23 minuuttia

Helveitissä...

6

288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turhasta inisee

pyh, 23 min, tuo on pientä, mulla on ollu yli 20 v. ajoittain helvetillisiä kipuja.

• tyhjä helvetti

Ainakin kristittyjen h€lvetti on nyt vielä tyhjä. Kristinopin mukaan kuolleet makaa haudassa tuomiopäivään asti ja sitten heräävät uusine ruumiineen, joista suurinta osaa sitten piinataan iänkaikkisesta iänkaikkiseen.

Siis joka nyt väittää vierailleensa helvetissä ja nähneessä sielä kiusattavia sieluja on väärässä ja harhaoppinen.

• olet oikeassa

Niin pelastumattomat ovat nyt helvetin esikartanossa tuonelassa odottamassa viimeistä tuomiota.

• niin on

Minulla on myös käsitys ettei helvetissä voi vielä käydä. Sitä paitsi
      Jumala ei ole sadistinen. helvetti on toinen kuoleminen. Raamatussa niitä sieluja verrataan olkiin ja mitä oljille käy ne palaa. Tulinen järvi on kyllä ikuinen.

Minä olen tulkinnut sanan näin.

• Baron Blood

Taasko tämä sama keskustelu?
      Sounds of hell on myytti että joskus vuonna 84 joku tutkimusryhmä Siperiassa olisi porannut n. 10km syvyyteen, laskenut sinne mikrofonin ja sieltä olisi kuulunut tuollaista kirkumista jonka jälkeen mikrofoni oli sulanut kuumuudesta.

Vastaappas nyt:mistä lähtien kristityt ovat uskoneet helvetin sijaitsevan fyysisessä todellisuudessa ja vieläpä maan ulkokuoressa? Jos tarina pitäisi paikkansa niin miksi kukaan ei olisi jälkeenpäin asiaa enempää tutkinut ja mennyt sinne paikalle jossa porattiin reikä helvettiin?

Viimeinen kuolin-isku koko myytille:sounds of hell-kirkumisäänet on otettu 70-luvun elokuvasta Baron blood.

Sounds of Hell Debunked:
      http://www.youtube.com/watch?v=VWo6kTsoiv4

• jm nhdgbdgb

jeesus tulloo, ottakaa koppi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5133
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      65
      4965
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      89
      4044
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3550
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      59
      3111
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2751
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2267
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      45
      1827
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      37
      1701
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1598
    Aihe