eli muokkasin tdu bookmarkkien koordinaatteja( pelaan siis pc) kuten monesti ennenkin. sit kun menin peliin, niin bookmarkit katosivat.no, niinkin on käynyt ennenkin, sammutin pelin ja sitten kaikkien pitäisi olla taas tallella. ei ollut...
sitten sammutin koneen ja kokeilin seuraavana aamuna, niin jopa tuolta mydocuments-tdu-bookmarks.txt juttu oli tyhjentynyt. ajattelin että no voi ***** ja nyt täytyy kerätä kirjanmerkit uudestaan. sit rupesin niitä keräileen, ja sellanen ongelma että se oli minuutin loading tilassa, joten käytin helppoa kikkaa. vaihdoin profiilia, ja menin takas ja tadaa! koko profiili oli poissa! tai jos tarkkoja ollaan, niin se ei poistunut, vaan sen profiilin päälle tuli toinen profiili...
eli nyt en pääse siihen profiiliin jonka oon melkein läpi mennyt... otin sen profiilin kansion mydocumentsista muistitikulle jos auttaa
onko vinkkejä, miten saa sen profiilin takas
tdu leikkii
hdrthdthdr
1
147
Vastaukset
- jjjjjjjjjj
mulla on erilainen problem. ajoin autonkuljetus tehtävää, ja keskellä tietä ajoin pariasataa ja sitten kolahti, vaikkei mitään näkynyt missään. sitten olin jumissa ja auto ei liikkunut, muutama sekka ja auto lähti taas, mutta poliisit perässä ja bonukset lähtivät. mistä nämä näkymättömät poliisit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202730Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462366Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262162Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o312101Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581748Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121282Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181279- 551130
- 661125
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?41085