Josku taannoin pystyi antamaan pätkän sukuniemeä/etuniemä, niin Skype esitti luettelon sen perusteella, EI enää?
Hakutoiminto SKYPEssä
5
154
Vastaukset
- etsin ja haen..
Hakutoimintohan on nykyään siinä etusivulla, kontaktien yläpuolella, ei muuta kun testailemaan miten haut löytyy.
- fgghhjhjk
juu, siitä haetaan jotakin henkilöä kontaktiluettelosta, ei netistä...
- yritän ymmärtää...
..jaa.. en minä ainakaan sillä hae mitään nimeä kontaktiluettelosta, kontaktithan on siinä alakkain kaikki mitä minulla niitä on, nimellä tai s-postiosoitteella, tai skypenimellä minä haen, nimenomaan sellaista henkilöä koka ei ole minun kontakteissani.
Voihan poikaset, ennen näkyi koko maailma ja nyt vain pitää tietää nimi tai s-posti, siihenkös on iskenyt joku tietosuoja taas eli v-mäset akat.
Jos haluu näkymään pitää imuroida jokin vanha versio.Vielä senverran tietääkö joku mikä on viimenen versio jossa hakutoiminta kattaa koko maailman, kun ei viitsi ite kaikkia koittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423