Mitä mieltä ootte ef:stä ? kellään kokemuksia ? millaisia perheitä on ollu ja esim minkä kokoseen kaupunkiin ja kouluun olette joutuneet ? positiivistä ja negatiivistä ?
EF education first
4
434
Vastaukset
- Yllikyllimylli
Älä mee EF:lle, vaan ota mieluummin STS tai YFU.
- BlueWilla
Itsekin ajattelin lähteä EF:llä ja nyt on tähän negatiiviseen palautteeseen törmännyt aikalailla, eikö kenelläkään ole mitään hyvää sanottavaa??
- kielikurssilainen
Mä olin pari vuotta sitten kielikurssilla EF:n kautta Englannissa ja olin järjestelyihin hieman pettynyt... Perhe oli tosi mukava, kaupunki sellanen keskikokonen. Loppumatkasta huomas, että tuli yhä vain lisää kuluja, joita EF ei peittänytkään. Mäkin oon miettiny vaihtoon lähtemistä ja sitä, että onko STS tai YFU parempi, kuin EF.
- Anonyymi
Törkeää touhua koko firman osalta.
Minä varasin lapselle kielimatkan. Sanottiin että varausmaksu vajaa tuhat euroa pitää maksaa nopeasti, jotta pääsee mukaan koska kyseinen kohde on lähes täynnä.
Maksun jälkeen tuli ilmoitus että kohde on peruttu koska lähtijöitä ei ollut tarpeeksi.
Rahoja en ole vieläkään saanut takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1017001- 474736
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa542646Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52108Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1811093Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101058Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell911011Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30846Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai242843Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?179773