Onko kellekkään tuttu hotelli. Ruoka, huoneet, asiakaspalvelu.
Olemme miettineet tätä vaihtoehtoa, ensi kertaa Nazarilta???
Olen kiitollinen asiallisista vastauksista!
Nazar, club paradico
6
206
Vastaukset
- mikäs siinä
sinne menemme toista kertaa huhtikuulla. hotelli ok, palvelu pelaa loistavasti. asialliset huoneet ja tilat, ei mikään uusi mutta kunnossa kaikki. hamam kannattaa käydä muualla. ruoka mainiota, oma ranta mihin maksuton kuljetus siisti ja sielläkin all inclusive tuotteet. keskustaan euron hintaan suunta, sopivat aikataulut.
- Pyöriä
Täältä löytyy tietoa.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9104595#comment-44471451- lämpimään...
Olen lukenut keskustelupalstalta hyviä kommenteja ko hotellista. Kysyn sijainnista, onko Alanyata katsottuna itä- vai länsipuolella?
- Kkepponen
Kohta mennään taas :)
Lomamatkojen kautta otettiin kolmen viikon matka. Viime kesänä vietetty aika tuolla toi monia ystäviä joihin ollaan pidetty yhteyksiä talven pimeässä. Onpa kiva odottaa lomaa kun tietää, että siellä on hyvin toimivan kokonaisuuden lisäksi myös ystäviä odottamassa.- matkapörriäinen*
KKeppone, muistan keskustelleeni sinunkanssasi ko hotellista viime kesänäkin :)
Myös me olemme jälleen lähdössä ko hotelliin kahdeksi viikoksi kesäkuussa.
Siellä on kaikki kohdallaan mitä lomalta odottaa!!
Ainut iinus oli 6kg mikä tuli viime vuonna kahdessa viikossa... ruuat on olleet niin hyviä ;D
Kiitos mukavista vastauksista. Nyt rupeaa masunpohjaa jo jännittämään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361813- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450