Miten kertoa pojalle?

tyttö142315167777738

Moi. Eli siis miten saisin kerrottua pojalle mun tunteista sitä kohtaan?
Oon ite huomannu joitakin merkkejä sen kiinnostuksesta. Ennen näitä mun tunteet ei ollu kovinkaan vahvoja vielä.
Oon puhunu tälle pari kertaa, enkä pelkää sanoo sitä suoraan. En vaan tiiä et miten sen sanoisin.
Ja miten saisin vihjattua sille tästä? Ja miten voisin olla varmempi pojasta?
Voisko hymyily tms. toimia? Miten ite ootte saaneet kontaktin ihastukseen?

Uskoisin että tästä on apua myös monelle muullekkin.
Kiitos kaikille jo etukäteen! :)

168

9844

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poika17w.

      Pyydä sitä vaikka lenkille tai syömää tai leffaan tai jotai. sit ei tarvi suoraan sanoo et o kiinnostunu ja kyl tyhminki poika tajuaa sen vihjeen :)

      • hmm ja hmm

        "kyl tyhminki poika tajuaa sen vihjeen :) "

        Sen verran täytyy kyllä miesnäkökulmasta sanoa ja niiden kommenttien perusteella, mitä olen naisilta kuullut sanoa, että pojat eivät yleensä kyllä ymmärrä tytön antamia vihjeitä kovin hyvin, varsinkaan jos kyseessä on ujo poika. Tytöt saattaa monesti vihjailla esimerkiksi silmäpelillä tai hymyilemällä tai saattaa vaikka vilkuttaa pojalle, mutta monessa tapauksessa pojalle jää silti epäselväksi, että mikä noiden vihjeiden tarkoitus on. Moni poika voi epäillä, että onko tyttö vihjaillut ollenkaan ja poika voi luulla, että tuo on vain jotain aivan viatonta juttua.

        Itse en ainakaan ymmärrä naisten antamia vihjeitä kovin hyvin, jos mua pyydettäisiin leffaan, lenkille, syömään jne. niin en välttämättä kuitenkaan olettaisi heti, että tyttö olisi kiinnostunut. Saattaisin luulla, että tyttö haluaa olla kuitenkin pelkkä kaveri. Sitten tajuaisin vihjeen, jos tyttö (pitäisi kädestä ja) sanoisi pitävänsä minusta tai jos tyttö sanoisi pitävänsä minusta tai jos tyttö antaisi vaikka pusun poskelle. :)

        Mutta joka tapauksessa tsemppiä aloittajalle. :)


      • poika17w.
        hmm ja hmm kirjoitti:

        "kyl tyhminki poika tajuaa sen vihjeen :) "

        Sen verran täytyy kyllä miesnäkökulmasta sanoa ja niiden kommenttien perusteella, mitä olen naisilta kuullut sanoa, että pojat eivät yleensä kyllä ymmärrä tytön antamia vihjeitä kovin hyvin, varsinkaan jos kyseessä on ujo poika. Tytöt saattaa monesti vihjailla esimerkiksi silmäpelillä tai hymyilemällä tai saattaa vaikka vilkuttaa pojalle, mutta monessa tapauksessa pojalle jää silti epäselväksi, että mikä noiden vihjeiden tarkoitus on. Moni poika voi epäillä, että onko tyttö vihjaillut ollenkaan ja poika voi luulla, että tuo on vain jotain aivan viatonta juttua.

        Itse en ainakaan ymmärrä naisten antamia vihjeitä kovin hyvin, jos mua pyydettäisiin leffaan, lenkille, syömään jne. niin en välttämättä kuitenkaan olettaisi heti, että tyttö olisi kiinnostunut. Saattaisin luulla, että tyttö haluaa olla kuitenkin pelkkä kaveri. Sitten tajuaisin vihjeen, jos tyttö (pitäisi kädestä ja) sanoisi pitävänsä minusta tai jos tyttö sanoisi pitävänsä minusta tai jos tyttö antaisi vaikka pusun poskelle. :)

        Mutta joka tapauksessa tsemppiä aloittajalle. :)

        nojaa... ehk se o vähä yleistystä... mut kuitenki! kyl sit vaik siel leffas on helpompi alkaa jutella ku ei oo kavereita siinä vieres naureskelemassa :)


      • poika16w.
        hmm ja hmm kirjoitti:

        "kyl tyhminki poika tajuaa sen vihjeen :) "

        Sen verran täytyy kyllä miesnäkökulmasta sanoa ja niiden kommenttien perusteella, mitä olen naisilta kuullut sanoa, että pojat eivät yleensä kyllä ymmärrä tytön antamia vihjeitä kovin hyvin, varsinkaan jos kyseessä on ujo poika. Tytöt saattaa monesti vihjailla esimerkiksi silmäpelillä tai hymyilemällä tai saattaa vaikka vilkuttaa pojalle, mutta monessa tapauksessa pojalle jää silti epäselväksi, että mikä noiden vihjeiden tarkoitus on. Moni poika voi epäillä, että onko tyttö vihjaillut ollenkaan ja poika voi luulla, että tuo on vain jotain aivan viatonta juttua.

        Itse en ainakaan ymmärrä naisten antamia vihjeitä kovin hyvin, jos mua pyydettäisiin leffaan, lenkille, syömään jne. niin en välttämättä kuitenkaan olettaisi heti, että tyttö olisi kiinnostunut. Saattaisin luulla, että tyttö haluaa olla kuitenkin pelkkä kaveri. Sitten tajuaisin vihjeen, jos tyttö (pitäisi kädestä ja) sanoisi pitävänsä minusta tai jos tyttö sanoisi pitävänsä minusta tai jos tyttö antaisi vaikka pusun poskelle. :)

        Mutta joka tapauksessa tsemppiä aloittajalle. :)

        Jos joku tyttö kysyis mua esim. lenkille tai syömää tai leffaan tai johonki muualle ni tajuisin heti, että tyttö on kiinnostunut musta. Sen sijaan vilkuilut, hymyiliyt ja vilkutukset sun muut ei oikeen sano mitään ihmeempää kuin että tytö on mukava.

        Sanoisin just että pyydä sitä sun kans tekee jotain kivaa vapaa ajalla.


      • montgomery.sam
        poika16w. kirjoitti:

        Jos joku tyttö kysyis mua esim. lenkille tai syömää tai leffaan tai johonki muualle ni tajuisin heti, että tyttö on kiinnostunut musta. Sen sijaan vilkuilut, hymyiliyt ja vilkutukset sun muut ei oikeen sano mitään ihmeempää kuin että tytö on mukava.

        Sanoisin just että pyydä sitä sun kans tekee jotain kivaa vapaa ajalla.

        no menisikkö sä sitte sen kaa lenkille tai syömää tai leffaan tai mihi se sua sillo pyytäs? :)


      • oonmspeeszinahh

        Mä ainaki pyysin sitä olee kahen..ja sanoin sen,ja Siit lähtien Se on tykänny musta


      • ...
        hmm ja hmm kirjoitti:

        "kyl tyhminki poika tajuaa sen vihjeen :) "

        Sen verran täytyy kyllä miesnäkökulmasta sanoa ja niiden kommenttien perusteella, mitä olen naisilta kuullut sanoa, että pojat eivät yleensä kyllä ymmärrä tytön antamia vihjeitä kovin hyvin, varsinkaan jos kyseessä on ujo poika. Tytöt saattaa monesti vihjailla esimerkiksi silmäpelillä tai hymyilemällä tai saattaa vaikka vilkuttaa pojalle, mutta monessa tapauksessa pojalle jää silti epäselväksi, että mikä noiden vihjeiden tarkoitus on. Moni poika voi epäillä, että onko tyttö vihjaillut ollenkaan ja poika voi luulla, että tuo on vain jotain aivan viatonta juttua.

        Itse en ainakaan ymmärrä naisten antamia vihjeitä kovin hyvin, jos mua pyydettäisiin leffaan, lenkille, syömään jne. niin en välttämättä kuitenkaan olettaisi heti, että tyttö olisi kiinnostunut. Saattaisin luulla, että tyttö haluaa olla kuitenkin pelkkä kaveri. Sitten tajuaisin vihjeen, jos tyttö (pitäisi kädestä ja) sanoisi pitävänsä minusta tai jos tyttö sanoisi pitävänsä minusta tai jos tyttö antaisi vaikka pusun poskelle. :)

        Mutta joka tapauksessa tsemppiä aloittajalle. :)

        Suoraan sanottuna musta tuntuu et poikii pitää kalauttaa halolla päähän ennen ku ne tajuaa yhtään mitään.


      • Anonyymi

        Meet koulun jälkee sanomaa sille et tykkäät siit ja kysyt silt et haluaiskose alkaa seukkaa. Pakko vaa kysyy.


    • pikkuvinkki ;D

      No vaikka oonkin vasta 13 niin mulla on hyvä vinkki jolla oon saanu pojan. Olin ihastunut siihen aika kauan ja sit huomasin et sekin muhun. jotaki 11 vee. Sit näyttelin et en ees välitä nauroin vaa sille ja sit kun se oli luovuttamassa pyysin sen mun 12 vuotis synttäreille. Sit sen jälkeen joku viikko, pyysin sen kavereina pikku porukassa ( olin ainut tyttö ) rannalle ja sit se pyys mua alkamaan. Mutta onneksi muut pojat vähän yllytti sitä. ;) Tai sit vaa sanot sille et: oot kiva ja haluutsä lähtee esim. lenkille?

      • poika17w.

        aika ilkeetä...


    • loverssssss

      No omalla kohdalla on ollut aika varmoja tapauksia, koska ihastun todella harvoin yleens siks ku joku on jo tarpeeks kauan katellu mua ja sit itekki alkaa lämpenee ja jossai vaihees sit ollaan vaa päädytty yhteen

    • dr. Love

      No mun neuvo on et Sä et kerro et tykkäät siitä vaan odotat kunnes se kertoo sen. Se toimii usko vaan ! Mut sä voit vähän niinku vihjailla sil et oot kiinnostunu esim. kattomalla sitä aina joskus ja juttelemal. Ja voit myös kysyy siltä et mitä tuli läksyks. Mä tein kerran niin et mä lähetin sille tekstarin et :'' Kenest sä tykkäät?'' niin kuin ''vahingossa'' et sen piti mennä mun kaverille. Eli lähetät sille muka ''vahingossa'' jonkun tekstarin tai soitat

      • sdfhbjhgd

        aika selkärangatonta..itte en arvostais tommosta yhtään. Osoittaa kuinka epäkypsä on vakavampaan ihmissuhteeseen


      • what dr.love

        Mikä toi sun nimi DR. love on? Kuulostaa joltakin pervolta tai pedofiililtä


    • fgdhdy mnbvhjg
      • 9484887

        Asiaa!


      • 212121212121

        Vittu noi haluu mennä Iranin perseennuoliaks.


      • neger boy
        9484887 kirjoitti:

        Asiaa!

        Kukaan ei ole valmis liian nuorena


    • pluto8

      mitenkäs liittyy asiaan?

    • ööps

      Hyvän keskustelun oot tänne väsänny!

      Elikkä siis hymyily luultavimmin auttaa ainakin kontaktin tekemisessä. Useimmiten ittellä ei oo tarvetta kauheesti ollu kontaktin tekemiseen, kun on pojat niin kovia tuleen juttusille, että ei itte tarvii mennä :). Mutta siis useimmite helpommalla pääsee ku kysyy suoraan pojalta tän tunteista, tai et olisko se halukas tekeen jotain yhessä. Kandee myös tutustua siihen paremmin ennen kun menee suoraan kysyyn, vaikka poika tykkäiskin ettekä tuntis kauheen hyvin ni se saattaa hämmästyä siittä nii ettei myönnä mitää :))

      Onnee tähän!

    • HatiWati

      Voisit sanoa sen hänelle suoraa. Ei pojat sellaisesta suutu, tai sit se on vaa niin hemmetin tyhmä...

      • bwq

        Riippuu vähän... Ite tunnen muutaman tytön, joiden "rakkaudentunnustuksesta" häpeäisin silmät päästäni.


    • kannattaa pyytää ulos vaik leffaan ja sit kysyä että tykkääks se susta ja haluisko se alkaa sun kaa. ei sitä kannata ruveta suotta kovin hirvesti kierteleen moista, ettei mene sittem ihan pipariksi koko homma. ja vaikeesti tavoteltavaa ei kannata ruveta esittään sillä sillon voi menettää mahdollisuuden ja hän saattaa väsyä ja alkaa jonkun toisen kanssa....ja se siitä sitten. sillä itse en kovin kauaa rupee saalistaan vaikeesti tavoteltavaa vaan jätän moisen omaan arvoonsa todeten ettei häntä edes todellisuudessa tainnut edes kiinnostaa. voi niinkin käydä.
      mutta tutustu aluksi häneen että millanen hän on ja jos synkaa ja olette molemmat toisistanne kiinnostuneita nii antaa palaa.

    • Sirpukka94

      Tätyy sanoa että hyvä puheenaihe. :D
      Itellä on ollut 1 luokasta asti yks ihastus. ( hän on myös pikkuserkkuni ) TIEDÄN että tää kuulostaa hullulta, mutta pidän tästä pojasta vieläkin. : 3 No, mikäs tekee....
      Niin, musta sun ei kannata odottaa niin kauan kun mä. Mutta älä etene kuitenkaan liian nopeasti! Olen samaa mieltä täällä monen kanssa, että kannattaa ensin tutustua siihen tyyppiin. Kannattaa ystävystyä pojan kanssa ensin ja katsoa sitten eteneekö juttu pidemmälle... TSEMPPIÄ! :D

      • M-O-N-E-Ysosexy

        Ei pahalla ja kunnioitan ihan sun tunteitas mutta sinuna en alkais pikkuserkkuni kanssa mitään. Tulis vaan jäätävä häslinki ja halveksuminen ja sit kaikki sais tietää ja ah.. Ja siis kokemus puhuu, siskoni oli yhdessä pikkuserkkumme kaa noin 3 kuukautta ja sai kuulla siitä aika paljon "insesti"-paskaa


      • HerTTu

        Minäkin olin ihastunut mun pikkuserkkuun,mutta se meni onneksi ohi. En meinaa sitä että se olisi ollu ihan väärinkään. Minun serkkuni vanhemmat seurustelevat ja nekin on pikkuserkkuja. Kyl siinä on jotain halveksuttavaakin mutta ei sillä oo väliä jos pidät siitä tyypistä... (tällänen välikommentti) :D


      • --------------------
        HerTTu kirjoitti:

        Minäkin olin ihastunut mun pikkuserkkuun,mutta se meni onneksi ohi. En meinaa sitä että se olisi ollu ihan väärinkään. Minun serkkuni vanhemmat seurustelevat ja nekin on pikkuserkkuja. Kyl siinä on jotain halveksuttavaakin mutta ei sillä oo väliä jos pidät siitä tyypistä... (tällänen välikommentti) :D

        Jos serkun kanssa saa mennä naimisiin, niin kuinkahan kaukaista sukua se pikkuserkku on?


      • 434343
        -------------------- kirjoitti:

        Jos serkun kanssa saa mennä naimisiin, niin kuinkahan kaukaista sukua se pikkuserkku on?

        pikkuserkku on isän/äidin serkun lapsi


      • tuituic;
        M-O-N-E-Ysosexy kirjoitti:

        Ei pahalla ja kunnioitan ihan sun tunteitas mutta sinuna en alkais pikkuserkkuni kanssa mitään. Tulis vaan jäätävä häslinki ja halveksuminen ja sit kaikki sais tietää ja ah.. Ja siis kokemus puhuu, siskoni oli yhdessä pikkuserkkumme kaa noin 3 kuukautta ja sai kuulla siitä aika paljon "insesti"-paskaa

        Auts:/ !


    • morokkk

      hymyily toimii varmasti, kokemusta on ;))

      • HerTTu

        Mä luulen myös et se toimii...mutta vois sitä jotenkin tehostaakin. Eikä se saa olla liian ilmiselvää ;)


      • 77
        HerTTu kirjoitti:

        Mä luulen myös et se toimii...mutta vois sitä jotenkin tehostaakin. Eikä se saa olla liian ilmiselvää ;)

        en tiiä kuinka tyhmältä kuulostaa mut silmän iskeminen ainaki tehostaa! :D


      • Lollolololl
        77 kirjoitti:

        en tiiä kuinka tyhmältä kuulostaa mut silmän iskeminen ainaki tehostaa! :D

        Ei ehkä liity aiheeseen, mutta näin tyttönä minuun ei kyllä mitkään silmäniskut liiemmin pure :--D Tänään joku random vetäs pyörällä ohitse, papatti jotain epäselvää (ei tainnu olla suomenkielinen) ja iski silmää :D Täytyy sanoa, että ajattelin vaan "mitäköhä v*ttua" ja revettiin kaverin kanssa nauramaan :--D

        Ja aloittajalle, oot vaan oma ittes ja oot sille mukava, juttelet jne. Pyydä myös facessa kaveriksi ja aloita keskusteluja vaikka "mitä tuli läksyksi" pohjalta, kokeista tai ihan mistä vaan :--) Kannattaa ainaki kun vähän enemmän ootte tutustunu, niin pyytää poikaa reilusti vaikka leffaan - puree varmasti paljon paremmin kuin mitkään kikkakolmos-flirtit :D


    • 2 seurustellut

      Eri asiahan se minun on tulla neuvomaan, 11 vuotiaana. ;// Kumminkin.. hymyily auttaa..

      • avun tarpeessa

        moi vaan kaikille...mulla on ongelma.olin yhen tyypin kanssa vaan kaks viikkoa ja olin täysillä mukana mutta sitten se jätti miut ja alko parin päivän päästä toisen kaa mutta me sovittiin ja ollaan nyt kavereita ja sitten se jätti sen toisen ja sanoo katuvansa eroamista toisistamme...oon sanonu sille pojalle että en haluu alkaa uudestaan ja sillä selvä mutta kun ei...mitä miun pitäs sanoo sille hellävarasesti??auttakaa...


    • apua help

      joo mullakin o ongelma !! olin ihanan tytön kans jonku puol vuotta ja me erottii;;=O se ei koskaa sanonu miks koska se jätti!! kamalinta täs on se et mulla on viel paljon tunteita sitä kohtaa,.se kin (mun mielestä) vilkuilee tai on kiinnostunu musta mut miten kertoisin sille ..Kaverini (tyttö) sanoi että ihastukseni oli puhunut haluavansa pitää vain taukoo..

      • angts

        ei kai kukaan pääse niin helposti kenestäkään yli. Kyl se varmaan tykkää susta vielläkin . Voit kysyy siltä ihan suoraan miks se jätti sut ja jos se ei kerro ni sit sun vaan täytyy päästä yli siitä. Voit kyl viel kerran kertoo sille sun tunteistas ihan livenä. :)


      • Princesstontyttö_@

        Ihan suoraan sanon toi ei ollu sua kohtaan kuiteskaa oikein:(


    • j-_-u-_-n-_-n-_-u

      75% pojista odottaa, että tyttö tekee aloitteen. Tällä hetkellä yks muija tähtäimessä. Rohkeutta se vaatii molemmilta osapuolilta. Jos aijot vihjailla, vihjaile selvästi. Pojat, (esim. minä) ei tajua pienistä vihjeistä. Paras tunnelma ei synny koulussa, tai rannalla, jos on porukkaa paljon lähellä. Parasta mielestäni olisi saada mukaan lefaan (kahdestaan) mutta usein se osoittautuu vaikeaksi, jos jompikumpi ujostelee. Ihan selvennyksenä vain, selvä vihje, kontaktia kontaktia!

      • Maizku

        Aika moni tyttö varmasti toivoo, että poika tekee aloitteen! Ainakin minä toivoisin :3 Se on sellasta Old-School meinikiä, mut esim. mun mielest on tavalaan kivempaa, jos poika osottaa kiinnostusta.

        Ja nyt ei pidä liiaksi yleistää,mutta näinkin on käynyt useasti ystävilleni:

        Tyttö kiinnostuu pojasta, ja näyttää sen myös esim. juttelemalla, pyytämällä tekemään jotain vapaa-ajalla yms.
        Poika ei kumminkaan ole kiinnostunut tytöstä. Ja saa kaikki muut pojat pilkaamaan ja härnäämään tyttöä tästä asiasta! Eikä ollut mitään "pientä ja viatonta" leikinlaskua, vaan jatkuvaa pilkkaamista...

        Minusta pitäisi toimia hellävaraisesti, jos antaa jollekkin rukkaset. Kun eräs luokkalaiseni kysyi minulta, että voinko alkaa, niin sanoin hänelle, etten edes tunne sitä kunnolla, eikä meillä ole juurikaan yhteistä, enkä voisi alkaa sellaisen kanssa, johon en ole ihastunut. Ja tämän jälkeen en kertonut kuin parhaalle ystävälleni koko jutusta, enkä varsinkaan LEVITELLYT SITÄ YMPÄRIINSÄ retsotellen sillä. Olen kuitenkin ystävä nykyään tämän pojan kanssa, eikä hän ole (tietääkseni) kiinnostunut minusta.

        Ei nyt ollut apua varsinaiseen topiciin muttahhh... minkäs teet, oli vaan pakko sanoo ^^'


    • malli 9x

      no yks tyttö tuli sanoo saaks mä ottaa sult suihi mä olin ihan innoissaan ja vastasin joo. sitten selvisi että tyttö oli jossain pullonpyöritysjutussa hävnny vedon ja se oli pelkkä jekku. nyt vituttaa. sit kaikki nauro mulle. ei niistä tiedä ikinä

      • xD

        aika paha! xD


      • XD

        ei vittu ku nolottais .

        otan osaa XD


    • wrv

      joo mut se tyttö ei kerro et miks jätti =(=(=( mut en pääse yli olimme riidoissa jonku 2 kuukaut ja sit kysyin uusiks et alks nii se sano jotenkin et ei se NY ???? mitä täää meinaa

    • LaGrandeNoir

      Mulla itellä on sellanen ongelma, että oon ihastunu yhteen nettichattikaveriin, jota en oo koskaan nähny livenä (asuu toisella puolella Suomea).
      En vaan uskalla kysellä siltä mitään seurusteluun viittaavaa, siilä pelkään, että se on jo varattu, niin kuin on aina käynyt mun kohdalla :(

      Toinen ongelma on, että mä oon sit ihastunu (tai ollu ihastunu jo kivan aikaa) yhteen toiseenkin jätkään, joka on nyt armeijassa, mutta asuu samassa kaupungissa kuin mäkin. Olen kerran pyytänyt sitä ulos, mutta se oli sillo varattu... Voi että on ongelmallista.

      • jöööääll

        os se on vapaa puhusille kysy ulos selleen et ootte kahestaan älä kysy ekal kerral et alax vaatn myöhemmin mutta ei liian myöhään muuten se unohtaasut. muista hymyillä


    • sanomalla selvä

      Pojat ei todellakaan tajua vihjeitä. Eikä pelkkä viaton leffaan pyytö tai lenkille pyytäminen selvitä mitään.

      Ainut tapa on selvittää se pojalle sanomalla se suoraan ennen kuin se on myöhäistä. Aivan, jos poika tykkää mutta luulee että tyttö ei tykkää hänestä, hän voi luovuttaa sen suhteen ja siirtyä toiseen.

      Rohkeasti vaan. Vaikka jollain lapulla jos et kasvotusten halua.

    • dr. Love

      Unohda turhat tunteet ja keskity opiskeluun!

      Olet vielä LAPSI, häpeä!

      • Respectt

        vitu hyvä ja asiallinen kommentti! Rispekt!


      • Tarviin_jonkun

        Tommosii vastauksii tulee iha liika , ei oo varmaa ite selvinny vanhast suhteest niinku kuuluiski ni tulee tommosii kommentoimaa


    • lollllllllll

      Kokeile hymyillä pojalle kauniisti, se piristää :)

    • no dr,now

      lapsi saa ihastua /rakastua ja jopa seurustella vaikka oisi 10-14.. tykkää jos olét samaa mieltä

      • tervevaasullekki

        tämä ei ole facebookin peukkuhuorat kerho ...


    • ____________________

    • hopingforbetter

      moi (= mul on sellane tilanne et oon ihastunu yhteen poikaan, joka tuli mun luokalle tammikuussa. ja tilanne on aika hassu kun sain tietää että veljeni tuntee tämän pojan isoveljen, sekä minun isä tuntee tämän pojan isän. Olemme tietämättä olleet 'tuttuja' perheen kanssa. Aika sattuma, sekä olemme samasta maasta, ja hän oon muutaman kuukauden vanhempi, mutta lyhyempi kuin minä. Olemme koulussa puhuneet ihan vähän siitä että meidän vanhemmat tuntee toisensa. Se on ollut meidän ainoa puheenaihe. Haluaisin kertoa tunteistani mutten tiedä miten, neuvoja ?

      • jotain joo

        puhusille jostain muusta aiheesta esim. päivästä jääkiekkopeleistä
        (mua ainakin kiinnostaa koska olen poika) . hymyile sille tervehdi sitä kysy myöhemmin ulos ja niin edelleen.....


      • princesstontyttö_e.p

        Tarina on sitten pitkä mutta opettava ! ja vinkki ondelmaasi on tos ihan lopus:)Ole kiva sille pojalle :) määpäs kerron sulle samanlaisesta tilanteesta joka menee näin: mä oon ite jo 13vuotta mutta mun isä kun oli pieni sillä oli yks tosi hyvä kaveri joka oli sille kuin veli ja ne on viellä nyttekki ihan parhaatkamut ja me mennään niitte perheen kanssa mökille 18.7.2011 eli kivaa tiedossa


      • :) <3
        princesstontyttö_e.p kirjoitti:

        Tarina on sitten pitkä mutta opettava ! ja vinkki ondelmaasi on tos ihan lopus:)Ole kiva sille pojalle :) määpäs kerron sulle samanlaisesta tilanteesta joka menee näin: mä oon ite jo 13vuotta mutta mun isä kun oli pieni sillä oli yks tosi hyvä kaveri joka oli sille kuin veli ja ne on viellä nyttekki ihan parhaatkamut ja me mennään niitte perheen kanssa mökille 18.7.2011 eli kivaa tiedossa

        PS. TARKOTIN TÄN hopingforbetterille!xxxDDD


      • =[VLC]= Lollotin

        pyyvä vanhemmilta apua, joskus ne osaa auttaa paremmin ku muut...


    • L.O.L.......

      LOL kuka jaksaa jotai poikia?

      • juzba_

        Ihmiset joista ei oo kasvamassa lesboja ja jotka on päässy yli ala-aste vaiheesta?


      • Anonyymi
        juzba_ kirjoitti:

        Ihmiset joista ei oo kasvamassa lesboja ja jotka on päässy yli ala-aste vaiheesta?

        Ala-astelaisetkin ihastuu


    • hopingforbetter

      voisiko joku oikeasti auttaa, tarvitaan kipeästi neuvoja (=

      moi (= mul on sellane tilanne et oon ihastunu yhteen poikaan, joka tuli mun luokalle tammikuussa. ja tilanne on aika hassu kun sain tietää että veljeni tuntee tämän pojan isoveljen, sekä minun isä tuntee tämän pojan isän. Olemme tietämättä olleet 'tuttuja' perheen kanssa. Aika sattuma, sekä olemme samasta maasta, ja hän oon muutaman kuukauden vanhempi, mutta lyhyempi kuin minä. Olemme koulussa puhuneet ihan vähän siitä että meidän vanhemmat tuntee toisensa. Se on ollut meidän ainoa puheenaihe. Haluaisin kertoa tunteistani mutten tiedä miten, neuvoja ?

    • sameproblem

      Mulla on ihan sama ongelma, enkä mä oo varma uskallanko edes mennä sanoo sille mitään ku se on mua vuotta vanhempiki ja kaikkee...

    • Rakastunu <3

      Mä ihastuin yhesti yhteen poikaan joka tuli meijän luokalle ja sit yhtenä päivänä mä sanoin et mä tykkään siitä. Se vähä yllätty eka mut arvatkaa mitä sit se sano et se on tykänny musta jo heti koulun alattua ja se ei ollu kuulemma vaa uskaltanu sanoo ku ei tienny et tykkääks mä siitä. Mut tykkään mä. Me ollaan oltu yhes koht puol vuotta ja se on nii söpö en päästä siit pojast irti koskaan. :) Se on nii söpö.

    • hopingforbetter

      no ainaki jollain on onnee rakkaudes =) ...

    • WXW

      Jos halut vaikka tanssia jonkun kanssa koulun discossa, ni voit pyytää jotain luotettavaa kamua kysymään siltä.Oon tehny tän palveluksen kamulle. Varokaaa ettei ihastuksesi saa susta sellasta kuvaaa että pelkäät kertoa ihastuksestas.

      • eieieieieieieieeeeee

        itekki oon kerran koken nu noin muttta siinä kävivähän eritavalla

        kaverini oli kysyny yhtä tyttöö tanssiin no määtanssiiin sen kaa ja olin niin kuin ihan tosissaan.noin puolenvuoden jälkeen määkuulin te mun kaveri oli maksanut sille 5€ et tanssis muun kaa.

        sit vitutti ihan saatanan paljon ku olin kysynyt siltä (kavereiden yllytyksestä) ett alkaako se oleen mun kaa.

        vittu nolottiXD


    • Ex Nuoriso ohjaaja

      Otat kädestä kiinni, halaat sitä ja kerrot tunteistasi :) Siitä se moni parisuhde lähtee :P

    • hopingforbetter

      eks se olis jo vähän tunkeilevaa halata ellei toinen välttämättä halua ? :D hei saisko muita vihjeitä, ja en ehkä nyt uskaltaiskaa mennä halaa ihan randomisti

    • noniiiin

      Pyydä häntä teille! :D niin mä ainakin loveen lankesin, kun eräs tyttö pyysi niille. Se juttu on kyllä ohi jo aikoja sitten. Mutta se toimisi minuun. Vaikka en edes tiennyt että hän tykkää mut kun menin sinne niin se selvisi heti! :)

    • <3

      moi oon ihastunu yhteen meijjän luokan poikaan mut melkein kaikki meijjän luokan tytöt juoksee sen perässä eikä mulla oo mitään mahollisuuksia onko vinkkejä mitä voin tehä

      • montgomery.sam

        Ole erityinen..;:)


      • =[VLC]= Lollotin

        tapa ne muut... toimii varmasti


    • joototanoinni...

      Noh... Itseasiassa mää en ite kertonu mun ihastukselleni, vaan kaverit tarjoutu kilvan kertoon. Koko muu luokka tiesi, pojatkin, mutta ei Hän.. No sittenhän se oli kyllä aika noloo, kun yks kaunis päivä koko luokka pamautti yhtäaikaa, et "Ilmari!! Roosa on ihan hulluna suhun!!!" Teki mieli painua maan alle... Olin pyytäny bestistäni kertoon, mut se on semmonen vähän.. juoruämmä.. Mut eli siis kavereitten kautta..? Mutta kerroin sitten vielä jälkeenpäin tekstarilla, kun se laitto mulle viestin, et tykkäänkö mä oikeesti siitä, ja mä vastasin, ja kirjotin muutaman viestin pitusen luettelon siitä, et miks, ja kysyin, että alakko jne. Mut ei alkanut.. :__( njoo, mut jos haluut sanoo "päin naamaa", niin ei mitään aavistustakaan.

    • <3

      pliis apuaaaaaaa auttakaa mua

      sama nimi merkki ku viimex

      • öllölöööö poika

        no ite oon poika mut

        öö... puhusille koita saadase silleen et on sinä ja se vaan hymyile sille kato silmiin älä puhu mistään angst jutust taisilleen äläkä vältä sitä älä ala huoraamaan siis älä esim osta sille taianna sille rahaa koska sillon se voi käyttäää sua hyväksi.

        siin munneuvot näin äkkiä toivottavasti kelpaa:)


    • hopingforbetter

      no mä oon ainaki päättäny miten kerron, aijon tapaa sen jossai kahdenkeskisesti ja kertoo sille, jos se ilmaantuu. siinä olis muillekki hyvä idis, mut rohkeesti vaa !

    • s245

      pyydä jonnekki, jos tulee nii on varmaa ihastunu, sitte lämäytät päin naama et joo mää tykkään susta kyllä toimii;) jos ei toimii nii sanot läppä ja vietätte loppuillan kivasti vaa yhes

    • ÖÖÖÖÖ-o

      pyydä sitä kahville ja anna sill kortsu lahjaksi kyll se toimii

      • <3

        YYÄK
        luuletko oikeest et toimiii
        et oo tosissas


    • täälä!

      itteä ei kiinnosta ollenkaan muijat enkä oo mikää hinttari, turhaa tässä iässä mitään muutaki tekemistä..........ps. suosittelen panemaan perseeseen ekoilla deiteillä, sain jopa mällättyä suuhun !

    • .___.'

      Jos ilmassa on selkeitä merkkejä, et se poika olis kiinnostunu susta, ni rohkeesti vaan kysymään tätä esim. leffaan tms. Mutta jos poika on vain kaverisi tai jtn, ei kannata heti kertoa. Todellisuudessa se jätkä voi olla joku sååtånån kusipää (kokemusta..) joka kertoo kaikille et "Jou hei Sanna (joku random nimi vaa:D) tykkää musta, hyi s*atana!" .......

      Eli pyydä vaik jonku frendis kysyyn siltä, et kestä se on kiinnostunu. ;) Jos se vastaa susta, ni eiku menoks! ;D

    • hopingforbetter

      No mulla ei sitte toi juttu toiminu... sanoin sille että nähtäiskö jossai ku olis vitun tärkeetä asiaa, ja olin innoissaan et mitä se nyt vastais, ja sielt tuliki sellane vastaus et ei oo aikaa nähä. Joten aattelin vaa et jos en viitti koulus sille sanoo mitää, ja en sit voi nähä sitä, nii aattelin kertoo sille tekstiviestil. No ku kerroin sille nii sieltä tuli semmone vastaus että; joo ei kiinnosta. Tiedoks vaa ettei teille käy samal taval ku mulle, nii jos ette oo varmoja että teidän ihastus pitää teistä, nii älkää hätäilkö tossa kertomisessa. Ja ei olis kovin pahakaan asia jos tutustuin siihe jätkää kunnol.

      • 15v poika

        ite oon ihan kuses yhteen tyttöön(olen poika). soitetaan samas orkesteris (oon sielä ihan sen takia). oltiin sm kisois ja ihastuin sielä siihen kun pelattiin korttia . mut se on mua hekä 2v vanhempi ja tunteemun isoveljen. mitä mää voin tehä kun en oikeen oo mikään naistenmies ja oon aika ujo:(( lisäks oon aika läski ja se semmonen tavis ...

        auttakaa äkkiä jotainneuvoi pliis:))


      • ...........

        Melko törkeetä vastata tollalailla jos joku osoittaa kiinnostustaan, kyllähän asian voi nätimminkin ilmaista. Ja itse olisin silti iloinen, jos joku osoittaisi kiinnostusta vaikka en itse niin kiinnostunut olisikaan.


    • hopingforbetter

      Se oliki semone vähän itsepäistä tyyppiä tää henkilö, mutte ei sitten voi asialle mitään. Pakkohan se on vaan unohtaa.

    • Asiahan on sil lail

      OLETTE SÄÄLITTÄVIÄ. MItähän kamalaa siin on pyytää jotain ulos/leffaan, cmoon hei. Hitaille/liian ujoille ei ikinä lohkee.

    • kjkjhggfhlk

      mä laitoin mun ihastukselle viestin et pidän siitä, haluisin tutustuu paremmin ja kysyin mitä mieltä se on musta ja haluuks se tutustuu muhun...ei toiminu, laitto vaa ettei oo kiinnostunu kenestäkää nyt ja harmittaahan se mutta en oo yhtää häpeissäni et laitoin sen viestin, olin rohkea :) mun mielestä se viesti oli hyvä ja tolleen vois saaha hyvinkin homman etenemään toi mun oli vaa niin ääliö...

      ja toi jätkä oli jo pitkän aikaa näyttäny mulle et tykkää must piti silmäpelii ja hymyili ymsyms, kai se vaan leikki mun tunteilla....

      tsemppiä sulle ;)

    • "vedu"

      Mie oon 10:v ja oon ihastunut tyttöön, mut en tiedä miten lähestyisin niinku järkevästi?Se on alottanut samaan aikaan koulun, mut on pari kuukautta vanhempi.En oo mikään paras romantikko tai naisten naurattaja. MITÄ TEEN AUTTAKAA!!!!!!!!!!

    • anttikorva

      LUOKAN EESSÄ VÁAN

    • <3 ihastunut tyttö

      mun ongelma on tällänen:
      siis oon ihastunu yhteeen poikaan joka on mun rinkkaisluokalla, ja en uskalla sanoo sille tunteistani ainakaan kasvotusten,eikä mulla ole hänen numeroo, oon aatellu soittaa eniroon mutta paljonkohan sekin sit maksaa, ei ole mun kavereillakaan hänen numeroa.... AUTTAKAA MUA !! ja nopee:)

      • joku tyttö vaan

        Sun on vaan pakko puhua sen kaa enemmän sen takia jos se ei vaikka oo huomannu sua viel...(riippuu siitä kuinka kauan oot tuntenu sen?!)


      • <3 rakastunut tyttö
        joku tyttö vaan kirjoitti:

        Sun on vaan pakko puhua sen kaa enemmän sen takia jos se ei vaikka oo huomannu sua viel...(riippuu siitä kuinka kauan oot tuntenu sen?!)

        no siis lähetin sille viestii ja kaikkee mut ei se taida tykätä musta....


      • montgomery.sam

        laita 16400 viesti ja laite sen pojan etunimi ja sukunimi ja paikka kunta..:)


    • maatuska112

      pyydä pusikkoo pikapanolle (Y) siitä se lähtee :DDDDDDDDd

    • jokuvaaxd

      Töki matkalla sitä ja hymyile:)

    • 16v tyttö

      kyl mä ainaki ootan et poika tekee alotteen! ehkä pojist ois kyl kiva jos tyttö tekis mut jos se poika ei tykkää siit tytöst nii nauraa sille vaa frendeje kaa ainaki jossai ylä tai ala-asteel.. Ja sillonki jos poika kysyy jonnekki ni en mä ainakaa heti oo että jooooooo kyl pääsen mikä vaa päivä silt pojalthan menee kiinnostus siin mut kyl seki pitää tarpeeks selvästi osottaa et kiinnostaa.. tai siin noin sillon jos se poika on sellanen joka juttelee monille tytöille mut jos se on ujo ni sit pitäs ehkä ite tehä alote:)

    • Nuoret Hurjat
    • apua kaivataan

      Mul on ongelma. Se poika jos tykkään sano mulle et tykkää musta jos mä tykkään siitä ja se sano sen ku kysyin ja sil ehol et mäki kerron. No sanoin et en viel tiiä. Pitäiskö sanoo et tykkään vai en. En voi luottaa siihen poikaan ku haluisin pitää tän niinku meijän juttun, mut sit se niinku kertois kaikille, on jo kertonu sen bestikselle et ollaan tekstailtu. Sit se laitto mulle viime kesän viestin et nähäänks jossain ku ei olla nähty niin pitkään aikaan. No laitoin et en pääse sorry (en oikeestikkaa päässy). Tykkään siit tosi paljon, mut en uskalla kertoo ku pelkään et se kertoo koko luokalle. Ja se on meijän luokal, ja sit meijän luokal on yks tyttö kuka on tosi nätti ja meikkaa ja sil on isot tissi ikäsekseen, ja mul ei oo melkee yhtää tissei. Ja kysyin et kumpi on kivempi, mä vai se tyttö? ja se sano et mä, ja se oli kuulemma tosi vaikee päätös. Nyt sit se tyttö on ollu koko lukukauden poikien kaa koulus ja kai vapaa ajalki ja mä en yhtää. Mä kysyn silt et vieläks se tykkää musta sit ku nähää joskus kesälomal jossain jos nähään. Mut jos tykkää mitä teen????? Kertokaa te se mulle. Haluisin alkaa olee sen kaa mut sit ku koulu taas alkaa nii tulis ongelmii ku viimestää sillon kaikki sais tietää. Pokkaa mul on vaik mihin mut mitä teen?

      • Ehdotus #2

        Lasten perheleikeille oma palsta.


    • <3 :)

      vaikeuksii mulki on............

    • randomboy97

      no mä ehdottaisin alkaa sen kaa? :)

    • Mun ongelma

      on aikalailla samanlainen ku muilki. Oon siis 15v tyttö ja kuses yhteen luokkalaiseeni poikaan. Mä kyl hengaan sen kaa koulus, et sinänsä me niinku tunnetaan. Mut ongelma on se, et mä en tiiä, tykkääkse must muuten ku kaverina... Ja tiiän, et se oli ainaki jonku aikaa sit kai ihastunu johonki toiseen, mut en tiiä nyt... Mul ei oo sen numeroo (oon sillä lailla aika ujo, etten uskalla esim ehdottaa tapaamist tai ees pyytää numeroo, joo o säälittävää) mut jutellaan facessa. Tullan hyvin juttuun ja sillai, ja oon kai ainaki meiän luokalt sen ainoo frendi (mut ei siis olla nähty livenä) eikä se oo kait muutenkaa kauheen suosittu. Ainaki sitä dissataan meiän luokal, ja kyl muoki vähäsen ku pyörin sen kaa. Et en kyl luule et se menis kertoo kellekkää, jos sanoisin tykkääväni siit... Mut mä en vaa uskalla, tai tiiä miten tekisin sen! Mun idea oli, et ku koulu loppuu, ni kerron siin just ennen ku lähen, mut en vaa pystyny. So help me!

      • sama ko äsken

        korjaan ton "mut ei siis olla nähty livenä" et "ei olla nähty koulun ulkopuolel" joo olen väsynyt


    • kkyseliäs

      facebookis yks tyyppi kysyi minua kaveriksi, kun hyväksyin sen, nii parinviikon päästä hän kysyi minulta alanko oleen. en tuntenu häntä hyvin, tai no oikestaa en ollenkaan, jote sannoin hänelle että en tunne sitä, ni enmä ny.
      sitte se oli sillee et oot tosi ihana janäi, et voitaisha me tutustuu..
      nojoku aika sitte hän kysy minun numeroo, ja annoin sen hänelle. se on soitellu mulle aika paljon.. nyt joku aika sitten kun kävimme kaupassa, ni näin hänen, mutten tunnistanu häntä heti, vasta myöhemmin. (oon siis nähny hänet webissä, mut en tuota ennen irl.issä) hän vaikuttaa kivalta, ja olen kysynyt häneltä tekstiviestillä että tykkääkö hän minusta ja hän on vastannu 'no ainakin kaverina (paljon)'
      hän vaikuttaa tosi kivalta, ja haluaisin nähdä hänet ihan kunnolla josaki. oon hieman kiinnostunut tietystä henkilöstä..
      uskon kun olemme nähneet, hän kiinnostuisi, ja yritän näyttää hänelle että olen kiinnostunut hänestä(: onko se hyvä idea?

    • apua olen pulassa

      olen poika joka on ihastunut kahteen eri tyttöön mitä teen kummankin kaa olen aika läheinen sekä toinen asuu naapuris. pitäskö mun vaa rohkeen mennä kysyy jommalta kummalta et alax vai mitä??? olemme tunteneet noin 6 vuotta ihastumiseni on noin puol vuotta vanha. OLIS KIVA SAADA VASTAUKSII ÄKKIÄ!!!

      :)

      • muse♥

        no hengaat molempien kans kahestaa nyt ensin ja sit katot et onks jompikumpi kiinnostunu sust (: mut ei kannata sillee vaa yhtäkkii kysyy et: alax :Dd


      • 1+5=moi

        Mun mielestä sun kannattais tutustuu tähän sun NAPURIIN, koska siihen voi saada helpommin/lähemmin yhteyden. Ookko jutellu sille koskaan? Jos et, niin kannattaa. Ootko huomannu tytössä mitään ihastumisen merkkejä?
        Vinkkaa sille vaikka silmää, pyydä ulos, lenkille... VARSINKIN jos tyttö omistaa koiran! ;) Ole huomaavainen tytölle. Puhu rohkeesti.. Ööö.. Jos sulla on mopo/auto tms. Niin voit kysyy sitä sun kaa ajeleen, et niinku viet sitä :)
        Ja ainiin. Jos onnistut saamaan tytön vaikka sitten lenkille, tai muuten vaan ulos, niin poimi sille vaikka voikukka maasta :3 Tytöt on AINA siitä ihan otettuja. Huomaa ihastuksesi.

        Tajusinko siis oikein, että oot ihastunu naapuriin puoli vuotta, mutta toiseen tyttöön 6 vuotta?
        Ite olisin todellakin naapurin puolella, koska se asuu niin lähellä, et sen kaa olis helpompaa nähä, ja vanhemmat vois olla paljon suvaitsevaisempia kun tuntee sut. Ootteko saman ikäisiä? :)

        Niin juu! Vielä, että jos mietit, että miten kertoisit ihastuksestasi, niin kannattaa sanoo se suoraan hienotunteisesti :) esim. "rakastan sua palavasti!" "Sun silmät on ihanat ...." ja jatkat lausetta. Se kukkajuttu toimii jo hyvin, eikä tarttis sanoo muuta kun et tykkäät siitä. Taikka jos se nyt sattuu omistaan koiran, ja se on sen kaa ulkona, niin moikkaat sille ja meet silitteleen sen koiraa ja juttelette niitä näitä. Siinä sivussa voisit kertoo sille tunteistas. Tossa nyt jotain esimerkkiapuja :) Oon sen kannalla, että kerrot suoraan!
        Onnee tyttöjen kaa :D


    • Princesstontyttö_@

      Mulla on idea! Tää tepsii mullakin joskus, noh se tulee tässä: Ole pojalle kiltti ja hymyile niin teistä voi tulla sitä mukaan kavereita ja lopulta se poika tajuaa miten hauskaa teillä on yhdessä ja hän voi haluta olla enemmän kuin kaveri, jos poika ei ihastu sinuun niin silloin se ei ollut ainakaan se oikea! :D mutta kokeile tietty!:) SEN ASIAN OLEN ELÄMÄSSÄ OPPINUT, ETTÄ PERIKSI EI SAA ANTAA! :)

    • apua olen pulassa

      kiitoksia hyvistä neuvoista olen pyytänyt molemmat tulkkilanyöhön

      ja korjaus olen tuntenut molemmat 6 vuotta mutta olen ihastunut molempiin kuukausi kaks sitten

      naapuri kyllä on nukkunut miun vieressä ja olen ilmaisut että tykkään hänestä paljon

    • apua olen pulassa

      LISÄÄ VINKKEJÄKIN OIS IHAN MUKAVA SAADA

    • EDFGHJK

      KUKAAN EI KOSKAAN USKALLA KOSKAAN KYSYÄ ETTÄ TYKKÄÄTKÖ MUSTA TAI KERTOO ETTÄ TYKKÄÄN SUSTA KOSKA KAIKKI PELKKÄÄ ETTÄ RAKAS KERTOO KAIKILE ETTÄ ARVATKAA MITÄ SE KYSY YMS.

    • Ärsyttävän-Ujo-Tollo

      -_- Mullakin on toi sama ongelma että en kehtää kertoa yhelle tytölle -_-

    • Nuoriherra 14v

      No ainakin meijän koulus pitää olla ennestään tuttu tai ystävä ennen kuin ihastuu johonki ja se nyt on pyllystä.

    • Girliz

      No kun me oltiin Totuutta ja tehtävää (juups, on lapsellista xD) nii piti pussata ihastusta. No siitä pokkana silloisen ihastuksen luo ja suuteleen. :) Siitä se. Ku sanoin SILLOISEN ihastuksen, aattelit et oon ihastunu johki muuhu? EN!!!!!!!!! VITTU!!!!!!! OO!!!!! ;) Se on nyt mun boyfriend, awww...

    • Ohimenijä

      Koita Facebookkia, omalla kohdalla ei ole kokemusta mutta luulisi toimivan.

    • TulevaisuudenToivo

      Rupea hengaan sen kanssa koulussa koulun ulkopuolella (kaverina). Sitte jos sä tykkäät siittä vielä muutaman viikon jälkeen niin sano että oot nauttinu hetkistä joita oot kuluttanu sen kanssa ja tee selväksi että olet pitänyt niistä erityisen paljon sitten jos se sanoo samaa niin kysy että alkaako se sun kanssa.

      Ja asiasta poiketen kysyisin että ootteko samaa mieltä siittä että toisin kuin ihmiset haluaa myöntää ulkonäöllä on suurta vaikutusta rakkauteen MUTTA ei tarvi olla mikään Brad Pitt saadakseen naisia. Jos on epävarma ulkonäöstään niin huolehtii että ihastus tutustuu sun persoonaan. Esimerkkinä mun väitelmään mulla on kaveriporukassa tyttö (oon poika) jonka kanssa rakastan viettää aikaa mutta näin ilkeesti sanottuna se on sen verran ruma etten vois ruveta seurusteleen sen kanssa. Sitten on toinen tyttö joka ei ihan oo mun vakituisessa kaveri porukassa mutta sen kanssa voisin alkaa seurusteleen vaikka en ymmärrä sen huumoria mutta nautin ajasta jota vietän sen kanssa koska se on aivan älyttömän hyvän näköinen. Joten päätelmäni on että suhteeseen vaikuttaa (normaali olosuhteissa tarkoittaen että toinen ei ala koska on liian aatelillinen toiselle tai jotain) 75prosenttia ulkonäkö ja 25prosenttia persoona ( johon kuuluu huumorintaju yms.

      • ....................

        Totta, olet oikeassa tuon suhteen. Ihastuminen omalla kohdallani on juuri tuo 75% ulkonäköä ja 25% persoonallisuutta.


    • jk

      pyydä hänet lenkile

    • .....

      Hakeudu kundin seuraan ja vedä pari pulloa kossua. ---> känniin---> hölötät Kaiken mahdollisen pojalle. Helppoa vai mitä?

    • lööww...

      HEI JÄTKÄT ! älkää ikin läppäskö tyttöö perseelle elette seurustele sen kanssa mut ei mtn randomeit.... nii ja auttaako herutus?? ;D;;DD;;;;))

    • jennasaysrawr

      Heiij, täs mult vähä vinkkii, oon ite 13 ja seurustelen aiivan ihana pojan kanssaa

    • nkulli

      no minusta olisi erittäin ihanaa jos tyttö vaikka hakeutuis suoraan vaikka pojan syliin ja sanois tunteensa mahd. kauniisti : ) se olisi parasta mitä sattuuu yleensä mä oon joutunut tekee alotteet tyttöjen kohtaa mut tää mun tän hetkinenn ihastus on vähä ujompaa sorttia joka ei puhukkaa mulle tunteista mitään vaan ite tässä koitan lämmitellä sitä : ) mut a.p koita vaikka kattoa silmiin ja ota kädestä kiinni ja puhu tunteistas niin poika kyl tuntee ittensä onnelliseksi toivon kaikkea hyvää teille !

    • STARGIRLLLL

      kuulostaa just siltä et sul on huono itsetunto ja et uskalla kertoo ja et oot ruma ja kaikkee :( valitettavasti that how it sounds!!!

      ite oon seiskan tähtityttö, eli upea vartalo, kauniit kasvot, dd kuppi koko = SEKSIPOMMI
      mulla on aina ollu etunani ulkonäköni sekä näytteliän taidot, en ole koskaan joutunut pyytämään ketään ulos koska kaikki aina on pyytänyt minua ulos :)
      KERRAN PYYSIN kännis yht kundii ulos ja vaa huuteli et todellaki jes pääsen panee porno tähtee :D joo oon ollu pariselokuvassa mut ei siit sen enempää

      • Mr Frasier

        hmm... en saa selvää oletko erittäin tyhmä vai trollaatko...


    • EttäNiin

      Ööö... STARGIRLLLL kuinka toi auttaa tota kysyjää ja ihan tässä vaan huomasin että et taida olla kovin viisas sillä et osaa kirjoittaa englantia oikein ja lisäksi seiskan tähtitytöt ei oo hirveen nättejä.

    • mimmusaali

      mielestäni stargirl kuulostaa hyvännäköselta ja on ainakin itsevarmalta, ehkö hieman liiankin mutta se on näköjään kääntynyt edukseen , ja onnittelut tähtityttö tittelistä, itsekkin olin kuvauksissa mutta olen liian lyhyt :( onnea sulle tähtityttönen

      ettäniin- sulla tais kateus iskeä kun joku voi olla avoin ja itsevarma ja uskoisin että hyvännäköinen ja suosittu, sellasta sattuu ! totu siihe elämä on :)

    • ..

      No mun tämmöinen pervo, mutta toimiva iskujuttu olisi perseelle pieni LÄPS! Se tehoaa ihan varmasti. ;)

      • eiei...

        Jos mua läpsästäisii perseel, ni mä ainaki sanoisi heti et :Mitä helevettiä sää hommaas?! (vaiikka tykkäisinkin hepusta) mutta muahan ei perseelle läpsitä ilman et ei tulis mustaa silmää pojalle.


    • diddipsi

      itse ainakin ymmärtäisin siitä jos tyttö hakeutuisi seuraani, hymyilisi suloisesti ja katselisi minua. voit toki sanoa ihan suoraankin :D ei ainakaan itseä haittaa jos suoraan sanotaan :) helppo tajuta. tai sitten voit pyytää vaikkapa elokuviin.

    • Datazzz92

      Mun käytäntö jätkänä on, et jos joku tyttö hymyilee tännepäin, se hymyilee mun kaverille!

      Elikkäs menet vittu sinne juttusille sun on aivan täysin turha alkaa vilkuilee ujoa ja epävarmaa jätkää, koska olen 100% varma et jätkä ei usko sun hymyilevän hänelle!

      Tervesin rumilus!

    • Mr Frasier

      Jos on todella ujo poika niin pelästytät sen hengiltä kysymällä leffaan tai johonkin. Hän saattaa perääntyä. Hanki hänen osoite jostain selville ja tee yllätysvisiitti jolloin hän ei pääse karkuun ja tee flirttaustaikasi hänen kotonaan jolloin hän ehkä enemmän keskittyy sinuun.

    • Poika, 11v.

      Näin miespuolisena itse voin kertoa muille pojille, että kyllä pojan kannattaa tehdä aloite. Odota, että olette tunteneet tarpeeksi kauan, esimerkiksi noin puoli vuotta. Ystävysty tytön kanssa. Kun tunnette oikein hyvin, tunnet kyllä jos hän on ihastunut/rakastunut sinuun. Itse olemme tunteneet nykyisen tyttöystäväni kanssa noin vuoden, joista reilut kuukauden olemme seurustelleet. Tunteista kannattaa kertoa vähän kierrellen ja kaarrellen, joka on usein myös itselle helpompaa. Kyllä se tyttö vastaa myöntävästi ;)

    • Ihastunut Boy

      Ite oon ihastunu yhteen mul luokal olevaan tyttön jonka kaas oon ollu samal luokal koulun alusta asti ja tiän et seki on ihastunu muhun mut en kehtaa/uskalla kysyä sitä mihinkään.Ollaan oltu hyviä kavereita koko koulun ajan.

      • Ihastunut Boy

        Ja en uskalla kertoo sille tunteistani myöskään koska haluisin kertoo sille kahestaan ettei ois muita.


    • Ihastunu<3

      Mitä luin tossa muita kommenteja niin kannattaisin myös että tutustuis toiseen sillain hyvin että tietää mistä toinen tykkää. Kokemuksesta voin kertoo et toiste päin ei kannata tehä. Jätkä johon oon ihastunu niin kerroin sille viime vuonna facebook:ssa että tykkään siitä en tiiän teinkö virheen mutta yritin kuitekin (ihastus kestäny kohta .10v) ja kyseisen tapahtuman jälkeen oon nähny jätkän kerran.

    • ikisinkku15?

      oon 15v tyttö ja en oo ikin seurustellu, melkee kaikki mun rinnakkaisluokkalaiset ja luokkalaiset ja kaikki mun tutut on ollu jonku kaa yhes.. jotku on jopa kihlois.. oon kiinnostunu yhest jäbäst :p mut se on mua vuotta nuorempi ja se asuu aika lähellä mua. en juo enkä polta, mut ei se jäbäkään. onks asia sillee et aina pitää heruttaa itteesä tai juoda tai polttaa tai olla kauheen suosittu kaikkien keskuudes tms?!??! ja se jäbä on mua lyhyempi ja tällee.. mul on nyt mopokortti ja sit mul on mopo ja mopoauto ja muutenki kulkuneuvoja ja sillee, tai pitääks sun pukeutuu siis tytön aina kauheen paljastavasti ja olla iso rintanen ja olla kauhee meikkipelle.. siis ite kyl meikkaan mut siis tarkotan niit lissu meikkauksii ymym.. mitä mä voisin sille jäbälle sanooo? oon joskus jutellu sille ja nolannu itteni joskus kutosel tai seiskal web kameran ees mun kaverinkaa naamioutuneen joksu randomiks.. heii mul ei oo ees kauheen iso kaveripiiri, lähinnä 5 hyvää kaverii ja loput sit jotai rinnakkaisluokkalaisii tai tuttui tai sillee.. mut onks jätkille ulkonäöl välii ? jos oisin juoppo ni saisko enemmän kamui ja jätkii ymym..? oon aika hiljane ja ujo, mutta pystyisin juttelee sille jäbälle josss saisin apuuu..

    • puumajauhh

      tässä lapset teille pikkuruinen vinkki kinkki ;) olen nytten naimisissa jo ollut 25 vuotta.. tiedän mitä mietitte nytten: sen on paljon aikaa ! olin 23 vuotias hurmaava puuma ja pussailin monia

    • asdasdasdgfdfg

      No minuahan eräs tyttö pyysi talvella kävelylle. Luulin, että kyseessä oli jokin kaunis juttu alkamassa, paskan vitut. Hän halusi vain olla kaveri.. Eli älkää hätäilkö, pitäkää pää kylmänä.

    • Ihhasttunnutt

      Voiteko auttaa... Minulla onihastus, mutta SE ei uskalla pyytää minua poikaystäväkseen. Minä en nimittäin itse uskalla. Pitääkö minun pyytää sitä pyytämään!?!?!?!?

      • Jasu!

        Mun mielestä sun pitäs pyytää sitä koska! Yleensä pojat pyytää tyttöjä alkamaan!


    • Jenzu98

      Mä en oikeen tiedä mitä mä teen seuraavaksi.
      Mulla on ihastus. Me ollaan tunnettu 6vuotta eli koko ala-aste ollaan oltu samassa luokassa. Oon ollu ihastunut siihen 6lk talvesta asti.
      Juttelen sen kans paljon facebookissa. Kysyin kerran tai mun kamu käski kysyy siltä että tykkääkö se musta. Ja ihastukseni tykkäs musta tai se sano että vähän. Se on aika ujo niin en oo varma että onko se kokonaan lätkäs muhun vai onko se vaan vähän.
      Sanoin sille että mäki tykkään siittä vähän, tai ehkä vähän enemmänkin.
      Se ei pääse koneelle koska niillä on hajalla se.
      Kummallakin on toistemme kännykkä numerot. :) Oon myös viestitellyt sen kans.
      En oo ihan varma että haluanko seurustella sen kans, koska riittääkö aika sitten kaikille kavereille.
      Mutta oon ajatellut niin että kyllä kai mutta aikaakin riittää kavereille koska näähän mä ihastusta & kavereita koulussa.
      Kertokaa jotain hyviä vinkkejä tai mitä viestejä voisin lähettää ihastukselleni?

    • toimii.

      jos poika naluu tytön ni puristat tisseistä ni varmana tajuu. Ja jos tyttö pojan ni hiero tissejä sitä kohti.

      • totta, totta.

        totta, totta.


    • antonv

      meille pojille voi tulla kertomaan, tai lähettää viestiä, emme me pure :)

    • tyttö

      kesälomalla kun olin ystävien kans kaupan pihas. sit siihen tuli hetken päästä ihastukseni (nykyinen poikaystävä) ja sen kavereita mopoilla. sit siinä porukas juteltiin ja hetken päästä mulla alko kauhea päänsärky ja ihastukseni tarjos kyytiä kotia. se anto oman kypäränsä mulle ja vei mut kotia. ketään ei ollu meillä kotona ja ihastukseni kysy minulta että pärjääkkö sä yksin? sit sanoin että en tiiä. vaikka olisin oikeasti pärjänny mut en halunnu että se lähtee :D. sit mä menin makoilemaan sängylle ja se istu siinä vieres ja oli hetki hiljaista ja hetken päästä nousin istumaan sen viereen ja sit me suudeltiin =)

      • Jasu!

        oi! kuinka ihanaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Jasu!

      No mä oon saanu mun ihastukseen kontaktinsileen kun siinä vieressä istuu mun besu ( koska meillä on tyttö poika istuma järjestys) niin oon menny mun besun luo ja jutellu sen kaa! :D

    • moro

      käyks täällä enää kukaa?:) meinaa mullakin olis huolii:

    • kiira2

      oon 8vuotta mä kerroin ite tänää sanoin oot ihana ja lähin kävelee pois sit poika otti mut kii ja sano tarkotaksä että sä rakastat mua vastasin joo ollaan nyt sen kaa yhessä

    • 3vuotta ihastunut :3

      Määki tarvisin apuu en oo hirween ujo tai en ollenkaan oon 12 ja se poika on ollu eskarist asti mun kaa samall luokall aloin tykkää siitä 3lk ja nyt meen 6... me mennää samalle ylä asteelle sitte..ha nii mut ongelma on se että leijän pienes kylä koukus kukaan ei koskaan oo ollu kenenkää kaa eikä oo...ja se poika asuu ihan lähell oon vieny kerran sille kakun ...ja bäin ja aina ku meen uimaa ni pyöräilen sen ohi mut siis se ongelma et luultavasti se ei oo kypsä alkaan kwnenkään kaa kyln se kaverina ja mä sen mielest menetelen eli ook ok / vällil ärtsy ...:/ okei oon pyytäny leffaa mut dorkana just sillon ku siin oli kaikki sen kaverit...et se oli vaa sillee noo enn...juuoa juu liten voisin vaan vihjaiooa et se tietäiss sillai et likeen sitä ja sit ku se on kypsä eli vaik jossain ylä-asteel kertoisin :3

      • Muurivälissämme

        Ääh mun ongelma taas on se kertominen no joo mä tiiän et se tykkää musta ja kaikki tietää sen myös mut kukaa ei tiiä et tykkään siitä ku en oikee oo paras kertoo mun tunteista:/ no siis joo tossa huomenna mennää leirikouluu ja me mennään samaan mökkiin (ei samaan huoneeseen jos joku ei älynnyt) ja joo siel on leiri disco ja sit kohta on koulusa disco nii kylmä siellä voisin kertoo ja sillee ja se sano et olis pyytäny viime discos hitaisii jos meidän vanhemmat ei olis ollu sielä! Mutta joo miten kerron sille miten sanon sen AAAARRRRGGGG!!! Oikeesti en tiiä miten kerron sille pojalle sen:( voitteko auttaa?:(


    • ihastuja

      Mä oon ihastunu mun parhaaseen kaveriin enkä tie mite voin kertoo sen sille ollaa oltu parhaita kavereit eskarista asti. Auttakaa!

    • Avuntarpeessatyttö

      Ihan oikeesti, itkettää! Oon vasta 10v. mut oon rakastunut yhteen poikaan, luulen et se tykkää ehkä vähän musta mutta... mulla on kisailijoita. Siis mun parhaat kaverit :((( . Siis se poika on niin söpö. Se oli mulle vähän ilkee ( Ehkä että hän saisi huomioni ) ekalla. Mutta sitte se alko kantaa mun kirjoja lohdutti mua tänä vuonna pistämällä käden olkapäälleni ja semmoista. Anteeks että valittelen, mä vaan niin tykkään siitä pojasta. Tahtoisin vain vinkkejä, ymmärrän jos ärsyttää ja ette haluu vastata, mutta jos TE ymmärrätte minua niin auttakaa! Kiitos hyväsydämisille vastaajille! :3

      • TheCoolGuy

        Okei, no oon meidän luokan se "söpö". Kundi nimittäin saan joka ikinen päivä tytöiltä viestiä asiasta ja olen myös kymmenen. Se riippuu oikeasti siitä että oletko hyvän näköinen, hauska, fiksu tai jotain sellaista niin poika oikeasti kiinnostuu.


    • Tyttöavuntarpeessa

      Kiitos vain :(

    • 2015 = mehuu <3

      Sponssatkaa mulle KTM EXC 125 six days 2015 (n. 8500€) niin kerron teille kaikki elämän neuvot jota tuutte ikinä tarvimaan :))

    • anonymmm

      Jos oot vielä koulussa ja se on sun luokalla, pyydä sitä johonkin paritehtävään sun pariks :) siinä sä et oo yksin, se tajuaa ja ei jännitä niin paljon. Mulla on sama ongelma ja tää poika on vähän eriluonteinen. Se on ollu päiväkodista asti kaveri. En saa varmaan koskaan kerrottuu sille joka harmittaa tosi paljon. Viime aikoina ollaan kyllä naureskeltu ja tuijotettu toisiamma tunnilla ja sillee, mutta en tiiä. :3

    • ImAGuy

      No ite oon poika ja sun pitää vaan rupee esim. Tekstailee sille, jos sul ei oo sen numeroo niin pyydä sitä sit se ainakin huomaa jotain. Sit voit jossain vaiheessa laittaa jotain perus "alax" shittii ja jos se sanoo ei nii sit vaa sanot et se oli jotain totuus vai tehtävää. Sit ainakin tiiät sen tunteet sua kohtaan ja saatat jopa saada poikaystävänkin.

    • haistavittu48858548

      millä vitun vuosisadalla te jumalauta elätte

    • Hei voisko tehdä niin että kun keskustelun alkukohdasta on kulunut yli vuosi niin vaan suosiolla alotetaan uusi?

    • Anonyymi

      Moi. Mä oon itekkin tehnyt näin, ja oon nyt mun ihastuksen kaa yhessä. Kannattaa koulussa mennä vaikka ruokalassa sen viereen istuu, ja hymyillä sille paljon. Kannattaa käyttää sellaisia vaatteita joista ihastus tykkää. Ja myös sitä voi välillä katsoa vaikka koulussa. Mut siis toivottavasti tää autto <3

      • Anonyymi

        Siis mun ihastus pyys mua ulos viestillä ja kerto et tykkää musta mut en päässy ja kysyin et jutellaanko koulussa ja se vastas käy.
        Nyt jännittää ihan älynä kun nyt on lauantai ja pelkään et tulee sellanen akwardi hiljaisuus😬
        En oikeesti tiiä mitä tehä


        T:12-vee tyttö😝


    • Anonyymi

      Oli apua

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2936
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2692
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2168
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1757
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe