UsKoMaToNtA!

PiePiSi

Olin yhdeksännellä luokalla.
vaelsin koulun käytävällä yksin ja mietin että enää kaksi viikkoa koulua jäljellä, mutta pari koetta oli vielä.
Astuin kotsan luokkaan ja olin myöhässä.
Muut olivat jo aloittaneet pullien pyörittämisen ja menin Hennan, parini luokse.
Henna oli luokkamme priimus ja rakasti kotsaa.
Hän oli minun vastakohtani. Kotsan ryhmäämme oli tullut uusi poika, Tomi joka oli aivan mielettömän söpö. Olin katsellut tomia sillä silmällä pari kuukautta, ei hän niin uusi kuitenkaan ollut.

Mietin miten saisin tomin huomion herätettyä, ja niinmpä kaadoin maidot lattille..
Tomi katsoi minua ´ja tein hänelle sen koiranpentu-ilmeen ja hän tuli auttamaan minua. Jes, ajattelin. Opomme ei ollut luokassa. Tomi tuli luokseni ja puisti minua perseestä! olin aivan myyty.

Siinä siivosimme maidot ja tunti lähestyi loppuaan.
Tomin kanssa vaihtelimme katseita ja monet katsoivatkin meidön silmäpeliä.
Lähdimme tomin kanssa tunnilta hieman aikaisemmin ja suunnistimme koulun vessaan Se vessa oli pieni ja ruma mutta kelpasi.
Tomi tuli kiinni minuun ja meni sillä tavalla minua vasten seisomaan etä hänen kätensä lääppivät persettäni.

rupesin avaamaan tomin vyötä ja hän repi paitaani päältä. tunsin tomin sinisissä boksereissa jotain pullottavaa, ja menin polvilleni tomin eteen.
nappasin tomin kalun suuhuni ja aloin imemään.
imin hullun lailla ja tein kalulle nielemis-liikkeitä.
entinen poikaystäväni kun piti niistä kovasti.
tomi huusi ett nyt tulee ja spermat lensivät suoraan suuhuni.
-Nyt mä nain sulta aivot pihalle, narttu, tomi sanoi.
ensin hän kuitenkin nuoli pilluani.
minulla oli vain stringit jalassa ja nekin olivat niin pienet että..
tomi nuoli pilluani kuin jäätelöä, imi klittaani ja tunki kielensä välillä sisääni ja pyöritteli sitä siellä...
nautin suunnatomasti. Kiljuin mutta aika hiljaa ettei äänet kuuluisi oven ulkopuolelle.
sitten sain maata järisyttävän orgasmin ja sätkin kui hullu mutta tomi piti minusta kiinni.
sitten hän käski minun lattialle makaamaan.
minä kilttinä tyttönä menin ja hän tuli ja levitti jalkojani..

hän ohjasi kalunsa pillunhuulilleni ja alkoi lykkimään hitaasti ja sitten nopeammin.
sitten kuulin kuin koulun kellot soivat.
Kemian tunti alkamassa minulla ja tomilla.

tomi nai minua niin lujaa kuin jaksoi ja sainmme löhes yhtä aikaa orgasmit. puimme päällemme ja lähdimme kotsan tunnille.. juttu jatkuu mutta haluatteko kuulla?

8

9295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vinkki

      ...äidinkielen tunnit väliin?

      • Lost

        olen kyllä hämmentynyt siitä että aina kaikki muijat kiihottuvat jos tarraa kiinni kuin mikäkin koira... pitänee ruveta levittämään sanomaa, että "saa" kun käyttäytyy kuin mikäkin hoppari... ei millään pahalla, tarina oli mainio mutta kundin käyttäytyminen häiritsee minua...


    • Jah

      nii

    • *JaAhAs*

      ..naurattaa.. :D

    • mä vaan

      Kylläpä Tomi oli hurja mies, uhosi heti lauettuaan: "Nyt mä nain sulta aivot pihalle, narttu!" eh ja heh...

    • jee

      "sitten kuulin kuin koulun kellot soivat.
      Kemian tunti alkamassa minulla ja tomilla.

      tomi nai minua niin lujaa kuin jaksoi ja sainmme löhes yhtä aikaa orgasmit. puimme päällemme ja lähdimme kotsan tunnille.. "

    • T-T

      Hyvä se oli...

      Ekoja kirjotuksia vai?

    • hgfhfs

      mikä on kotsa? ja sun kirjotus virheet on aikas suuria!!! huom huom!!! ja liian nopeeta toimintaa ei tollee mee koskaa oikees laiffis!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe