Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Minihame koulussa

lukiolainen...

Mitäs olette mieltä minihameen pukemisesta kouluun? Tämänlaisesta, Asokselta hankitusta hameesta on siis kyse: http://www.asos.com/Mango/Mango-Light-Wash-Denim-Mini-Skirt/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1553286&cid=2639&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Denim

Eihän tuo nyt mitenkään erityisen lyhyt hame ole omasta mielestäni, kyllä sitä kesällä reippaasti lyhyempiäkin tulee pidettyä. Mutta viitsisikö tuon kouluun laittaa? Ei kai tuo nyt mitenkään epäasiallinen voi olla, vai?

Mitäs te muut ootte mieltä xD

14

1024

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • czzc<xc<xvvcxbxcvb

      Ex-luokkalainen tuli minihamees kouluun, ei ollut muija myöskään rumimmasta päästä. Vaikka silloin seurustelin, niin oli vaikee olla katsomatta...

    • Janne33. isäntä.

      "Ex-luokkalainen tuli minihamees kouluun, ei ollut muija myöskään rumimmasta päästä. Vaikka silloin seurustelin, niin oli vaikee olla katsomatta... "


      Vai ihanko sinä seurustelit? Minkäs ikäinen olet? Sinuahan pitäisi vähän heilutella niskavilloista. Tuossa iässä pojan tulisi paneutua opiskeluihin, etkä sinä siellä tyttöjä omistele. Aikuisen hommia ne on tiesitkö?
      Ja mitä vittua sinä puhut rumista? Rumia ei edes ole, on vain tavallisia, se on aina lähtökohta. Ne jotka on paremmannäköisiä, ovat laittautuneet, eli panostaneet ulkonäköönsä, he ovat luoneet kauneuden sen tavallisuuden päälle.
      Pidät poika näppis erossa tytöistä ja keskityt opiskeluun. Isän pitäisi antaa sinulle selkään.

      • painakaa mieleenne

        Ja aloittajalle sanoisin että jos tekee mieli vilautella niin hankkiudu lukion sijasta seksialalle, ryhdy ilotytöksi.

        muistutan vielä että seksin harrastaminen ala-ikäisten keskuudessa on kielletty. Muutenhan pedofiliakin voidaan sallia jos se ei olisi.
        Alle 18v ei ole vielä kypsä seksiä harrastamaan.


      • lukiolainen...
        painakaa mieleenne kirjoitti:

        Ja aloittajalle sanoisin että jos tekee mieli vilautella niin hankkiudu lukion sijasta seksialalle, ryhdy ilotytöksi.

        muistutan vielä että seksin harrastaminen ala-ikäisten keskuudessa on kielletty. Muutenhan pedofiliakin voidaan sallia jos se ei olisi.
        Alle 18v ei ole vielä kypsä seksiä harrastamaan.

        No, oon kyllä täyttänyt jo 18 vuotta... Eikä mulla mitään hinkua ole vilautella, vaan ainoastaan pukeutua kauniisti....


    • Jonnnnezzzzz

      Kuka vittu tuo yks isännöitsijä on joka palstalla? 33 vee, kuulostaa jotenki liian kliseiseltä ollakseen aito, vaikka mistä sitä tietää?

    • ^^^^

      no ei toi mun mielestä oo liian lyhyt; ite käytän lyhyenpiäki,enkä siis oo mikää pissis xD et reippaasti päälle vaa !

      • ap.

        Hehe pitää kattoo x)


    • toveri opiskelija

      No voi sillä ainakin tietynlaisen maineen hankkia :) Jos sitä hakee takaa.

    • lukiolaispoika 17v

      Poikana voin sanoa seuraavaa:

      Kyllä tuollaisia hameita aina välillä koulussa näkee... Ja voit olla varma, että huomio on taattu :D

      Huomion laatu on sitten eri asia. Ei tietenkään millekään sotanorsulle sovi minihame, vaan parhaimmillaan se on omasta kunnostaan huolehtivalla ihmisellä. Mitä pidempi tyttö, sitä paremmin usein sopii :)

      Jos olet hyväkroppainen niin ei tuossa yhtään mitään pahaa ole. Rohkeasti vaan päälle. Kunhan yläosa ei ole pelkkä narutoppi, niin ei se minihame mitään huoran mainetta tuo.

    • agadadhadhahdahdah

      hehe jos et pelkää vilautteluriskiä niin siitä vaa!!

    • vs. lehtori

      Jos olisit minun oppilaani niin lentäisit tunnilta pihalle. Miten siellä edessä ja takana istuvat pojat voisivat keskittyä? Mieti sitä.

    • poika 17 v

      liian pitkä.

    • Toivo-93

      Hmm, vähän pitkän puoleinen. Itse suositan sellaisia hameita, joiden helma on suunnilleen pakaroiden kohdalla tai vähän yli :) Koulussa oikein hyvä ja kaunis vaate.

      • Anonyymi

        Koskas sitä koulua on kesällä käyty?
        Ei ainakaan muutoin jollei ole ehtoja suorittamassa heh!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe