Hei, olisiko tietoa hyvistä online-sivustoista, kun pitäisi opetella tilaamaan hotellihuone netistä omatoimireissua varten. Kuulemma booking.com on kallis, joten mitä muita suosittelisitte? Kohteena eurooppa. Kiitos!
Online-hotellivaraukset
4
111
Vastaukset
- hotels.com
Opetella? Ei kannata opetella, kannatta varata suoraan!
Google on tässäkin ystävä! Kirjoita googleen "edullinen hotelli" ja paikkakunta.
Etsi vaikka sieltä booking.com:sta kiva hotelli ja löydettyäsi laita googleen hotellin nimi ja paikkakunta ja avot: tuloksia tulee.
Kädestä pitäen en jaksaisi opastaa. - book a hotel
booking.com on ihan hyvä eikä yhtään kalliimpi kuin muutkaan. Se kun on se hotelli joka sen hinnan määrää eikä varaussivusto... Toinen hyväksi havaittu on hotels.com. Aika pitkälti samoja hotelleja molemmissa.
- joo ja näin
Juuri sen vuoksi kannattaakin lyödä Googleen halutun hotellin nimi ja etsiä eri sivuistoilta se halvin vaihtoehto.
- 19+9
Me ollaan varattu hotellit Eurooppaan hotels.comin ja booking.comin kautta. Jälkimmäistä ollaan käytetty melkein aina sieltä kun ollaan saatu edullisin vaihtoehto. Noista kummastakaan ei ole pahaa sanottavaa, molemmissa homma on toiminut hyvin. Mä itse tykkään booking.comista enemmän, se on selkeä ja yhdellä silmäyksellä näkee mitä on ottamassa ja millaisilla ehdoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745608- 353141
- 432748
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402082Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272065Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291869- 1001844
- 1741782
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171258