froteepyyhkeiden kierrätystä

vicioton

Kertokaahan mitä ja mihin vois käyttää hyväkuntoisia froteepyyhkeitä, muuhun kuin perinteiseen kuivaamiseen. Matonkuteina miten mahtaisi käyttäytyä, ei ole kokemusta. Näppipyyhkeitä on jo tarpeeksi. Innolla odottelen kokemuksianne ja vivioitanne.

4

3079

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vyöntekijä

Jos ne eivät ole kovin hyväkuntoisia ja varsinkin pienet pyyhkeet voisit antaa jollekin, joka korjaa autoja, varsinkin kuorma-automiehet ja konemiehet käyttävät mielellään trasselina remonteissa. Myös vanhat puuvilla T-paidat myös sopii siihen. Tekevät viimeisen palvelun

• Hyapatia Lee

Olen tehnyt pyyhkeistä:

- pesulappuja, "pussi" johon mahtuu käsi sisään, tosi käteviä

- tyynyliinoja, ovat miellyttäviä helteellä tai kuumeisena

- kissankuljetuskoriin irrotettavan sisävuorauksen - on kissalle mukavampi makailla ja jos sattuu vahinko niin on helppo pestä, tässä on vielä solumuovikerros alla

- mekon uimaretkelle: kaksi isoa pyyhettä ommellaan vastakkain niin että asuun jää sopiva kaula-aukko ja kädentiet, vyötärölle voi vielä ommella kuminauhakujan

Risaisia pyyhkeitä olen käyttänyt toppauksena milloin missäkin, mm. polkupyörän satulanpäällisessä.

• värinäppi

Todella kaunista mattoa tulee!
      Olen tehnyt pari.

Kudoin kahdella kuteella. Toinen froteepyyhettä, toinen collegekangasta. Mattossa on kiva pehmeä ja elävä pinta, mutta se ei pölyä, kuten chenillematto. Väri on tietenkin kiva, koska omat pyyhkeni olivat minun värimieltymysteni mukaisia.

Olen kerännyt taas muutaman vuoden vanhoja pyyhkeitä ja kylpytakkeja. Ens kesänä olis tarkoitus leikata ja sitten pitäis pystyttää kangaspuut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2862
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2743
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1619
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      18
      1454
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1253
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe