Tämänhän pitäisi olla vanha perinteinen vahvistava lääke mm sairaalahoidosta toipuville. Haittavaikutusten luottelo on kovin lyhyt johtuen vain sen sisältämästä kofeiinista ja ehkä alkoholistakin. Sehän sisältää myös erilaisia B-vitamiineja.
Minusta erilaiset hermostolliset häiriöt voisivat myös olla mahdollisia haittoja. Onkohan kellään kokemusta siitä?
Malvitona
7
7812
Vastaukset
- pirtsakka ukkeli
Malvitona on hyvä lääke väsyneelle ja ylirasittuneelle ihmiselle. Kun annosteluohjeita noudattaa, piristyy kummasti. Eikä siitä mitään haittaa ole. Krapulaan se auttaa myös, mutta kuka hölmö krapulaansa ostaisi niin kallista juomaa, kun Alkosta saa samalla hinnalla pari pulloa tuhdinpaa ainetta!
- luonnollista
Malvitona on B-vitamiineja, kofeiinia ja alkoholia sisältävä liuos. Malvitonan suositeltu päivittäinen annos, 30 millilitraa kahdesti päivässä, sisältää B-vitamiineja määrät, jotka yhdessä ravinnosta saatavien B-vitamiinien kanssa takaavat riittävän päivittäisen saannin.
synteettisiä
ei hyvä - Malvitonisti
Hei Malvitona voi tehdä myös sydämen tykytystä, hengenahdistusta, pahoinvointia ja lisäksi virtsan polttavan väkeväksi, kuten mulle!
- ei malvitonaa ei
Synteettisiä B-vitamiineja ja kofeiinia.
Energiajuomakin tulee halvemmaksi, kun moista skeidaa haluaa käyttää.
Kaikkea sontaa se lääketeollisuus kehittää terveyden menettämiseksi.
Osittain luonnollisia B-vitamiineja sisältävä valmiste, joka sisältää kaikki päivittäiset B-vitamiinit. Maksaa alle 10€ Citymarketin luontaistuotehyllyssä.
http://www.valioravinto.fi/rikas-oluthiivatabletti
Kofeiini yliherkkyys!
Kofeiinille voi olla yliherkkä jo syntymästä asti tai tulla sille yliherkäksi myöhemmällä iällä. Kofeiinia on eniten kahvissa ja teessä. Kofeiini on piriste, joka vaikuttaa keskushermoston toimintaa kiihdyttävästi. Kofeiini vaimentaa väsymyksen tunnetta ja lisää vireyttä sekä valppautta. Kofeiinin piristävä vaikutus on hyvin yksilöllistä ja se kestää muutamasta tunnista jopa kymmeniin tunteihin kofeiinin määrästä ja henkilön aineenvaihdunnasta riippuen. Piristävän vaikutuksensa vuoksi kofeiini voi aiheuttaa unihäiriöitä.
Alla lista mahdollisista kofeiinin aiheuttamista yliherkkyysoireista, joita voi tulla riippuen kofeiinin määrästä.
kiihdyttää aineenvaihduntaa
aiheuttaa sydämentykytystä
aiheuttaa vapinaa
psyykkisiä haittoja ovat muun muassa masennus, ahdistus, paniikkioireet ja paniikkihäiriö
aiheuttaa vatsavaivoja
aiheuttaa ruuansulatusvaivoja
lisää hikoilua
lisää sydämen lyöntitiheyttä
lisää virtsaamista
lisää kuivasilmäisyysoireita
Lähde: http://fi.wikipedia.org/wiki/Kofeiini
Kaakaotuotteet sisältävät kofeiinin kaltaista kemiallista ainetta nimeltä teobromiini.Teobromiini (3,7-dimetyyliksantiini) on alkaloidi, jota on muun muassa kaakaopuun siemenissä, eli myös suklaassa. Se luokitellaan metyyliksantiineihin yhdessä samankaltaisten kofeiinin ja teofylliinin kanssa. Teobromiinin piristävä vaikutus on paljon heikompi kuin kofeiinin. Teobromiini on kofeiinia tehokkaampi diureetti eli virtsanerityksen määrää lisäävä aine. Teobromiinia on kaakaopuun siementen lisäksi muun muassa matessa, teepensaan lehdissä, kolapähkinöissä sekä pieniä määriä arabiankahvissa.- vitamiini-ville
No onpas vaarallinen kunnonkohotusaine! varmaankin on jo poistettu myynnistä hengenvaarallisuutensa takia? Tosin sopisi pultsareille, mutta liian kallista heille!
- 3+3
vitamiini-ville kirjoitti:
No onpas vaarallinen kunnonkohotusaine! varmaankin on jo poistettu myynnistä hengenvaarallisuutensa takia? Tosin sopisi pultsareille, mutta liian kallista heille!
Lääketeollisuudella on kaikkea muutakin täyttä humpuukia myynnissä hyväuskosille hölmöille.
- pirve
Malvitona aiheuttaa kovaa ummetusta ja ilmavaivoja.
Kun aloitin, vatsa lakkasi toimimasta ja tuli viikkoja jatkunut ummetus ja ilmavaivat.
Jouduin sairaalahoitoon. Kun lopetin, vatsan tilanne palasi ennalleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279