Matkamoka

Nolo patsas

Menimme ystävän kanssa Kanarialle vuosia sitten. Ns. elävistä patsaista emme olleet koskaan kuulleetkaan, ja sellainen seisoi ostarin edessä aukiolla. "Patsaalla" oli savella maalattu iho, säkkikangasta yllä ja narukerä kädessä. Se liikehti hieman kuin kone. Me suomalaisjuntit kiertelimme sitä ihmeissämme. Minä jopa menin ihan sen naaman eteen ja toimitin kovalla äänellä, että kyllä sillä on ihan elävän ihmisen silmät.
Kun totuus elävistä patsaista myöhemmin selvisi, olimme aivan noloja. Vieläkin punastun noloudesta, kun muistelen sitä.

2

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perdone

      Mitä suotta, ihan normaalia ihmettelyä! Sillä kaverilla on ollut tosi hauskaa! No, minä olen tiennyt tuon ja kerran huvikseni pelleillyt; ei pitänyt pokka "patsaalla", vaan räjähti nauruun! Ja toisen kerran laitoin huviksen muutaman kolikon hattuun "Robin Hoodille" ja tietty ohjelmaan kuului ottaa nuoli ja virittää jousi. Pelleilin taas ja lähdin juoksemaan karkuun huutaen apua! Oli muillakin hauskaa! Ja sitten hän viritti jousen uudelleen kunnolla, ja otin sen asetelmakuvan! Kaikki olivat tyytyväisiä. Ei kaikki ole niin vakavaa!

    • Olen aina ollut köyhä budjettimatkaaja, matkat ovat olleet turistiluokassa. Kerran jostain sekaannuksesta pääsin business-luokan paikalle Helsinki-Lontoo -lennolle. Oli ylellisesti tilaa. Ruokailun yhteydessä tuotiin lämmin, kostea pyyheliina. En tiennyt, mitä sillä tehdään, joten luulin pudottaneeni ruokaa ja aloin pyyhkiä sillä vaatteitani. Lentoemäntä huomasi ja osasi hienotunteisesti kertoa että sillä puhdistetaan kädet.
      Onneksi kukaan muu ei nähnyt, joten minun ei tarvinnut hypätä koneesta ja antaa maan niellä minua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1837
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe