Haluaisimme mieheni kanssa adoptoida lapsen. Missä maassa lapsilla on huonoimmat oltavat, että mistä kannattaisi adoptoida? Mistä olette itse ajatelleet adoptoida/olette adoptoineet?
Mitä kannattaa adoptoida?
6
243
Vastaukset
- Neuvontaan mars
Kaikki kv adoptiolapset tulevat kehitysmaista. Kannattaa ennemmin selvittää, mihin maahan kelpaisitte hakijoiksi.
- .
Kohdallanne ei mistään jos kysymyksessä on "mitä kannattaa adoptoida"? Siis ihan kuin olisitte adoptoimassa esinettä.
MISTÄ "kannattaa" jne. olisi ollut asiallisempi.....- Amum
Anteeksi KAUHEAN paljon, jos minulle oli kirjoitusvirhe tullu.. Ehkä tuo viesti oli se pointti, eikä yksi kirjoitusvirhe?
- aa
Nyt vaan yhteys kuntanne sossuun ja odottelemaan neuvontaa. Kohdemaa selviää neuvonnan aikan, loppusuoralla vasta tarvitsee päättää kohdemaa. Venäjä varmaankin vetää parhaiten tällä hetkellä, ei liiemmin jonoa. Venäjä ja Etelä-Afrikka veikkaisin. Eri kohdemailla on kuitenkin omat vaatimuksensa hakijoiden suhteen ja näistä kannattaa ottaa selvää ennenkuin menee "retkahtamaan" johonkin tiettyyn maavalintaan.
- Amum
Kiitos paljon asiallisesta vastauksesta! :)
- xxxxxxxxxxxxx10
Ehkäpä Japani avautuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022306- 1151801
- 881449
- 1331397
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511067
- 36992
- 33844