Missä kannattaa käydä gynekologin vastaanotolla Hämeenlinnassa ( siis yksityisellä ei terveyskeskuksessa ) ? Missä onkalleinta ja missä halvinta ?
Hämeenlinnan gynekologit ?
6
5611
Vastaukset
- Nylkyriporukka
No herran jestas! Onko gynekologitkin keksineet tämän tavan mainostaa yksityisvastaanottojaan? Näköjään ovat.
Äskeinen kysyjä vastaa kohta toisella nimimerkillä, että siellä ja siellä on ehdottomasti parhaat gynet, olen käynyt ja hyvin tyytyväinen eikä ollut kallistakaan.
Sitten joku toinen (siis sama tyyppi) todistaa samaa, ellei naapuriaseman gyne huomaa mainostaa omaa vastaanottoaan.
Seuratkaapa, näin se tulee menemään. Saakelin nylkyrit! - ohi jonon
Hinnoista en tiedä mutta kokonaisedullisin vaihtoehto on etsiä henkilö jolla on virka myös sairaalassa. Sitäkautta pääset ohi jonojen jos tarvitset sairaalan palveluja. Toki joudut käymään jälkitarkastuksessa sitten yksityispraktiikalla mutta nopeus kuittaa menetykset ja kela korvaa suuren osan.
Laki sanoo että sairaalan velvollisuus on hoitaa jälkitarkastukset mutta oma kokemukseni todistaa että edellä mainitulla tavalla homma toimii ainakin täällä hämeenlinnassa. Pieni (lue suuri) epätasa-arvohan tässä on niiden kohdalla joilla ei ole varaa muualle kuin terveyskeskukseen. Reilua, eikö? - just silleenhän
tuolla ylempänä ennustettiin, että kohta mainostetaan jotain "terveystaloa" ja lääkäriäkin vielä oikein nimen kera. Että tulkaa kaikki anita kanervalle, kyllä hän hoitaa sekä lapselliset että lapsettomat. Hyvä anita, hyvin keksit!
- P-usa
En ole gynekologi, mutta voin mä vilkaista
- Pus-a
heheheh
- 3216666
siellä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832