Otsikossahan se tuli. Itse asumme Kymenlaaksossa, ja maksut sovitaan. Mieluiten pikaiset yhteydenotot
viestiä osoitteeseen [email protected]
Etsitään sulhaseksi RUSKEAA LABBIS urosta
2
138
Vastaukset
- labradoriihminen
Et kai ole tosissasi etsiessäsi urosta tällä tavalla? Kyllä pentujen kasvttajalla pitäisi olla ihan muunlaiset kriteerit kun lähtee astuttamaan narttuaan! Ensin pitää miettiä mitä asioita haluaa painottaa omissa kasvateissaan, mitä narttunsa mahdollisia puutteita haluaa uroksen täydentävän, ja sitten katsella uroksia noutajatietokannasta, näyttelyissä ja kokeissa. Luonne- ja terveysasiat olis syytä painottaa aika voimakkaasti, koska niiden kanssa olaan tekemisissä joka päivä ja puutteet näissä puolissa voivat tehdä elämän hankalaksi (ja kalliiksi!). Sitten kun on päätänyt, minkätyyppistä urosta hakee, voi katsoa sopivista ehdokkaista jopa väriäkin kriteerinä pitäen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236850Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284328- 343176
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1793047- 101998
- 821754
- 1501634
- 1471632
- 121568
- 221510