toimii mutta ei sillä pelata pysty kun ei sillä voi säätää eikä tiedä että onko safe vai semi vai auto..

• BetsNaTS
        BetsNaTS kirjoitti:

Ostin tuon aseen proairsoftista, sieltä tulee mukana se kantolaukku ja hi-cap lipas. Viikon normaalin käytön jälkeen löystyi varmistinvipu, ja nyt se pyörii 260 astetta, lähetin proairsoftiin hiukan kysymystä. Mutta muuten hyvä ase, metallia ja paketissa luki että rattaatkin terästä. Akku menee tukkiin ja toimii myös paristoilla:D
        Itse vittuttaa tuo vipu, koska ase toimii mutta ei sillä pelata pysty kun ei sillä voi säätää eikä tiedä että onko safe vai semi vai auto..

360 astetta*

• vaaalltttteeeerrr
        BetsNaTS kirjoitti:

kokeile ampua sillä ja sitten kun oot löytäny okeet niin muistat ne

• ....!!!
        BetsNaTS kirjoitti:

itellä sama vika

• Jesse123

Kylläpäs tuo proairsoftin tilaus kestää kun eivät vielä ole edes lähettäneet sitä...

• kannatan tacticaalia

mul kesti vaa 2vkr

• öoih
        kannatan tacticaalia kirjoitti:

mul kesti vaa 2vkr

niin mikä kesti?? ai etse hajos vao?

• AK asiantuntia

Ei kannata ostaa tacticaalista. Kannattaa ostaa perus Cybercun AK47. 20 e halvempi, lähes sama lähtönopeus ja Tactical on viel painavampi... se on lähes sama paitsi tacticaalisessa on kiinteä taka.

• surkimus

tiiäks ite eres mikä on airsoft luuseri

• Vireboy

Ihan taittoperä on ak47 tacticalissa ja irti saa kun ottaa yhden ruuvin irti

• öih
        surkimus kirjoitti:

tiiäks ite eres mikä on airsoft luuseri

CyberCun häh se on cybergun ja haista vittu mikää cyberi ak47 ei maksa 20e jos ampuu yhtä paljonkun tactical

• Anonyymi
        öih kirjoitti:

CyberCun häh se on cybergun ja haista vittu mikää cyberi ak47 ei maksa 20e jos ampuu yhtä paljonkun tactical

Opetteles apina lukemaan, ei kukaan oo sanonukkaa että jostain saisit ak47 20 eurolla..

Ammuuko cybergun ak suoraan verkkoon? Onko wifiä tai bluutuuttia? Jossei ni kannattaa unohtaa koko paska ja ostaa joku toinen parempi cybergun ni voit lasautella suoraan internetin ihmeelliseen maailmaan, eikös juukos!

• Jesse123

Eilen sitte tuli ja on pari tölkkiä paskaks ammuttu 40 metrin etäisyydeltä HELVETIN TARKKA. Lipas toimii kuin unelma.

• Oikeesti ?

Ai Gybergun AK47 tacticalilla?

• proairsoft

mikä vittu teil cybergunii vastaa ? ette vaa osaa käyttää. ei sitä tarvii 2vrk paskoo :)

• betsnaTs

Dodih, huomasin vasta äsken kiristysruuvin aseessa ja nyt toimii taas:D
      Eli aika unelma tuo AK47 Beta cyma, suosittelen!

• AAAAKOOOOO123

mitä kuulii tulis käyttää tos kyseises aakoos 0,20 vai 0,25 ku oon kuullu et 20 lähtee tuule mukaa nii vitusti

• Jesse123

käytän toistaseks 0.20g kuulia kun on vielä jäljellä, lähtönopeus sen verran kova että ei helposti lähe tuulen mukaan jollet koita 10km päähän ampua.

• Kohtaostamassaton!!!

Tuleeko ton mukana akku ja laturi? Ja onko se akku sen aseen lipas?

• dfgertghjurtghyjrthy

Niin mitä se akku tekee

• ertytyu4ry4rtt5rtrtr

Noniin olen ostanut Cybergun AK47 aselaukku ja olen ladannut akun siis mitä teen sillä akulla?

• Jesse123

Käytä järkeä.

• oothomo

laitat perseesees

• ops black

oon itekki ostaas ak-47 betaa pro airsoftista eli tuleeko sinä hi cap lipas mukana

• Ak47_omistaja

mullaki on ak-47 tactical ja on muuten vitun hyvä ! huono puoli proairsoftissa on se että tilaukset kestää kauan :(

• lololi

entä cybergunin ak 47 tac kiinteellä tukilla proairsoftista

• repe4095049385490385

vitut kestää mul kesti 2päivää on muuten saatanan paska ase mielummi snipu kun toi tacticaali ÄLKÄÄÄÄÄÄÄ OSTAKOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!EI VAA SAAAAAATANAN hyvä ase on ollu jo 2,5 vuotta ei ole käyny kun...ei mitää hyvä ase

• rikuli04

monta vuotta teil on ollu noi tactikalit

• noooooooooooob

1v
        on hyvä

• airsoft_on_kivaa

Kohta puoli vuotta.
      Suosittelen asetta, se on tod. tarkka ja tehoa löytyy

• rikuli04

onko cybergun ak47 tactical hyvä elkää sitten puhuko toisesta aseest puhukaaa täst vaa

• hajoo252

miltä merkiltä kannattais ostaa ak47 tactical ??

• AK_ÄIJÄ

Mites toi Tactikalin kantama onks kui hyvä ... ?

• turdface

en kerro hähhähhää

• S.T.A.L.K.E.R.

Kyllä, ase on hyvä.

Source(s): Kokemus

Muuten,

Kun kaikki kerran itkevät niiden 360 varmistinvipujen takia, niin tehkää näin: ottakaa se tulppa varmistimesta pois ja kiristäkää sen alla oleva ruuvi, ei pitäisi olla hankalaa.

• joku128

Totta, itellä meni asees nii se ei vaadi ku sen että ammut pari kutia ja kiristät sitä mukaa sitä RUUVIA!

• gagggasaaaasad

oon ite ostamassa kans tota ja kysyn et tuleeko sen mukana ohjeita miten lipas täytetään ja sillee

• nÄiN VtUn HoMoT >.>

tulee ohjeet mukana, lipas täytetään silleen että laitetaan kuulia sinne lippaan säiliöön (näkyy ohjeissa) ja sitten rullataan lippaan pohjassa olevaa rullaa. Ja mulla ei oo tullu mitään tulenvalitsin vipu- ongelmaa, vaikkakin mun ak malli on ak 47 beta mut tuskin se hirveesti eroo siitä tacticalista,kaverillaki on se tac ja ei mitään vikaa (vaikka käyttää sitä ihmeellisen huolimattomasti). Et kannattaapi ostaa tuommonen, sillä kyllä pärjää.

• kysyn taas...

ja tuleeko siinä se lipas laturi ku sillä on vissiin helpompi ja nopeempi ladata? tähän vastaus vielä sitte ei muuta

• famas vai ak47 beta

onko cybergunin famas sähköase hyvä lentääkö pitkälle??

• joku pa

onko gybergun ak47 kevyt sähkökäyttöinen kivääri hyvä

• Vireboy

Täyspaska muovinen läjä paskaa hyvä ku kuulat tippuu piipusta pihalle ja sarja o semmone paska thompson sarja

• niih?

ihan pask!

• chacalaca

oisko sopiva n 150 cm pituiselle?

• pruit

se kevyt ak 47 on tehoton

• MrHobbitti

Tiiättekö että mikä tarkkuuspiippu olis paras cypergunin tacticaliin? Itellä 6/10 kuulaa lentää miten sattuu nii pitää yrittää että korjaantuisko se sillä.

• kertokaa?

onko ak-47 tactical hyvä jos ostan sen www.proairsoft.fi ja tuleeko lipas ja akku mukana? vastatkaa pliis tarvin uuden aseen ku on vaa pisla täl hetkel ja en pärjää sil vaik 97 lähteeki kertokaa pliide

• duubali

kyllä siinä tulee laturi ja akku mukana,ja toi normi lipas tulee myös

• lampux

saako siihen AK vaikka 9,6 v akun?

• minähapan

onko toi cybergun tactical kestävä,vai onks se pelkkää muovii?

• terse

osittain...

• AK mies

Mäki ostamas asetta päätin että Ak se olla pitää mut beta tactical vai normaali?? Oon ostamassa Proairsoftista. Mitä olen kuullut se taktikal on muovia mutta kestää hyvin ja perus aseeks mahtava. Beta on kuulemma kestävä mutta ei tehoja Mitä teen!!!???

• darumeieli

osta tacticaalinen

• AK mies

Onko sulla kokemusta??
        onko Jing Gongin parempi se on kiinteä peräinen??

• lool

kannattaa ostaa ak-47 beta

• hermanni123123

tietääkö joku kui kaua sitä akkua pitää ladata että se on täynnä?

• Vireboy

Proairsoftin tacticalin akku latautuu 4 tunnissa

• Fyreme

No akun ja laturin tiedot olisivat ihan kiva tietää. Paha sanoa mitään, mikäli en tiedä millainen akku tai laturi sinulle on. Mutta mikäli laturi lataa esim. 150mA tunnissa niin 1500mAh akku latautuu 10 tuntiin. Mutta tuokin on vain teoreettista pätemistä. Yleensä itse olen nimhejä ladannut sen verta, että akku rupeaa tuntemaan lämpimältä. Lipoja ladatessa taas ei tarvitse huolehtia, sillä yleisesti lipojen laturit ovat sen verta laadukkaita, että lopettavat, kun akku on täynnä.

• kimaltavakives

kaverilla on toi ase on kestävä toimii hyvin lähtönopeus on sen verran kova etä se ei jätä ketää kylmäks suosittelen

• APUA!

Kumpi on parempi ase Cybergun AK47 Tactical vai G&G cm16 carbine combo high speed,musta. Laittakaa vastauksii pliis. Tartteen apua.

• hopeinen.h

Cybergun/CYMA AK-47, G&G:n halpislinjastossa on ollut paljon ongelmia etenkin hopin kanssa, CYMA taas on nykyisin varma valinta.

• looooool!

kehari saatanan läskiaivo g&g muka halpis, mee viel kypsymään mutsis vittuun

• hopeinen.h
        looooool! kirjoitti:

kehari saatanan läskiaivo g&g muka halpis, mee viel kypsymään mutsis vittuun

G&G: CM ja Combo linjat ovat kyseisen valmistajan halpamalleja jotka on tehty kilpailemaan Kiinalaisia valmistajia vastaan. Näissä pyssyissä sisäosat ovat ns. kiillotettua paskaa, eli kestää vakiona mutta jos tulevaisuudessa haluaa virittää niin joutuu vaihtamaan suurimman osan gearboxin sisällöstä, verrattuna esim. CYMA:n CM02 boksiin jossa on vahvat rattaat sekä muutenkin ihan pätevät sisuskalut.

• +&hullu-ukko&+

g&g muka halpis sanoisin et cymaa saa tarkkaristki ja on kinkkiläis valmisteinen. G&G sen sijaan on varma valinta vitun hopeinen.h munas vitun läskipää opettele ihmisyyttä urpo

• -Soft-

Tuol jotkut kyseleee onko akku aseen lipas ja mitä sil tehdää xD
      Sitä miettiessä..

• Santeri8

paska ase osta mielummin gsg g36c maksaa vaa 90e

• tulimies

No lolairsoft nossojen laji ostakaa nerf aseet paljon parempi kun ei tarvii suoja lasei

• Softeri

aha.....

• 20+4=23
        Softeri kirjoitti:

aha.....

piti vastata 2.5v vanhaan viestiin?
        aha... ;)

• ak pelle

Itelläni on tää ase ja on ihaa hyvä aino huono on tuo akku 1.vaikea pistää 2.akkulla

softaa vain 2,5h. Jos ostatte ostakaa samalla 1600mah akku kun tuo alku pperäinen
      on vain 1100mah

• MP5-SD6

AK:T ON IHAN HYVIÄ ALOITTELIJOILLE, MUTTA SUOSITTELISIN MILGEARISTA ENNEMMINKIN G&G CM16 TAI CYMA MP5SD6..

• =D
      • jaahas...

1.249€
        2.Full metal
        3.Wood stock
        4.Mieti siitä

• no vittu mieti!!

no mieti jos ase maksaa 250€ on full metal ja puutukki!!!!

• tulimies

Ihan surkee osta nerf ase

• nojoojoo

Kumpi??? Cybergunin AK-47 Tactical vai Cyman ak-47??

• ...RÄKÄRALLI...

Cyman lähtee kovempaa ja isompi lipaskoko että...

• gg

sama asia

• softaaja karstulasta

älä osta ak-47 tacticalia.toiseks älkää ees puhuko että cyman aseet on hyviä.ja kolmanneks tilatka puolasta http://www.specshop.pl/Index.php tuolta saa paljon halvemmalla. ja osta mielummin joku G&G ase. siinä pari neuvoa

• ak omistaja

älkää ostako G&G hihgspeed combo aseita aseen rataslaatikko ei kestä :(. mul on itelläni ak47 tactical on ihan jees ja sä joka sanot cyman aseit huonoks niin kaikki aseet tulee kiinasta tai jostain muualta kauko idästä.jing gongin ja cybergunin ja cyman aseet on samoja sisältä vain eri merkillä.suosittelen ak tacticalia alottelevalle softaajalle .kiinalais akku toimii täydellisesti kestää ainakin about. 8h.

• walez olen deconilla

cybergun on ranskalainen !!!

• alottelija

tuleeko aseessa mukana toi normi mid-cap lipas jos ostaa proairsoftista http://www.proairsoft.com/acatalog/info_120909.html ??????? ja sit miten pitkään toi 8,4 voltin akku kestää?? vastatkaa nopeesti

• keturanviuhke

tosi kiva kun meinasin ostaa ak tacticalin nii sit kaverit sano et ne ei softaa mun kans jos käytän sitä:=

• haista pii

mitä kuula kokoo tacticaalissa käytätte

vastakkaa nopeeta

• epileptinen kohtaus

0.20 tai 0.25

• Joku typpi vaaa

Te ette tiiä softauksesta mitään "onks akku lipas" lukekaa eka airsoftista ennen kun hankitte ees kuulia

• Pintaliitäjä pro
        Joku typpi vaaa kirjoitti:

Te ette tiiä softauksesta mitään "onks akku lipas" lukekaa eka airsoftista ennen kun hankitte ees kuulia

Oot oikees

• kaka82-%5?
        Joku typpi vaaa kirjoitti:

"onks akku lipas" osta kahen kympin vemppu jos oot noin tyhmä

• Joku tyyPpi Vaa
        kaka82-%5? kirjoitti:

sul ei olis rahaa edes toho,muutenki löytyy parempia aseita ku joku ak47 tactical

• geronimo
        kaka82-%5? kirjoitti:

jossain aseissa akku on lipas. etkö sä sitä tienny?

• softman

ei kannata ostaa serkulla oli toi ase ja sai koko ajan korjata elikkä osta mielummin joku muu. Mutta toi punapiste se on hyvä

• ei oleee

punapisteestä muut saa sun olinpaikkas selviille tyhhmätg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Sun Mutsis
        ei oleee kirjoitti:

punapisteestä muut saa sun olinpaikkas selviille tyhhmätg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PUNAPISTE EI OLE LASERTÄHTÄIN

• mie

onko tosa hyvä tähtäin

• atte.on.homo.com

atte on homo

• JEPA

Itellä on ollu 2,5 vuotta ja oon myymäs ja ajattelin ostaa jonku muun.

• k.y.s.e.l.i.j.ä.

tuleeko CYMAN ak betassa akku ja laturi mukana ku tilaa WGC:stä?

• öö

öö

• tyyppi 69

cybergun on hyvä merkki.
      mulla on cybergunin ak47 suosittelen lämpimästi.
      mutta älkää ostako cybergun ak47 jousiviritteistä aivan saatanan huono!

• walez deconilla

moro nii onko tietoa paljonko cybergunin ak tactical oikeasti ampuu onko se sen 105 vai onko se taas pro airsoftin roskaaa onko kukaan kronottanut?

• joku random

Kumpi kannattaa ostaa Cybergun AK47 Tactical vai Cybergun FAMAS sähköase?
      vastatkaa nopeeee!!!!

• random joku 3

mietin että kumpi ottaa kun ei se mikään jätti saa olla mut tacticalin saa taitettuu pienemmäks mut famasii ei mut famas mut AK47. kertokaa kumpi ostaa!!!!

• Rassaaja AK47

Purku ja kasausohje
      http://www.youtube.com/watch?v=VElAiN90smc&feature=related

Meillä on ollut aseen ajoittainen toimimattomuus ongelmana (virta ei kulje, kun liipasimen painaa liipaisinta).
      Ko. videon mukainen ruuvi puuttui kytkimen kiinnityksestä, vaikka ase on ollut takuukorjauksessakin. (voi yrittää jollain pienellä ikkunantiivistekumin liuskalla pitämään kytkin paikallansa).
      Kytkin pääsi hieman liikkumaan ja se taas jumitti valkoisen liikkuvan muoviosan mikä ilmeisesti sammuttaa moottorin (ohjaa myös ko. kytkintä) laukaisun jälkeen ja käynnistää sen kun mäntä on palautunut pohjaan.
      Vielä ei tiedä kuinka pysyvä parannus tuli.

• Sepotus

Tuli tälläne ostettua: http://proairsoft.com/acatalog/info_PROM4A1.html Ostin ensinnäkin siksi ettei budjetti riitä kallimpaan ja vaikuttaa hyvältä kun muutenkin on kestäny kaikki aseet mulla kauan ja on ollu tota halvempia. Väittävät vissiinki että tuo ase on niiden omaa merkkiä? Kyllä varmaan tuokin kestää mulle seuraavat pari vuotta :D

• kysyn :D

kannataisiko hankkia Cybergun AK47 Tactical . monet sanovat huonoksi ja jotkut kehuvat . minulla on vähän kalliimpaankin aseeseen varaa eli onko joku parempi ak-47 olemassa ?

• troll face

Miten pitkälle lentää cyman tactikalilla

• jonne666

tarpeeks pitkälle.

• en kysy :D

mun kamut sanoo cymaa paskaks mut en oikee jaksa uskoo siihe . ja toi cyman tactical on mun mielestä sama tuote ku cybergunin tactical . [huom] ehkä

• Airsoft

Aattelin ostaa tuon tacticalin .Mutta pitäs eka katella muitaki asetta.Voisiko joku vastata tähän kysymykseen.Että saako jostain muualta tai ihan proairsoftista parempii aseita.Noin samaa hinta luokkaa.

• troll face

hei airsoft milgearista saat tactikalin kolme kymppiä halvemmalla mieti sitä

• airsoft

Onko parempi vai huonompi?Linkitätkö?

• hhhhhhhhhhhhhhhhuuuu

kauanko toi akku kestää ku softaa.jos vetää semilll??????

• hhhhhhhhhhhhhhhhuuuu

noppeeeeeee

• Kaketsikaketin:)
    • guihx

ak 47 taktika on tarkka, tehokas ja akku kestää ainakin tunnin kannattaa ostaa

• softifani

ak 47 cybergunista menee muovitukki heti katki jos vähänki tulee painoo päälle. ite ostasin ton tacticalin kun niissä on sunnilleen samat tehot ja lipaskoot, mutta tacticalissa on taittoperä ja etukahva, ja se on melkeen kokonaan metallinen.

• hymu onni

surkeeeeee ase p e r s e soikoon

• Jns Airsoft pro

Ostanko tavan Ak-47 vai tactikalin?

• jokunen softaaja

oon ostamassa onko hyväki ase nii suut kii joilla on vemput haistaakaa vesuri h o m o t ..............pask a

• lpppppppppppo

vemput on huonoiiiii"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""" ymmärsitte kai

• korvessa kulkija

Kuinka monta kertaa pitää sanoa että KANNATTAA ostaa tämä ase. Itselläni tämä on ja suosittelen lämpimästi. Siis KANNATTAA! :)

• sfete

Cybergun ei ole valmistaja vaan pakkaa pakettiin Kiina paskaa.

• softaaja_

kiinalasvalmistajat kuten cyma ja jing gong eivät ole paskaa.

• kalanero

Kun tilaa proairsoftista niin mukaan tulee suomessa hyväksytty laturi ja akku. Olen vain itsekkin miettinyt tuon tilaamista, niin pitäisikö tuohon ostaa uusi akku ja kuinka iso? Tuleeko tilaukset yleensä perille tuolta proairsoftista? Ja onko tämä milgear luotettava paikka tilata?

• Heir

Ampuuko tämä ase sarjatulta?

• Abdullahi6666

Eeei ehehei ei mitää semmosta.

• kannattaako ostaa

Kannattaako tämä ase ostaa? Ja kuinka tactical kestää?? Kuinka paljon muovi osia?

• JIHAD!

Ase on ulkoa lähes kokonaan muovia.

• Herätys
        JIHAD! kirjoitti:

Ase on ulkoa lähes kokonaan muovia.

Ja loput sinkki- tai alumiinivalua. Tosin Make ja Viljami suosittelee kyseistä asetta.

• JIHAD!
        Herätys kirjoitti:

Ja loput sinkki- tai alumiinivalua. Tosin Make ja Viljami suosittelee kyseistä asetta.

Kyllä. Siis heti AK-betan jälkeen.

• olen softaaja

mulla oli toi vitun tactikal ja kesti vaan kaks kuukautta ja sit meni paskaks. ja nyt ostan ton king armsin m4a1

• Ulkoisesti vai sisäisesti?

• Kokenut Softaaja

Cybergun on paskimpia as valmistajia ikinä täyttä paskaa tuotteet.Nm. kokeiltu on,olen testannut jokaista Cybergunin AK:ta.Täyttä paskaa.Ostakaa G&G:n AK niin ei tartte heti ostaa uutta.Itellä on G&G RK95 TP (GK99) Paljon parempi kuin paska Cybergun.Ainoa huonot puolet RK 95:ssa on akkupaikan ahtaus ja että akkupaikan avaamiseen tarvitaan työkalu (tulee aseen mukana) ja G&G:n hoppikumien ongelmat.Mutta ei muuta kuin Systeman kumi tilalle ja pelittä kun unelma.

• Onko se G&G kokonaan terästä? Jos sanoo jotain paskaksi voisi selittää mikä on paskaa. Ei kannata arvioida cybergunia tai ylipäätään kiinalaisia noiden halpis AK:iden rungon perusteella. Sisäosat on erinomaisia paria pikkuosaa lukuunottamatta. Jos ei muovi kelpaa voi ostaa teräsrunkoisen.

• Kokenut Softaaja

Esim. Minulla oli Cybergunin AKS74U.Hyvät puolet ovat tässä:Metallinen,Tarkka ja tehokas,Koneisto on hyvä.Huonot puolet:Metalli on murometallia,etutähtäimen alaosa halkeaa helposti,tähätimiä ei saa kohdalleen ilman patentteja.Itse en vain pidä Cybergunista koska valmistaja ei usein ole tiedossa ja koska Cybergun vaan ärsyttää minua.

• Kokenut Softaaja

Eikä tuo RK95 ole kuule mikään halpis.Se RK95 on kokonaan terästä lukuunottamatta kahvoja.RK95 on kuule paljon laadukkaampi kun Cybergun.

• Kokenut Softaaja

Kalashin/Dboysin RK-06B on hienoin kiinalaisista.Ja G&G on Taiwanista eikä Kiinasta.Maantieto 4-

• Luetun ymmärtäminen 3 1/2
        "Ei kannata arvioida cybergunia tai ylipäätään kiinalaisia noiden halpis AK:iden rungon perusteella."
        Halpis AK:illa viittasin proairsoftin ja muiden kauppojen ~150€ AK:siin. Ja kiinalaisetkin tekee AK:ita teräksestä, tunnistaa Kalashin mallinimissä RK-##S. Sisäosat vähintään G&G:n tasolla, usko pois vaikka viimeistely (shimmitys, rasvaus tms.) on vähän niin ja näin. Valmiina parhaat AK:t järkässä:
        1. Real Sword
        2. VFC
        3. G&G kalliimman sarjan
        4. Kalash (Dboys)
        5. Cyma/JG metalliset
        Übershit: G&G combo, ~150€ Cyma/Cybergun/Jing Gong muoviset AK:t

Samaan syssyyn M4:sett:
        1. VFC
        2. G&G:n kalliit
        3. A&K
        4. Dboys
        Übershit: G&G combo, AIM, AGM yms. murometalliset ja muoviset

• JIHAD!
        finsoft kirjoitti:

Luetun ymmärtäminen 3 1/2
        "Ei kannata arvioida cybergunia tai ylipäätään kiinalaisia noiden halpis AK:iden rungon perusteella."
        Halpis AK:illa viittasin proairsoftin ja muiden kauppojen ~150€ AK:siin. Ja kiinalaisetkin tekee AK:ita teräksestä, tunnistaa Kalashin mallinimissä RK-##S. Sisäosat vähintään G&G:n tasolla, usko pois vaikka viimeistely (shimmitys, rasvaus tms.) on vähän niin ja näin. Valmiina parhaat AK:t järkässä:
        1. Real Sword
        2. VFC
        3. G&G kalliimman sarjan
        4. Kalash (Dboys)
        5. Cyma/JG metalliset
        Übershit: G&G combo, ~150€ Cyma/Cybergun/Jing Gong muoviset AK:t

Samaan syssyyn M4:sett:
        1. VFC
        2. G&G:n kalliit
        3. A&K
        4. Dboys
        Übershit: G&G combo, AIM, AGM yms. murometalliset ja muoviset

Sulla varmaankin on kokemusta noista kaikista?

• JIHAD! kirjoitti:

Sulla varmaankin on kokemusta noista kaikista?

Kaiken lukemani perusteella. Kaverien GG comboista ja Kalashista oikeata kokemusta.

• Jonkilai

G&G:n rk95 taitaa olla alumiinirunkoinen(?).

• Magneetilla selviää... Uskon kuitenkin että terästä, eihän oikeatakaan mistään alumiinista tehty.

• jonkilai

Aa, katsoin erään videon, jossa sanottiin notta on alumiinirunkoinen.

• G&G RK95 on alumiinirunkoinen, vaikka oikea ei olekkaan.

• Kokenut Softaaja

En halua riidellä.Saa ostaa Cybergunin aseita jos haluaa.Iteltä jäi Cybergunista huonoja kokemuksia joten en osta Cybergunin tuotteita.Ostan mielummin G&G:n.

• Kokenut Softaaja kirjoitti:

En halua riidellä.Saa ostaa Cybergunin aseita jos haluaa.Iteltä jäi Cybergunista huonoja kokemuksia joten en osta Cybergunin tuotteita.Ostan mielummin G&G:n.

No mikäs cybergunin ase sulla oli? Cyma muovi-AK? Jos yksi tuote on p*ska, koko yritys ei välttämättä ole. "Ostan mielummin G&G:n." Varmasti ostat kun pappa betalar

• JIHAD!
        finsoft kirjoitti:

No mikäs cybergunin ase sulla oli? Cyma muovi-AK? Jos yksi tuote on p*ska, koko yritys ei välttämättä ole. "Ostan mielummin G&G:n." Varmasti ostat kun pappa betalar

Lopeta jo. Ketään ei kiinnosta.

• AKAKAKAKAKAKA

Cybergunin AK 47 tactical on huippuase jonka lähtö nöpeus on oikeasti 120 m/s ittelläni on toi ase ja kavereil on 400 sähkötoimisia sun muita härpäkkeitä ja pärjään ihan hyvin tacticalin kanssa tacticalin osat ovat lähes kokonaan metallia ja hinta laatu suhde hyvä!

• No minä tiätenki!!!!

OOON ITTEKKI pistäny tilauksee ku on se tosi hyvä ase JA AIVA HELEEVEETIIN lujaa lähätee NII ja iskuvoimaaki löytyy 1.4-1.5 joulea nii iha mukava se on. On toi AK47 vaa nii helevetin suosittu ku on koajann loppu kaikkialata

• 1,5 joulea kova... No varmaan jos 11v kaveris alkaa itkemään.

• lampux
        finsoft kirjoitti:

1,5 joulea kova... No varmaan jos 11v kaveris alkaa itkemään.

Saako siihe AK uuden isomman akun? Vaikka 9,6 v akun??? Vastauksia!

• lampux kirjoitti:

Saako siihe AK uuden isomman akun? Vaikka 9,6 v akun??? Vastauksia!

Saa.

• trololo9

missä on ak47 tacticalin sulake ja miten löydän sen

• airsoftkettu

youtube.com

• Softeri

Toimiiko hyvin????

• Anonyymi

ite ostin ton ak47 tacticalin ja kun paketista otin pois ni johot törrötti joka saatanan suuntaan

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      318
      2923
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      56
      2655
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      120
      1712
    4. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1440
    5. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1390
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1293
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      149
      1238
    8. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      69
      1090
    9. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1089
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70