Terve!
Onko ihan normaalia että moponi savuttaa ihan perkeleesti ajon jälkeen. Eli kun ajan noin 5km lämpimällä säällä ja sitten sammutan niin tulee iha perkeleesti valkosta savua ja aika kauan. Ja olen huomannut, että kavereiden mopot eivät savuta. Ja vielä se et mopon kuristusta on hieman suurennettu, mutta ei olla otettu pois. Kiitos jo etukäteen jos joku vastaa.
Yamaha
2
115
Vastaukset
- joo...
omasta yamahast olen ottanut kuria pois eikä savuta joten jotain vikaa on
- fafafasfsafafafas
Olen katsonut vähän kaikkea läpi. Katti on kiinni että ei ainakaan kuulu kolinaa kun heilutan putkea. Ei ole karstaa ei myöskään pytyssä. Yksi kaverini sanoi että siellä villat palaa... Mutta onko se mahdollista? Ja jos ne palaa siellä miten sen korjaa, että ei pala enään? Ja mopolla ei ole ajettu muutakun vasta 3500km. Ja vielä siis tämä tapahtuu vain kesällä. Niin joo ja vielä se kun äsken kävin kaupassa ja sen jälkeen tulin kotiin niin savuttu ainaki 1 minuutin ja samalla kuulin, että kuuluu sihinää putkesta. Minkätakia? Olisi kiva jos löytyisi vika kun alkaa pikku hiljaa vituttaa ku koulussa on liikuntaa ja menee esim suunnistamaan niin sit savuttaa niin vitusti. Ja muutenki jos menee kauppaan nii on törkeen näköne ku kauhee savu määrä tulee putkesta.... -_-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374