.
♥•:•○•:•♥•:•○•:•♥•:•○•:•♥•:•○•:•♥•:•○•:•♥•:•○•:•♥•:•○•:•♥•:•○•:•♥
Kun kaipaamatta katat aamupöydän
Luet lehden laskematta kertaakaan sitä niin
että näkisit pöydän toiselle puolelle
Että ikävästä kohtaisit ne silmät
joitten vuoksi olisit valmis nousemaan barrikadeille
Kun lakkaat kiiruhtamasta koskettaa
Kun hymy on vain hymy
tai aurinko on vain aurinko
Mene sitä ennen pois
Älä laske autiotalon huntua kaiken ylle
vaan mene -
Että jäisi tunne kuin ovi olisi auringon puolella
Että ovikello olisi messinkiä
ja soisi kaunisti nousevassa aamussa
läpi heräävän kaupungin
♥•:•○•:•♥•:•○•:•♥•:•○•:•♥•:•○•:•♥•:•○•:•♥•:•○•:•♥•:•○•:•♥•:•○•:•♥
http://www.vastavalo.fi/albums/userpics/12485/20080913luukkuP.jpg
¨¨ KUN LAKKAAT ....
8
184
Vastaukset
- Into Lento
rutiinia
ettei elämä käy arkiseksi
on huomattava uusia asioita
katsoa erikulmista (sieltä lehden takaa)
se onnistuu kun ottaa aikaa
kiireen keskelle
näin se on
ovikello soi kauniimmin auringon paisteessa
kuin sateella - *MURUKULTA*
Aurinkoista aam...päivää Into! :)
o.o.o.o.o.o.o.o.o.o.o.o.o.o.o.o.o.o
-OoO--OoO--OoO--OoO-
Jokainen päivä
kuin uusi päivä
Jokainen hetki
kuin ihmeellinen retki
Lukea aamulla
juuri sitä
Silmistä näkee
jos ymmärtää - mitä
-OoO--OoO--OoO--OoO-
Eihän välillämme ole....toista..... *pyrskis*.... ;þ
http://www.vastavalo.fi/albums/userpics/14039/lehti1.jpg- Into Lentoyhteys
aurinko paistaa
sie olit löytänyt vanhoja lehtiä
mukavahan niitäkin on lukea
samalla siirtyä sille vuosikymmenelle
välillämme on vain , vain ...henkinen yhteys >( :=))
;o))) niin... vauhdilla perille.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/d0/North_American_P-51D_Mustang_USAF.jpg/300px-North_American_P-51D_Mustang_USAF.jpg
o-o-o-o-o-o-o
''Vanha hyvä aika'' on hyvää aikaa, siksi, kun tiedämme sen ajan,
Uusiaika on epävarmaa, siksi, kun emme tiedä siitä vielä mitään..
*huoh*...pelkäsin että....http://www.kerpsa.net/ekstrat/kirjat/irmeli.jpg
Vintillä aina aika menee niin rattoisasti.. vai mittee ;)- Into Lento
vintillä viihtyisin
tutkiskellen vanhoja aarteita
eletty elämä jättää jälkiä
joita "lukea"
esim. rukit , kangaspuut, kirjat,lehdet, kahvipannut , kattilat ,maljakot,
sirpit, viikatteet, polkupyörät, sahat, tukkisakset,kuorimaraudat, höylät...
vintillä vois vaikka juoda hyvät kulta murukahvit >( : =))
vai kuinka?Miten se osaakin olla niin mielenkiintoista
Itsellä tulee mieleen kuinka taitavia ihmiset ovat olleet,
niillä vermeillä on tehty kankaista auroihin
ja kuinka käyttöesineen arvo on ollut korkea
Sekö niissä viehättää - aika ja arvo - Joku on kehrännyt lankaa,
ja keittänyt kuparisessa pannussa pannukahvit...kääk!
Lupasin mennä kahville! Höyriventtiilin säätöä vain...;)) sitä on liikkeellä...
Murukultakahvit vintillä hyvässä seurassa . . . ;)
https://lh3.googleusercontent.com/-z6eD78hjJIg/TXTRRii85bI/AAAAAAAAAE4/FEDGJOslGg8/s1600/P3060579_2.JPG
- 6921
Rakkauden tie... joka sitä kulkee
unohtaa kaiken muun
en epäröi enää vaikka kaikki mielessä sumenee
vaikka autiotalo on luhistunut mutta mitä siitä
vaikka se ei enää aamunkoittoa näe
sillä onhan meillä kuitenkin....
toisemme.... Aurinkoista huomenta! :)
http://www.sf-caravanhelsinki.fi/images/ranta09-1.jpg
o.o.o.o.o.o.o.o.o.o.o.o
Pöytä katettu niitylle
kukkien keskelle
Niitylle missä tuuli
tuo viestejä vuorilta
Missä kesänlämpö
istuu seurana
Kaukana on ahdistus
Lähellä vapaus
Vapaus katsoa
silmiin kaipaaviin
Vapaus sanoa -
Olet tärkeä niin
o.o.o.o.o.o.o.o.o.o.o.o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560
