¨¨ KUN LAKKAAT ....

.

♥•:•○•:•♥•:•○•:•♥•:•○•:•♥•:•○•:•♥•:•○•:•♥•:•○•:•♥•:•○•:•♥•:•○•:•♥


Kun kaipaamatta katat aamupöydän
Luet lehden laskematta kertaakaan sitä niin
että näkisit pöydän toiselle puolelle
Että ikävästä kohtaisit ne silmät
joitten vuoksi olisit valmis nousemaan barrikadeille

Kun lakkaat kiiruhtamasta koskettaa
Kun hymy on vain hymy
tai aurinko on vain aurinko


Mene sitä ennen pois


Älä laske autiotalon huntua kaiken ylle
vaan mene -


Että jäisi tunne kuin ovi olisi auringon puolella
Että ovikello olisi messinkiä
ja soisi kaunisti nousevassa aamussa
läpi heräävän kaupungin


♥•:•○•:•♥•:•○•:•♥•:•○•:•♥•:•○•:•♥•:•○•:•♥•:•○•:•♥•:•○•:•♥•:•○•:•♥


http://www.vastavalo.fi/albums/userpics/12485/20080913luukkuP.jpg

8

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Into Lento

      rutiinia

      ettei elämä käy arkiseksi
      on huomattava uusia asioita
      katsoa erikulmista (sieltä lehden takaa)
      se onnistuu kun ottaa aikaa
      kiireen keskelle


      näin se on
      ovikello soi kauniimmin auringon paisteessa
      kuin sateella

    • *MURUKULTA*

      Aurinkoista aam...päivää Into! :)

      o.o.o.o.o.o.o.o.o.o.o.o.o.o.o.o.o.o


      -OoO--OoO--OoO--OoO-

      Jokainen päivä
      kuin uusi päivä
      Jokainen hetki
      kuin ihmeellinen retki

      Lukea aamulla
      juuri sitä
      Silmistä näkee
      jos ymmärtää - mitä

      -OoO--OoO--OoO--OoO-


      Eihän välillämme ole....toista..... *pyrskis*.... ;þ
      http://www.vastavalo.fi/albums/userpics/14039/lehti1.jpg

      • Into Lentoyhteys

        aurinko paistaa

        sie olit löytänyt vanhoja lehtiä
        mukavahan niitäkin on lukea
        samalla siirtyä sille vuosikymmenelle


        välillämme on vain , vain ...henkinen yhteys >( :=))


    • Into Lento

      vintillä viihtyisin
      tutkiskellen vanhoja aarteita
      eletty elämä jättää jälkiä
      joita "lukea"
      esim. rukit , kangaspuut, kirjat,lehdet, kahvipannut , kattilat ,maljakot,
      sirpit, viikatteet, polkupyörät, sahat, tukkisakset,kuorimaraudat, höylät...

      vintillä vois vaikka juoda hyvät kulta murukahvit >( : =))
      vai kuinka?

      • Miten se osaakin olla niin mielenkiintoista
        Itsellä tulee mieleen kuinka taitavia ihmiset ovat olleet,
        niillä vermeillä on tehty kankaista auroihin
        ja kuinka käyttöesineen arvo on ollut korkea
        Sekö niissä viehättää - aika ja arvo - Joku on kehrännyt lankaa,
        ja keittänyt kuparisessa pannussa pannukahvit...kääk!
        Lupasin mennä kahville! Höyriventtiilin säätöä vain...;)) sitä on liikkeellä...
        Murukultakahvit vintillä hyvässä seurassa . . . ;)
        https://lh3.googleusercontent.com/-z6eD78hjJIg/TXTRRii85bI/AAAAAAAAAE4/FEDGJOslGg8/s1600/P3060579_2.JPG


    • 6921

      Rakkauden tie... joka sitä kulkee
      unohtaa kaiken muun
      en epäröi enää vaikka kaikki mielessä sumenee
      vaikka autiotalo on luhistunut mutta mitä siitä
      vaikka se ei enää aamunkoittoa näe
      sillä onhan meillä kuitenkin....
      toisemme....

    • Aurinkoista huomenta! :)
      http://www.sf-caravanhelsinki.fi/images/ranta09-1.jpg

      o.o.o.o.o.o.o.o.o.o.o.o

      Pöytä katettu niitylle
      kukkien keskelle

      Niitylle missä tuuli
      tuo viestejä vuorilta

      Missä kesänlämpö
      istuu seurana

      Kaukana on ahdistus
      Lähellä vapaus

      Vapaus katsoa
      silmiin kaipaaviin

      Vapaus sanoa -
      Olet tärkeä niin

      o.o.o.o.o.o.o.o.o.o.o.o

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe