23 minuuttia

Helveitissä...

6

276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turhasta inisee

pyh, 23 min, tuo on pientä, mulla on ollu yli 20 v. ajoittain helvetillisiä kipuja.

• tyhjä helvetti

Ainakin kristittyjen h€lvetti on nyt vielä tyhjä. Kristinopin mukaan kuolleet makaa haudassa tuomiopäivään asti ja sitten heräävät uusine ruumiineen, joista suurinta osaa sitten piinataan iänkaikkisesta iänkaikkiseen.

Siis joka nyt väittää vierailleensa helvetissä ja nähneessä sielä kiusattavia sieluja on väärässä ja harhaoppinen.

• olet oikeassa

Niin pelastumattomat ovat nyt helvetin esikartanossa tuonelassa odottamassa viimeistä tuomiota.

• niin on

Minulla on myös käsitys ettei helvetissä voi vielä käydä. Sitä paitsi
      Jumala ei ole sadistinen. helvetti on toinen kuoleminen. Raamatussa niitä sieluja verrataan olkiin ja mitä oljille käy ne palaa. Tulinen järvi on kyllä ikuinen.

Minä olen tulkinnut sanan näin.

• Baron Blood

Taasko tämä sama keskustelu?
      Sounds of hell on myytti että joskus vuonna 84 joku tutkimusryhmä Siperiassa olisi porannut n. 10km syvyyteen, laskenut sinne mikrofonin ja sieltä olisi kuulunut tuollaista kirkumista jonka jälkeen mikrofoni oli sulanut kuumuudesta.

Vastaappas nyt:mistä lähtien kristityt ovat uskoneet helvetin sijaitsevan fyysisessä todellisuudessa ja vieläpä maan ulkokuoressa? Jos tarina pitäisi paikkansa niin miksi kukaan ei olisi jälkeenpäin asiaa enempää tutkinut ja mennyt sinne paikalle jossa porattiin reikä helvettiin?

Viimeinen kuolin-isku koko myytille:sounds of hell-kirkumisäänet on otettu 70-luvun elokuvasta Baron blood.

Sounds of Hell Debunked:
      http://www.youtube.com/watch?v=VWo6kTsoiv4

• jm nhdgbdgb

jeesus tulloo, ottakaa koppi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      146
      1970
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      302
      1165
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      981
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      888
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      829
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      53
      799
    7. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      18
      756
    8. 71
      754
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      709
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      701
    Aihe