Onko kuinka vaarallista nukuttaa 9v koira (62kg, ylipainoa on pari kiloa) ?
Nukutus tapahtuu siks että on korvatulehdus ja jos lääkkeet ei auta pitäisi tehdä korvahuuhtelu. Eläinlääkäriltä kysyin että onko se riskialtista, vastausta en saanut. Vain huutoa että ei korvaa voi jättää hoitamatta. Nyt sai 2viikon antibiootit, ja jos korvassa vielä hiivaa niin kannattaisiko jatkaa antibiootti kuuria. Sitä pitäisi vain tälle eläinlääkärille uskaltaa ehdottaa,
vanhan koiran nukutus
5
832
Vastaukset
- Puhelin käteen
Mikä rotu ja rodun elinikä yleensä? Onko koira muuten terve ja hyvin hoidettu? Ei stressaava luonteinen?
Kaikissa toimenpiteissä on aina riskinsä kuten meillä ihmisilläkin. Koira voi esim saada allegisen reaktion täysin odotta,atta tai muun kohtauksen.
Mikä rotu noin paljon painaa? Ylipaino lisää rauhoiulsen riskiä.
Kysysin ite toisenkin ell mielipiteen. - vanha rouva kipeänä
Nöffi kyseessä, ylipainoa noin 5kg, nyt on ollut laihiksella jo jonkin aikaa mutta kun jalatkin vaivaa joten lenkit pidettävä lyhyenä. Mutta hyvällä mallilla.
Terve on ollut koko ikänsä, nyt vanhuusaikana tullut tuo jatkuva korvatulehdus, nyt lähikuukausina on ollut myös kapsuttelua ja ihon kuivuutta, siihen saa vitamiineja yms. Mutta muuten kyllä hyväkuntoinen ja terve.
Ajattelinkin että olen yhteydessä vielä toiseen eläinlääkäriin ennenkuin teen mitään päätöstä. Nöffin elinikä taitaa olla 7-8 vuotta. - bfvedfvd
Anna kylmäpuristettuja öljyjä tai lohiöljyä iho-ongelmiin.
Vaihda ruoka vähäenergiseen. - vanhakoira
Meillä jouluna nukutettiin reilu 13-vuotias kääpiövillakoira kohtutulehduksen takia. Kaikki sujui hyvin!
- aloittaja .
lohiöljy aloitettu viikko sitten. =)
Nyt täytyisi löytää vielä ruoka jossa ei mielellään olisi viljaa, olen myös epäillyt että riisillä olisi jotain tekemistä ihon kanssa? Tai sillä että korvatulehdus uusiutuu. Kun on nyt syöny kana-riisiä jo pidemmän aikaan. Seuraavaksi kokeilen varmaan peura-perunaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50766- 53732
- 33702
- 60699
- 97690