Mitä mieltä ootte ef:stä ? kellään kokemuksia ? millaisia perheitä on ollu ja esim minkä kokoseen kaupunkiin ja kouluun olette joutuneet ? positiivistä ja negatiivistä ?
EF education first
4
471
Vastaukset
- Yllikyllimylli
Älä mee EF:lle, vaan ota mieluummin STS tai YFU.
- BlueWilla
Itsekin ajattelin lähteä EF:llä ja nyt on tähän negatiiviseen palautteeseen törmännyt aikalailla, eikö kenelläkään ole mitään hyvää sanottavaa??
- kielikurssilainen
Mä olin pari vuotta sitten kielikurssilla EF:n kautta Englannissa ja olin järjestelyihin hieman pettynyt... Perhe oli tosi mukava, kaupunki sellanen keskikokonen. Loppumatkasta huomas, että tuli yhä vain lisää kuluja, joita EF ei peittänytkään. Mäkin oon miettiny vaihtoon lähtemistä ja sitä, että onko STS tai YFU parempi, kuin EF.
- Anonyymi
Törkeää touhua koko firman osalta.
Minä varasin lapselle kielimatkan. Sanottiin että varausmaksu vajaa tuhat euroa pitää maksaa nopeasti, jotta pääsee mukaan koska kyseinen kohde on lähes täynnä.
Maksun jälkeen tuli ilmoitus että kohde on peruttu koska lähtijöitä ei ollut tarpeeksi.
Rahoja en ole vieläkään saanut takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.703900- 1613513
- 533119
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1911895- 271737
- 441736
- 231724
- 571684
- 191587
- 181571