Katri Idols-tuomarina 10.4.

Pasi K.

Katri Helena vierailee Idols-tuomaristossa sunnuntaina 10. huhtikuuta nähtävässä toisessa Idols-finaalissa. Tuomarina toimimisen lisäksi Katri esiintyy finalistien kanssa.

Lähde: http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/televisio.shtml/1291132/katri-helena-idols-voitto-ei-takaa-menestymista

12

260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Idolsfani

Mikä on tuomaroimaan nuorten laulamista , onko edes musiikkialan koulutusta?

• Pasi K.

Lähes 50 vuoden kokemuksella musiikkialalla Katri Helena on erittäin pätevä tuomariksi. Mielestäni pätevämpi kuin vaikkapa vastavalmistunut musiikin maisteri, jolla ei ole paljon käytännön kokemusta alalta. Ja vähintään yhtä pätevä kuin Idolsin vakituiset tuomarit, joista Nina Tapio ja Sami Pitkämö ovat opiskelleet Oulunkylän Pop/Jazz-konservatoriossa, Jone Nikulalla ei ole muodollista musiikkialan tutkintoa. Musiikkiala on sellainen ala, jolla ei pelkästään muodollisella tutkinnolla saavuteta pätevyyttä, vaikka tutkinto onkin hyödyksi. Pätevyys kuitenkin hankintaan kokemuksen kautta. Lisäksi 10.4. teemana on suomenkielinen iskelmä, joten Katria pätevämpää tuomaria ei ainakaan siihen teemaan löydy. Väitänpä, että esim. vakituiset Idols-tuomarit ovat tästä samaa mieltä.

• r.moore

Hyvin muotoiltu kannanotto Pasi K, peesaan :=)

• Oli miten oli!

Miksei Katri Helena pärjäisi myöskin tuomarina? Olisi ainakin näkökulmaa - mitä laulamiseen tulee - ! Varmasti on kanttia lausua mielipide missä mennään.

• jaskan kaveri

Katrista sanoi Esa Nieminen, tää hänellä on ilmiömäinen vainu ymmärtää mistä kappaleesta voi tulla hitti ja mistä ei. Samaa "vainua" tarvitaan ymmärtää kenestä on uskelmälaulajaksi ja kenestä ei. Katri on taitava monella alueella.

• no pitääkö sen '

sinnekkin tulla lässyttämään...ei hänkään erotu tästä iskelmätaivaan massasta ja hittejäkään ei ole ilmestyny enää valovuosiin.

• r.moore

• eläkkeelle
        r.moore kirjoitti:

Kyllä Katri Helena erottuu iskelmätaivaalla massasta! Hittejä on tullut tasatahtiin, viimeksi Tulet aina olemaan ja Salaisuus. Näin se vaan on ja kateelliset kätkättää :)
        http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/viihde/idols2011/uutiset_vko14?1308441

joutaa..nää mummot vois jo väistyä ja antaa tilaa nuoremmille. En tiedä mutta mulla on aina ärsyttänyt siinä joku sellainen "tekopyhyys"

• toinnen eläkeläinen
        eläkkeelle kirjoitti:

joutaa..nää mummot vois jo väistyä ja antaa tilaa nuoremmille. En tiedä mutta mulla on aina ärsyttänyt siinä joku sellainen "tekopyhyys"

"mulla on aina ärsyttänyt"; siis olet itse tosi nuori eläkeläinen....

• Hyvin

hoiti hommansa. Muuta ei tartte.

• Margit-Onerva

Hyvä ja kiltti tuomari.
      Ura kestänyt vuosikymmeniä, ottakaa oppia.
      T. Osku

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      85
      4598
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      164
      3552
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3149
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      198
      1967
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      32
      1799
    6. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1783
    7. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      24
      1763
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1704
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      18
      1611
    10. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19