Olen seurustellut tyttöystäväni kanssa nyt noin 7kk. Minä 22 ja hän 20v. Meillä todella synkkaa, rakastan häntä, eikä suhteessamme ole ongelmia... PAITSI ETTÄ:
Tyttöystäväni käytös ja tavat ovat muuttuneet sikailun suuntaan kun olemme tutustuneet toisiimme. Nykyään voimme jo olla "rennosti" toistemme seurassa, ja sen kyllä huomaa. Oli melkoinen järkytys kun tyttöystäväni väänsi ensimmäisen kerran kunnon pierut! Eihän siinä mitään, pieru on luonnollinen asia, mutta kun nykyään hän tekee sitä paljon, ja vieläpä siten että yrittää vääntää mahdollisimman kovat pierut ja oikein "esittelee" pierujansa! D:
No tuo pieruasia on vain yksi esimerkki. Jotenkin tuntuu että viimeisen parin kuukauden aikana hän on koko ajan paljastanut lisää ällöttäviä tapojaan, ja se muuttuu pahemmaksi. Ymmärrän, että me ihmiset emme ole mitään täydellisesti käyttäytyviä kukaan. Mutta minä en ainakaan kehtaa olla toisen seurassa mikään sika! Miksi naiseni on jotenkin avoimen sikaileva seurassani? Esimerkiksi hän röyhtäilee seurassani oikein tarkoituksella mahdollisimman kovasti. Lisäksi hän on alkanut puhua kaikkia vessajuttuja, tyyliin "et usko millaisen tortun väänsin pönttöön!?" Olen yrittänyt selvitä näistä tilanteista huumorilla, mutta minua ällöttää aika paljon... En ymmärrä miksi esim. omista paskoista pitää puhua? :(
Voiko olla että hänen todellinen luonteensa on jotain ihan muuta mitä kuvittelin? Alkaako hän seuraavaksi kaivaa nenäänsä ja esitellä minulle räkäpallojaan? Aikooko hän ammuskella niillä minua jossain vaiheessa?
Tällaisia kysymyksiä herää mieleeni, kun olen hänen seurassaan. Nykyään hän on vielä ihan siedettävä, eikä sentään koko ajan sikaile, mutta mitähän tulevaisuus tuo tullessaan! Olen aina kuvitellut, että naiset sentään eivät käyttäytyisi kuin pahimmatkin siat, mutta näyttää siltä, että tyttöystäväni sellainen on!
Kaikkein hämmentävintä tässä on, että ulkonäöltään ajattelin hänen olevan alun perin sellainen oikein "hieno" nainen. Nyt paljastunut totuus on aivan toinen.
Onko muilla kokemusta naisista joiden arjen käytöstavat paljastuvat myöhemmin näin karmealla tavalla?
Tyttöystäväni on muuttunut siaksi!
12
1602
Vastaukset
- ljgljg
Seura tekee kaltaisekseen. Kannattaisi siis katsoa peiliin (molempiin, siihen kirjaimelliseen ja kuvainnolliseen).
- yks vaaa
enpä tiedä, kuulostaa aika...hm enpä sano mitään. Mut jos se alkaa tehä jotain niinku sä ajattelet ni kannattaa ettii uus tyttöystävä, joka olis vähän parempitapaisempi ym. Aika hyvät puheenaiheet sun tyttöystäväl kyl. On kyl aika vaikee uskoo et tollasiiki vois olla. mut on seki mahdollist. koita kestää ;)
- zdxfghjuå
so ?
- uiyfuyvu
oletko yrittänyt kertoa hänelle, että sinua häiritsee kun hän käyttäytyyy noin? voisi nääs olla ihan hyvä idea.
- tanjajau
Hahahaha. Oon itekki ihan samanlainen sika, voin sanoa. Meidän kaveripiirissä tommonen huumori on jotenkin niin peruskamaa. Mie ja miun poikakaveri piereskellään ihan samalla tavalla peiton alle jne. Mitä kovaäänisempi röyhtäys, sen kunnioitettavampi suoritus. Jos iltaa istutaan, nivusia raapivat niin miehet kuin minäkin.
Jos seurustelisin sinun kanssasi, niin pitäisin sinuu ihan hirmusen ahdasmielisenä paskana! :D Mut niin, tapansa kaikilla. Koita vaan yrittää ottaa huumorilla, siun tytölläs on ainaki selvästi hyvä (ja joidenkin mielestä tasa-arvoa edustava) huumorintaju. Onhan jotkut miehetkin ihan samanlaisia sikoja? Kyllä niitä naissiikki löytyy!
Tervetuloa meidän maailmaan. Vessajutut on maailman hauskimpia. - asdasdsadsdasdasd
Jos se sua alkaa tarpeeks ahdistamaan, kannattaa puhuu siitä asiasta tälle ihmiselle silleen ettei se loukkais sitä. Voit sanoo et se vois käyttäytyä vähän asiallisemmin hänenkin seurassaan.
- kakkakepponen2
asiaa!! hyvän tyttöystävän oot itelles hankkinu :)
- puhdasperse
olette ällöttäviä paskoja koko sakki
- Lolololo
Mun isi ja äiti on välil oikein kilpaa et kumpi pierasee kovemmin 😂
- kusipäänetissä
mikset pidä naista nyrkin ja hellan välissä vaan piti olla tuollainen luuseri ja tuut tänne sitten avautumaan vittu mikä jätkä
- potkasensuanutseille
Mee muualle itkemään. Kauheeta, kun paljastuikin, että naisetkin voi tykätä sikailuhuumorista :DD
Sitäpaitsi kullallas kuulostais olevan moitteeton ruoansulatus, oisit iloinen sen puolesta.
Mieluummin päästää ulos sen sijaan, että kärvistelee tuskissaan, kun mies on tollanen mielensäpahoittaja.
Ja ootko tosissas? "Oikea nainen??" Nyt on kuule mielessäs ihan omat pienet miesfantasiat naiseudesta. - Anonyymi
Rakenna keittiöön karsina, missä hän voi röhkiä ja piereskellä.
Ruokien jätökset voit kaataa esim laski ämpäriin ja tarjota hänelle syötäväksi.
Älä kuitenkaan lihota häntä siaksi, jotta kykenet häntä vielä paneen.
Laskiämpärin viereen voi asentaa sontaämpärin, mutta varo ettei syö paskojaan, siitä voi aiheutua huulikuppa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875