Tp link 108M Wireless ADSL2+ Router

sadffgsgfg

Terve te viisaammat. Eli minulla on tämä modeemi Tp link 108M Wireless ADSL2 Router ja tietokoneena on windows vista ja 7. Eli miten hitossa ton suojauksen saa päälle kun olen lukenut ohjeita miten laittaa suojaus, mutta YHDESSÄKÄÄN ohjeessa ei lue, että mitä tehdä jos explorer ei mene sinne sivulle. Elikkäs ongelma on tämä: laitan tämän ip osoitteen exploren haku kenttään 192.168.1.1 ja siis kyseinen ip osoite lukee meidän modeemin ala puolella. Ja sittenkun laitan sen siihen ja painan enter niin lataa noin 10 sec ja sitten ilmoittaa internet explore ei voi näyttää www sivua. Olen resetoinut modeemini ja ei toiminut. Eli mitä voisi tehdä kun uskoisin, että naapurini käyttää meidän nettiä kun yht äkkiä netti hidastuu iha kauheesti. Olen kysynyt tätä aikaisemminkin ja joko vastasi että vaihda ip osoite ja joku maski.... Mutta sitten olen kysynyt kavereiltani niin kenekään ei ole tarvinnut vaihtaa mitään. Ja sitten joku vastasi, että sinulla on proxy päällä. Eli mikä tuo proxy on? ja miten sen voi laittaa pois päältä.

8

547

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sadffgsgfg

Ja siis vielä se kysymys, että pitääkö se suojaus tehdä meidän pöytäkoneella joka on nettipiuhalla kiinni vai voiko sen tehdä minun kannettavallani joka on langattomassa verkossa?

• 12

Reitittimeen sisään langallisella koneella (millä tahansa) ohjeiden mukaan, sieltä panet suojauksen kuntoon.
        Ohjeet kertovat tarvittavan osoitteen IP-numeron ja käyttäjätunnuksen sekä salasanan.

• 12+
        12 kirjoitti:

Reitittimeen sisään langallisella koneella (millä tahansa) ohjeiden mukaan, sieltä panet suojauksen kuntoon.
        Ohjeet kertovat tarvittavan osoitteen IP-numeron ja käyttäjätunnuksen sekä salasanan.

Siis millä tahansa, minkä yhdistät RJ-45 johdolla reitittimeen.

• Senkin puupää!
        12+ kirjoitti:

Siis millä tahansa, minkä yhdistät RJ-45 johdolla reitittimeen.

WLAN on näkymätöntä RJ-45-johtoa

• 12
        Senkin puupää! kirjoitti:

WLAN on näkymätöntä RJ-45-johtoa

Sinähän se viisas olet. Moniin reitittimeen ei pääse sisään kuin langalla.

• sadffgsgfg

Joo joo laitan ip numeron selaimeen, mutta lukee wain että internet explore ei voi näyttää www sivustoa......

• htttttt

Varmistus, laitathan varmasti koko litanian
        http:/192.168.1.1

• htttttt
        htttttt kirjoitti:

Varmistus, laitathan varmasti koko litanian
        http:/192.168.1.1

Oho, yksi kenoviiva jäi pois

http://192.168.1.1

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1526
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      20
      1026
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1026
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      946
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      886
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      825
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 70
      759
    Aihe