Pricelinen Peruutus

Erkinsetä

Ymmärsinkö oikein, että varauksen voi perua viikkoa ennen maksamalla jokin 30-40 dollarin peruutusmaksu?
Kaikki kehuu täällä saamiaan huoneita. Onko kenelläkään huonoja kokemuksia?
Menen 16-22.5 siis 6 vrk.Manhattanille 3-4 tähteä kiinnostaa. Midtown 120 dollaria... luuletteko, että saa jotain?

7

384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkailija-x

      Pricelinen varausta ei voi peruuttaa eikä muuttaa. Pricelinen edulliset hinnat perustuvat osittain tähän varaajan ottamaan riskiin.

      Pricelinella on kuitenkin peruutusvakuutus sairauden, vamman tai työttömyyden takia tulevan peruutuksen varalle. Vakuutuksen voi ottaa lisämaksusta tarjousta tehdessä, mutta tässä voi tulla vastaan mahdolllista peruutusta tehdessä se, että pitäisi olla osoite/työ osoittaa Amerikasta.

      Betterbiddingissä (Priceline/Hotwire-aiheinen keskustelupalsta) on "calendar of wins", johon merkitsevät palstan keskustelijoiden saamat diilit kaupungeittain/päivittäin. Muutama "voitto" löytyy jo New Yorkiin haluamillesi päiville hintatasovinkiksi http://www.betterbidding.com/index.php?autocom=custom&page=calendar.

      Huomioithan, että hintoihin tulee vielä verot ja palvelumaksut päälle (koko loppusumma veroineen/palvelumaksuineen ilmoitetaan kuitenkin ennenkuin teet lopullisen tarjouksen), 120 USD tarjous yö on veroilla ja palvelumaksuilla lisättynä 146,76 USD

      • Erkinsetä

        Kiitos vastauksesta - Taitaa olla parhaat tarjoukset 1kk - 1 viikkoa ennen. Paras suhteellinen alennus 4 tähteä?


    • matkailija-x

      Itse tarjosin pari viikkoa sitten vasta heinäkuun puoleen väliin ensin 6 yötä ja sitten 7 yötä (yhden yön olemme välillä Hudson Valleyssa), alueina Soho/Financial dist/Tribeca ja Chelsea, max tarjoukseni oli 108 $, molemmilla tarjouksilla tuli aivan uusi 3½* Sheraton Tribeca. Voi olla, että alueilta saiasi lähempänä muutaman dollarin edullisemmin, mutta merkittävää eroa ei varmaankaan tule maksamaani hintaan nähden. Listahinta Sheratonin sivuilla noille päiville oli miltei kaksinkertainen ja hotelli on saanut hyvät arvostelut, joten olen hyvinkin tyytyväinen tuohon hintaan.

      Noilla tarjoamillani alueilla on rakennettu viime vuosina paljon uusia hotelleja, joita Pricelinella on luokassa 3* - 3½* , näissä hinta-laatusuhde tuntuu olevan ehkä paremmin kohdallaan kuin saman luokituksen vanhemmissa hotelleissa keskikaupungilla.

      Mitä korkeampi tähtiluokitus, sitä suuremman hintaeron yleensä saa Pricelinen kautta varatessa verrattuna hotellien listahintoihin.

    • Omppulover Rl

      Ilman Pricelinea suoraan Ebookersilta The Strand 33W 37th st.
      4* hotelli lähellä Tsq ym. Tultiin pari viikkoa sitten reisusta ja suosittelen lämpimästi. Meillä oli 14 vrk trippi nyt, ja yö hinnaksi jäi 134€ (sis. verot ja maksut peruutusmahd.)

    • MatkalleMars

      Hieno hotelli, mutta täytyy sanoa, että nyt painitaan hieman eri hintaluokassa... tuo 134 euroa on kuitenkin n. 180 dollaria. Pricelinesta voi saada 4 tähden hotellin 100 dollarilla yö.

      Pricelinen edukkuus tulee esille varsinkin silloin, jos hotellia on varaamassa viime tingassa. Usein esim. Booking.comissa halvimmat tarjoukset myydään monta kuukautta ennen matka-ajankohtaa.

    • Yleensä tyytyväinen

      On myös huonoja kokemuksia Pricelinesta. Mikäli hotellissa on eri tasoisia huoneita, Priceline asiakkaat saavat ne huonoimmat. Eli kannattaa varautua ettei Pricelinen kautta tilattu huone vastaa hotellin esitettä tai tripadvisorin sivuilla nähtyä huonetta. Itse maksoimme hiukan lisää hintaa, jotta pääsimme aivan kammottavasta kellarihuoneesta parempaan. Se olikin sitten luxus-huone :)

    • matkailija-x

      Joskus noin voi varmaankin käydä, useimmissa hotelleissa standardihuoneidenkin koot vaihtelevat samassa hintaluokassa.

      Itse lähetän hotelliin aina etukäteen toiveen savuttomasta huoneesta ylemmistä kerroksista ja mainitsen matkan olevan "anniversary trip". Olemme aina saaneet hyvät/normaalit huoneet Pricelinesta tai Hotwiresta varattuna ja kerran saimme jopa sviitin herkkukoreineen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      298
      6569
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      147
      5020
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2172
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1573
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1512
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1215
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      181
      1138
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      949
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      47
      867
    10. 46
      823
    Aihe