onko kukaan ostanut costella oy:n keittiötä, kuinka sujui..
costella
5
3810
Vastaukset
- Mielenkiinnosta..
Missä päin maata tuota myydään?
- Kokokou
Täällä se on Kouvolassa, mutta ei varsinaisesti keittiöfirma.
Remontteja yms. Ei ole paljon kehumista.
- rc4-19
Costella on tehnyt rivariyhtiöömme (30 asuntoa) kylpyhuoneremontin ja kattoremontin. Homma sujui todella hyvin, ei mitään valittamista. Samoin työn laatu oli hyvää.
- Anonyymi
Kyllä jättäisin remontin tilaamatta. Työn jälki ei ole sitä mitä luvataan. Sekä hinnoittelu laatuun nähden täyttä sutta.
- Anonyymi
Kiertäkää tuo firma kaukaa.
Tai ainakin hankkikaa valmiiksi hyvä asianajaja ,joka tekee teille laillisen sopimuksen.
Työn jälki täyttä roskaa,ja lopulta mikään mitä sovittiin ei pitänyt paikkaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882