Mitäs olette mieltä minihameen pukemisesta kouluun? Tämänlaisesta, Asokselta hankitusta hameesta on siis kyse: http://www.asos.com/Mango/Mango-Light-Wash-Denim-Mini-Skirt/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1553286&cid=2639&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Denim
Eihän tuo nyt mitenkään erityisen lyhyt hame ole omasta mielestäni, kyllä sitä kesällä reippaasti lyhyempiäkin tulee pidettyä. Mutta viitsisikö tuon kouluun laittaa? Ei kai tuo nyt mitenkään epäasiallinen voi olla, vai?
Mitäs te muut ootte mieltä xD
Minihame koulussa
14
1070
Vastaukset
- czzc<xc<xvvcxbxcvb
Ex-luokkalainen tuli minihamees kouluun, ei ollut muija myöskään rumimmasta päästä. Vaikka silloin seurustelin, niin oli vaikee olla katsomatta...
- Janne33. isäntä.
"Ex-luokkalainen tuli minihamees kouluun, ei ollut muija myöskään rumimmasta päästä. Vaikka silloin seurustelin, niin oli vaikee olla katsomatta... "
Vai ihanko sinä seurustelit? Minkäs ikäinen olet? Sinuahan pitäisi vähän heilutella niskavilloista. Tuossa iässä pojan tulisi paneutua opiskeluihin, etkä sinä siellä tyttöjä omistele. Aikuisen hommia ne on tiesitkö?
Ja mitä vittua sinä puhut rumista? Rumia ei edes ole, on vain tavallisia, se on aina lähtökohta. Ne jotka on paremmannäköisiä, ovat laittautuneet, eli panostaneet ulkonäköönsä, he ovat luoneet kauneuden sen tavallisuuden päälle.
Pidät poika näppis erossa tytöistä ja keskityt opiskeluun. Isän pitäisi antaa sinulle selkään.- painakaa mieleenne
Ja aloittajalle sanoisin että jos tekee mieli vilautella niin hankkiudu lukion sijasta seksialalle, ryhdy ilotytöksi.
muistutan vielä että seksin harrastaminen ala-ikäisten keskuudessa on kielletty. Muutenhan pedofiliakin voidaan sallia jos se ei olisi.
Alle 18v ei ole vielä kypsä seksiä harrastamaan. - lukiolainen...
painakaa mieleenne kirjoitti:
Ja aloittajalle sanoisin että jos tekee mieli vilautella niin hankkiudu lukion sijasta seksialalle, ryhdy ilotytöksi.
muistutan vielä että seksin harrastaminen ala-ikäisten keskuudessa on kielletty. Muutenhan pedofiliakin voidaan sallia jos se ei olisi.
Alle 18v ei ole vielä kypsä seksiä harrastamaan.No, oon kyllä täyttänyt jo 18 vuotta... Eikä mulla mitään hinkua ole vilautella, vaan ainoastaan pukeutua kauniisti....
- Jonnnnezzzzz
Kuka vittu tuo yks isännöitsijä on joka palstalla? 33 vee, kuulostaa jotenki liian kliseiseltä ollakseen aito, vaikka mistä sitä tietää?
- ^^^^
no ei toi mun mielestä oo liian lyhyt; ite käytän lyhyenpiäki,enkä siis oo mikää pissis xD et reippaasti päälle vaa !
- ap.
Hehe pitää kattoo x)
- toveri opiskelija
No voi sillä ainakin tietynlaisen maineen hankkia :) Jos sitä hakee takaa.
- lukiolaispoika 17v
Poikana voin sanoa seuraavaa:
Kyllä tuollaisia hameita aina välillä koulussa näkee... Ja voit olla varma, että huomio on taattu :D
Huomion laatu on sitten eri asia. Ei tietenkään millekään sotanorsulle sovi minihame, vaan parhaimmillaan se on omasta kunnostaan huolehtivalla ihmisellä. Mitä pidempi tyttö, sitä paremmin usein sopii :)
Jos olet hyväkroppainen niin ei tuossa yhtään mitään pahaa ole. Rohkeasti vaan päälle. Kunhan yläosa ei ole pelkkä narutoppi, niin ei se minihame mitään huoran mainetta tuo. - agadadhadhahdahdah
hehe jos et pelkää vilautteluriskiä niin siitä vaa!!
- vs. lehtori
Jos olisit minun oppilaani niin lentäisit tunnilta pihalle. Miten siellä edessä ja takana istuvat pojat voisivat keskittyä? Mieti sitä.
- poika 17 v
liian pitkä.
- Toivo-93
Hmm, vähän pitkän puoleinen. Itse suositan sellaisia hameita, joiden helma on suunnilleen pakaroiden kohdalla tai vähän yli :) Koulussa oikein hyvä ja kaunis vaate.
- Anonyymi
Koskas sitä koulua on kesällä käyty?
Ei ainakaan muutoin jollei ole ehtoja suorittamassa heh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346