Tiedoksi kaikille jotka aikovat asioida kyseisessä liikkeessä. Älä maksa tavaraa etukäteen missään nimessä, vaan vasta kun saat tuotteen itsellesi.
Indiq living
49
5824
Vastaukset
- Huijattu
Sama kokemus. Maksettava etukäteen ja toimitettu tuote onkin jotain ihan muuta. Kun yrität selvittää tilannetta, myyjä valehtelee.
Älkää siis ostako mitään siten, että maksatte tuotteen etukäteen, jotta ette tule huijatuksi!- "Mangopuuta"
Indiq Living myi meille puisen huonekalun, mikä ei ollutkaan puinen, vaan materiaalina oli käytetty maalattua puristelevyä!
Huijausta, sillä kirjallisessa tuotekuvauksessa puhutaan kokopuisesta huonekalusta.
Myyjä ei suostu purkamaan kauppaa. Valehtelee. Katsotaan, mitä Kuluttajariitalautakunnasta tulee ratkaisuksi.
Varovaisuutta! En voi oman kokemukseni puolesta suositella Indiq Living:in huonekaluja tai etenkään palvelua kenellekään, valitettavasti.
Virheitä nyt silloin tällöin sattuu, mutta jos myyjä kieltäytyy reklamaation jälkeen korjaamasta asiaa, niin sittenhän kyse on ihan erilaisesta "virheestä"... - Juu, "puuta" oli
"Mangopuuta" kirjoitti:
Indiq Living myi meille puisen huonekalun, mikä ei ollutkaan puinen, vaan materiaalina oli käytetty maalattua puristelevyä!
Huijausta, sillä kirjallisessa tuotekuvauksessa puhutaan kokopuisesta huonekalusta.
Myyjä ei suostu purkamaan kauppaa. Valehtelee. Katsotaan, mitä Kuluttajariitalautakunnasta tulee ratkaisuksi.
Varovaisuutta! En voi oman kokemukseni puolesta suositella Indiq Living:in huonekaluja tai etenkään palvelua kenellekään, valitettavasti.
Virheitä nyt silloin tällöin sattuu, mutta jos myyjä kieltäytyy reklamaation jälkeen korjaamasta asiaa, niin sittenhän kyse on ihan erilaisesta "virheestä"...Kävin äskettäin koputtelemassa sinänsä oikein kivalta näyttäviä huonekaluja ja huomasin, että takuulla eivät olleet puuta. Mieleni teki raapia maalia pois ja katsoa, mikä muovi sieltä paistaa, mutta lähdinkin vain pois. En mene toiste.
- india
Olemme asioineet kyseisessä liikkeessä usein ja meillä myös sisustettu koti kokonaan heidän huonekaluilla, eikä meillä ole ollut muiden väittämiä ongelmia ollenkaan. Maksettu etukäteen ja kyllä joka kerta saatu just se mitä ostettu. He laittavat jo liikkeessä laput että tuote on varattu ethän koske. Hintaakin saatu vielä soviteltua, johtunee ehkä kulttuurillisesta tinkimis systeemistä ;)
- Kiitos.
Kiitos varoituksistanne. Tarkoitus oli sieltä ostaa, mutta ei ole enää.
- Ikeasta sai paremman
Jep, ikävä kokemus löytyy, "mangopuu" olikin maalattu mdf-levyä... Pöytä hajosi heti ja myyjän mukaan "materiaali oli kerrottu ostohetkellä, joten ostajan moka".
Jokainen tehköön omat johtopäätelmänsä...nettisivuillakin tuotteiden kuvauksissa lukee, että kokopuisia olisivat... - alalta
Moi!
pitää kommentoida ketjua etten tiedä ketään alan kauppiasta joka uskaltaisi lähettää jollekin kotiin maksamatonta tavaraa.- että semmosta
Kylläpä meikäläinen on saanut ns. tunnetuista huonekaluliikkeistä huonekalut kotiin ja lasku on tullut jälkeenpäin.
- milla
että semmosta kirjoitti:
Kylläpä meikäläinen on saanut ns. tunnetuista huonekaluliikkeistä huonekalut kotiin ja lasku on tullut jälkeenpäin.
Et vain valehtelisi, että olet saanut laskulla huonekkalut.
- Semmosta vaan
milla kirjoitti:
Et vain valehtelisi, että olet saanut laskulla huonekkalut.
Miksi valehtelisin?
- Riippuu yrittäjästä
Osa toimittaa, osa ei varmastikaan toimita, riippuu yrittäjästä. Ensimmäisen, vuoden takaisen viestin pointti olikin lienee se, että kotiin toimitetun tavaran täytyy olla se, mistä on maksettu, vai mitä luulet?
- Asiaks
Tuntuu olevan sama ihminen noitten valittamisten takana. Minä olen saanut erittäin hyvää palvelua Indiq Livingistä.
- Hmm...
Ja mikähän taho näiden kommettien takana on...? :D
- Iloinen asiakas
Indiq Livingissä erittäin kauniita huonekaluja myynnissä. Olen saanut erinomaisen palvelun sieltä. Olen sisustanut koko kodin kyseisestä liikkeestä.
- Pakollinen nimimerkk
Terveisiä kauppiaalle!
- jyri
Mistä huonekkaluliikkestä saa tavaran maksamatta? Olen asioinut Indiq Livingissä ja ollut tyytyväinen huonekkaluihin.
- Laskulla tai ei
Osa toimittaa laskulla, osa ei varmastikaan toimita, riippuu yrittäjästä. Ensimmäisen, vuoden takaisen viestin pointti olikin lienee se, että kotiin toimitetun tavaran täytyy olla se, mistä on maksettu - vai mitä luulet?
- pettynyt asiakas
Varoitus! Ei tosiaan saa maksaa ennen kun on saanut tuotteen. Varasimme henkilökohtaisesti paikan päällä kaapin ja maksoimme sen. Hakiessamme kaapin tämä olikin vaihtunut räikeästi vinoon kappaleeseen joka taatusti ei ollut sama kun itse valitsemamme.Myyjä ei tästä välittänyt vaan väitti että kyseessä oli alkuperäinen kaappi ja että vaihtooikeutta ei näin ollen ollut.Hän siis valehteli suoraan silmiimme eikä suostunut sen enempää asiasta keskustelemaan.Suosittelen miettimään vähintäin kahteen kertaan ennen kun asioisin kyseisessä liikkeessä!
- voi hemmetin hemmett
Hieno ketju luettavaksi, kun odottaa kirjahyllyä saapuvaksi... etukäteen maksettuna tietysti :D Kuukauden päästä pitäisi tulla.
- voi hemmettilöinen!
...eikä muuten ole vielä tullut. Pari kertaa soittanut, tulossa "seuraavassa kontissa".
- Samma här
Liike on omistajansa mukaan menossa konkurssiin (sanoi itse näin kun soitin). Joten kannattaa toimia nopeasti että saa omansa pois. Sama täällä, odotellaan jo maksettua tilausta.
Pistän kyllä yrittäjän nimen muistiin ja jos ja kun perustaa seur. Firman niin vältän sitä kui ruttoa!!!- Jeppispeppis
Menossa konkurssiin? En osaa sanoa, että pitääkö tämä tieto todella paikkaansa, mutta jos minulle näin kauppias kertoisi, niin EN KYLLÄ USKALTAISI ostaa ko. kaupasta mitään!! Ainakaan siten, että en saisi tuotetta ostohetkellä heti mukaani!
Mites takuu- tai reklamaatioasiat hoituisi, jos myyjäliike menisikin ostohetken jälkeen konkurssiin, tietääkö kukaan? Huh. - Jeppispeppis
Asiasta toiseen... Vinkkinä tulevia ostopäätöksiänne varten:
Täältä voi hakea hakusanalla eri yrityksiä, jolloin löytää yrityksen virallisen nimen, y-tunnuksen, yhteystietoja ja tiedot mm. ennakkoperintärekisteristä ym. Tämän jälkeen voi sitten halutessaan hakea yrityksen virallisella nimellä julkista tietoa vaikkapa Googlettamalla.
http://www.ytj.fi/yrityshaku.aspx?path=1547;1631;1678&kielikoodi=1
- RRRAaafff
aiheesta lisää blogissa
http://livingwithr.blogspot.fi/ - odottavan aika....
Minulle on käynyt just noin että olen odottanut tilaamaani ja maksettua kaappia jo
3kk 3vko. Aina luvataan että saan sen seuraavassa kontissa. viimeksi luvattiin että saan sen kymmenen päivän sisällä, aika mennyt mutta kaappia en saanut.
annettiin omistajan sp.osoite jonne voin valittaa, mutta varmaankin väärä osoite kun posti ei lähde minnekkään.. - finnindia
Olemme asioineet kyseisessä liikkeessä usein ja meillä myös sisustettu koti kokonaan heidän huonekaluilla, eikä meillä ole ollut muiden väittämiä ollenkaan. Maksettu etukäteen ja kyllä joka kerta saatu just se mitä ostettu. He laittavat jo liikkeessä laput että tuote on varattu ethän koske. Hintaakin saatu vielä soviteltua, johtunee ehkä kulttuurillisesta tinkimis systeemistä ;)
- Remontin järjestäjät
Ostin kaapin ja se tuotiin ok, mutta millä tuloksin...
Kaksi miestä kantoi tuskissaan kaappia ja pyyhkivät sillä mennessään lattialistan ja palan seinää. Pyysin korjaamaan heti paikanpäällä (alkuun pistivät jopa hanttiin ja sanoivat että minun on itse korjattava heidän rikkomat paikat!?), korjasivat vain näennäisesti ja lähtivät äkkiä livohkaan. Kun tarkistin korjatun listan oli se edelleen irti.
Kahdesta eri kohtaa oli kaappi hajalla ja maalit veke. Kaiketi kolhineet tuodessaan.
Kuluttajaviranomaisen mielestä kaappia ei oltu paketoitu oikein kuljetusta varten.
Kaapin päällä oli mm. kelmua.
Tuosta tuli iso prosessi ja kauppias viimein lupasi korvata vähäisen summan. Nyt mennyt kuukausia enkä ole koskaan tuota hyvitystä saanut.
Kauppias vetosi lisäksi tulevaan konkurssiin ja että siksi ei voi korvata kuin vähäisen. Lisäksi hän selitti, että kaapin tuonut erillinen kuljetusfirma on myös mennyt konkurssiin.
Kuluttajavirkailija tarkisti tiedot, mitään konkurssia ei ole haettu. Ja käsittääkseni edelleen tämä ketju on pystyssä.
En ole tavannut koskaan vastaavaa.
Kaikki korjaukset eli kaappi ja lattialista, seinää... jäi minulle!!
Alusta asti siis kauppias vedätti.
Singh Amar on kauppiaan nimi. - Tyytyväinen asiakas
Olen ollut kyseisen liikkeen asiakas monta vuotta ja olen ollut erittäin tyytyväinen saamaani palveluun. Ihmetyttää kyllä nämä kommentit en sitten tiedä ketkä täällä valehtelee ja kuinka epätoivosia ihmisiä näillä suomi 24 sivuilla löytyyy... :)
- Ex tyytyväinen asiakas
Itse olen myös asioinut kyseisessä liikkeessä monesti ja sisustanut asuntoni heidän huonekaluilla. Olen ollut super tyytyväinen palveluun sekä ostoihini. Kunnes viime alku kesänä ostin keittiön pöydän tuoleineen. Setti oli kokonaisuudessaan kallis, se teetettiin toiveideni sekä mittojen mukaan.
Pöytä tuli kotiin kannolla kuten olin tilannut, todella paljon luvatusta myöhässä tosin.
Huomasin että pöydän jalat olivat mielettömän vinot sekä pöydässä oli tehtaan sahaus mokia kuvioinnissa.
Otin liikkeeseen yhteyttä ja he lähettivät korjaajan korjaamaan jalat. Ne eivät vieläkään olleet täysin suorat hänen käynnin jälkeen ja pian selvisi että korjaajan oli laittanut 20 centin kolikon tukkimaan jaloissa olevan raon jotta saisi jalat suoraan!!!!!!!
Meni muutama kuukausi ja puu alkoi lohkeilemaan. Pöytä, tuolit, jalat.. Kaikki on viiltoja täynnä.
Soitin liikkeeseen ja keskustelin lopulta omistajan kanssa joka on luvannut uuden pöydän sekä tuolit.
Olen ollut yhteyksissä asiasta useampaan kertaan kuluneen kevään sekä kesän aikana, mutta edelleenkin luvataan että tuotteet tulevat viimeisessä kontissa. Tätä on näköjään käytetty muillekin.. Olen koko ajan epäillyt että tuleeko niitä edes.
No, 20 centin kolikko on laitettu talteen myöhempiä korjauksia varten.... Harmittaa että liike ei välitä sen enempää, olisin hakenut sieltä mielelläni myös myöhemmin tavaraa..
- jjjjjgh
Parin vuoden takaisia huonoja muistoja on ko liikkkeestä ja kauppiaan nimikin kuulostaa tutulta. En suosittele. Tavarat ok, mutta palvelu laadutonta ja huijata yrittivät minuakin.
- masa781
Samanlaisia huonoja omakohtaisia kokemuksia, valitettavasti.
Itse jos netistä löytäisin jostain toimijasta näin paljon huonoa palautetta, laittaisi se minut miettimään asioita.- Masa781
Oma mielipiteeni on se, että suomalaiset ovat pääosin niin rehtiä kansaa, että ei nettiin tulla kertomaan valheellisia negatiivisia kokemuksia jostain myyjästä/yrityksestä.
Vai mitä luulette? Täysin tuulesta temmattuja juttuja vailla minkäänlaista totuuspohjaa?
- höhheli
Ostettiin sitten kevällä ruokailuryhmä kyseisestä liikkeestä. Pöytä ja kahdeksan tuolia.
Pöytä vääntyi kieroksi (>30mm) parissa viikossa ja naulan kärkiä ilmestyi pöydän sivuille rikkomaan vaatteita ja kiusaamana lapsia. Kansi on siis vääntynyt ja haljennut monesta kohtaa...
Valitimme asiasta, uusi pöytäkin luvattiin. Oli kuulemma tilattu Intiasta ja kestää vähintään 60vrk.
Ilmoittivat uuden pöydän saapuneen ja tiedustelivat milloin sen voisi tuoda (tämä siis n. 5kk oston jälkeen). Satuimme olemaan kyseisenä ajankohtana lomalla, joten vaihto ei sillä hetkellä ollut mahdollinen. Lomalta palattuamme viestihin ei enää vastattu, puhelinnumerot ei ole enää käytössä. Onkohan koko pulju lipsahtanut jo nurin?
Täytynee piipahtaa tarkistamassa asia paikan päällä...
Prkl- Indiq living huijaus
Aluksi kauppias Singh Amar oli erittäin ystävällinen ja palvelualtis. Hän mm. kertoi olevansa osa Euroopassa levinnyttä isoa ketjua ja, että hänen setänsä on Intian pääministeri. Kun jatkuvia ongelmia ilmene tajusimme, että mies on täysi huijari. Hän menetti puhelimessa täysin malttinsa ja huusi meille suoraa huutoa meidän olevan kaikessä väärässä vaikka oli jäänyt kiinni lukuisista valheista joita oli esittänyt meille kuukausien ajan. "Tavarat ovat uudessa kontissa tulossa" oli vakioselitys. Lopuksi alkoi meillekin konkursilla "uhkaaminen". Väärän kokoiset, malliset ja rujosti halkeilevat huonekalut oli se mitä liikkeestä saimme. Lähtökohta (myymälässä olevat) olivat kauniita mutta toimitetut olivat täyttä roskaa. Singh Amar on täytynyt olla täysin tietoinen siitä, että huonekalut eivät mitenkään tule vastaamaan luvattua sitten kun ne on asiakkaalle toimitettu. Voihan jollakin olla myös hyviä kokemuksia, mutta ei tällainen määrä vihaisia asiakkaita tänne kirjoittelisi tyhjän takia.
- Jaana
Indiq living huijaus kirjoitti:
Aluksi kauppias Singh Amar oli erittäin ystävällinen ja palvelualtis. Hän mm. kertoi olevansa osa Euroopassa levinnyttä isoa ketjua ja, että hänen setänsä on Intian pääministeri. Kun jatkuvia ongelmia ilmene tajusimme, että mies on täysi huijari. Hän menetti puhelimessa täysin malttinsa ja huusi meille suoraa huutoa meidän olevan kaikessä väärässä vaikka oli jäänyt kiinni lukuisista valheista joita oli esittänyt meille kuukausien ajan. "Tavarat ovat uudessa kontissa tulossa" oli vakioselitys. Lopuksi alkoi meillekin konkursilla "uhkaaminen". Väärän kokoiset, malliset ja rujosti halkeilevat huonekalut oli se mitä liikkeestä saimme. Lähtökohta (myymälässä olevat) olivat kauniita mutta toimitetut olivat täyttä roskaa. Singh Amar on täytynyt olla täysin tietoinen siitä, että huonekalut eivät mitenkään tule vastaamaan luvattua sitten kun ne on asiakkaalle toimitettu. Voihan jollakin olla myös hyviä kokemuksia, mutta ei tällainen määrä vihaisia asiakkaita tänne kirjoittelisi tyhjän takia.
Oletko lukennut muitten huonekalluliikeiden asiakkaiden kommentteja esim. Askosta, Iskusta, Maskusta tai Unikulmasta. Lue niin huomaat että niistäkin on kirjoitettu positiivisesti että negatiivisesti. Hyvähän täälä on esitellä noita valheita. Miksi et nostanut kannetta yritystä kohtaan, jos sinua oli kerran huijattu. Vai oliko asia niin?
- Marjut
Minusta Indiq Livingin tavarat olivat kauniita ja palvelu hyvää.
Olen sisustanut heidän tuotteilla kotiamme ja olemme erittäin tyytyväisiä tuotteisiin.
Harmi että lopettivat toimintansa.- Sari
Olen sama mieltä.
- Pettynyt asiakas
Itse myös kokemuksia kyseisestä liikkeestä. Ostin sieltä noin kaksi vuotta sitten ruokailuryhmän, ja sain odotella sitä vaikka kuinka pitkään. Aina sanottiin tulevan juurikin tuossa seuraavassa kontissa. Lopulta kun sain tuotteet, oli niissä jo valmiiksi aivan kauheita jälkiä kuljetuksesta. Kestin sen, mutta myöhemmin rupesi pöytä lohkeilemaan oikein kunnolla. Eipä myyjää kiinnostanut korvata, vaikka tein valituksen. Kuulemma vastuu ei kuulu heille. En jaksanut ruveta riitelemään, kun oli ollut jo niin vaikeaa pelkkä maksetun ruokailutyhmän toimittaminen minulle. Aivan järkyttävää toimintaa ja epärehellinen omistaja. Toivottavasti hän ei saa koskaan enää yritystä pystyyn tai ainakin on kuluttajasuojaviraston syynin alla jotenkin.
- Harri
Itse olen saanut asiallista palvelua ja tuotteet ovat vastanneet odotuksen. Tilasin mittatilauksena ruokaryhmän, senkin ja vitriinin. Kaikki tuotteet tulivat ajallaan. Harmi että Indiq Living on lopettanut toimintansa.
- xDlolollol
Selvä,Terveisin kauppias?
- Pilakaluja kaikki
Onni on, että firma on lopettanut toimintansa. Toivottavasti omistaja ei koskaan saa perustaa yritystä Suomessa enää - ihan hirveää millä tavalla ihmisiä saa huijata. Kaikki ostamamme huonekalut on ajan saatossa halkeilleet pilalle.
- Sari56
Millä tavalla teitä on huijattu? Jos teitä on huijattu niin eikös kannata tehdä rikosilmoitus asiasta. Itse olen ostanut kyseisestä liikkeestä huonekkaluja ja olemme erittäin tyytyväisiä.
Harmi että liike on lopettanut toimintansa. Olisimme ostaneet tyttärellemme huonekkaluja.
Toivottovasti he avavat uuden Indiq Living liikkeen. - Ihmettelen vain.
Sari56 kirjoitti:
Millä tavalla teitä on huijattu? Jos teitä on huijattu niin eikös kannata tehdä rikosilmoitus asiasta. Itse olen ostanut kyseisestä liikkeestä huonekkaluja ja olemme erittäin tyytyväisiä.
Harmi että liike on lopettanut toimintansa. Olisimme ostaneet tyttärellemme huonekkaluja.
Toivottovasti he avavat uuden Indiq Living liikkeen.Eivät varmasti avaa. Sen omistajan toimintaa on sen verran kuluttajansuojavirastossa selvitelty, että ei varmasti enää lupia tule saamaan, tai jos saa, niin yksikin samankaltainen virhe kuin aikaisemmassa toiminnassa, niin kyllä todistaa taas maineensa. Suomessa ei voi miten tahansa tuotteitaan kaupata, asiakkaat ovat lopulta tarkkoja ja laki määrittää tarkasti miten saa toimia. Jos luet tätä ketjua kyseisen liikkeen omistaja, niin eikö olisi todellakin aika katsoa peiliin ja miettiä miten olet asiakkaitasi kohdellut. Itse en kehtaisi alkaa tekojani puolustelemaan. Eikö näin moni tyytymätön asiakas, suunnilleen samoista syistäkin vielä, kerro jo jotain. Lopulta se epärehellisyys kun kuitenkin osuu omaan nilkkaan. Hyvä olisi ollut liike idea ja huonekalut kauniita, jos toiminta rehellistä ja laatu hyvää, mutta kun näin ei ollut.
- lara4
Ihmettelen vain. kirjoitti:
Eivät varmasti avaa. Sen omistajan toimintaa on sen verran kuluttajansuojavirastossa selvitelty, että ei varmasti enää lupia tule saamaan, tai jos saa, niin yksikin samankaltainen virhe kuin aikaisemmassa toiminnassa, niin kyllä todistaa taas maineensa. Suomessa ei voi miten tahansa tuotteitaan kaupata, asiakkaat ovat lopulta tarkkoja ja laki määrittää tarkasti miten saa toimia. Jos luet tätä ketjua kyseisen liikkeen omistaja, niin eikö olisi todellakin aika katsoa peiliin ja miettiä miten olet asiakkaitasi kohdellut. Itse en kehtaisi alkaa tekojani puolustelemaan. Eikö näin moni tyytymätön asiakas, suunnilleen samoista syistäkin vielä, kerro jo jotain. Lopulta se epärehellisyys kun kuitenkin osuu omaan nilkkaan. Hyvä olisi ollut liike idea ja huonekalut kauniita, jos toiminta rehellistä ja laatu hyvää, mutta kun näin ei ollut.
Mitä lupia vaaditaan kun avaa huonekkalu likkeen? Voi sanoa ei mitään lupia vaadita. Kyllä on katkera ihminen joka kokoajan haukkuu.
- susanna9
Uusi Indiq Living on avattu Porttipuistoon. Avajaiset olivat 1.4.2014.
- Puutaheinää
Höpö höpö, ei ole avannut eikä varmaan avaa.
- Kysynnän laki.
Puutaheinää kirjoitti:
Höpö höpö, ei ole avannut eikä varmaan avaa.
Sinulle hyvä lara4..Kyse ei ole katkeruudesta vaan asiakkaiden kyllästymisestä huonoon ja epärehelliseen palveluun. Kuinka voit vielä väittää vastaan tuollaiseen? Asiakkaat ovat lopulta se mikä pitää firman pystyssä, jos ei heitä kunnioita ei kunnioita myöskään omaa yritystään. Niin se vain on ja se on suurin syy miksi tuo kyseinen firma joutui lopettamaan toimintansa. Vähän ehkä pitäisi miettiä miten asiakkaitaan kohtelee tai kohta ei ole asiakkaita joita kohdata.
- Ostin
Kiva lukea näitä, seurailin tämän liikkeen toimintaa aikoinaan tosi paljon.
Ostin kyseisestä liikkeestä kolme huonekalua silloin, kun niitä avattiin ympäri Suomea paljon ja urakalla.
Kun osti paikanpäältä sen mitä myytiin, tuotteen pystyi valkkaamaan ja saattoi löytää tosi hyvääkin. Laatuerot huonekaluissa olivat nimittäin ihan hirmuiset. Joko priimaa tai jopa ihan sutta.
Joillakin oli ollut ongelmaa, että puu ei ollutkaan ollut kuivaa ja sitten huonekalulle kävi mitä kävi. Tosi inhottavaa, nämä huonekalut kun eivät todellakaan olleet halvimmasta päästä.
Omani kestivät ja ovat olleet priimaa, mutta hankinkin sieltä liikkeestä ne mallihuonekalut.
Tässä olisi varmasti bisnesrako jollekin, tämän tyyliset huonekalut ovat ajattomia ja kestäviä. Mutta kauppiastapa saisi olla suomalaisempi. - Anonyymi
Milla, Jyri, Sare56 ja Lara4 ovat ainakin tämän kauppiaan omia profiileja, koska kaikkien kommenteissa huonekalu on kirjoitettu huonekkalu.
Paistoivat nuo jotkin muutkin kommentit selkeästi läpi ettei ole asiakas kirjoittanut.
Nyt samainen kaveri Singh ( Intia?) toimii remontoinnin parissa.
Piktly Oy ja aputoiminimi AS remonttipalvelu.
Epäilen ettei tämän ketjun perusteella kannattaisi luottaa remontin laatuun?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124510MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar882316Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5611758Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011481- 81299
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671177Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331118Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt219990Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64947Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3918