onko kukaan ostanut costella oy:n keittiötä, kuinka sujui..
costella
6
4290
Vastaukset
- Mielenkiinnosta..
Missä päin maata tuota myydään?
- Kokokou
Täällä se on Kouvolassa, mutta ei varsinaisesti keittiöfirma.
Remontteja yms. Ei ole paljon kehumista.
- rc4-19
Costella on tehnyt rivariyhtiöömme (30 asuntoa) kylpyhuoneremontin ja kattoremontin. Homma sujui todella hyvin, ei mitään valittamista. Samoin työn laatu oli hyvää.
- Anonyymi
Kyllä jättäisin remontin tilaamatta. Työn jälki ei ole sitä mitä luvataan. Sekä hinnoittelu laatuun nähden täyttä sutta.
- Anonyymi
Kiertäkää tuo firma kaukaa.
Tai ainakin hankkikaa valmiiksi hyvä asianajaja ,joka tekee teille laillisen sopimuksen.
Työn jälki täyttä roskaa,ja lopulta mikään mitä sovittiin ei pitänyt paikkaansa.
- Anonyymi
Kyllä tekevät täyttä sutta .Tilasin heiltä remontin sekä ilmalämpöpumpun .Remontti pitkittyi puolivuotta ja Vivax vaihtui toiseen merkkiin koska ei toiminut huolto saatikka korjaus.Suosittelenkin pysymään erossa ko. yrityksestä ja tekemään yhteistyötä rehellisten ja osaavien yritysten kanssa.Löytyy näemmä Costella mustalta listaltakin.Kun alkaa suunnittelemaan remonttia tai lämmitysjärjestelmän hankintaa niin kannattaa tutkia yrityksen tiedot ,ettei käy niinkuin minulle .Terveisin huijattu pölvästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232