Missä kannattaa käydä gynekologin vastaanotolla Hämeenlinnassa ( siis yksityisellä ei terveyskeskuksessa ) ? Missä onkalleinta ja missä halvinta ?
Hämeenlinnan gynekologit ?
6
5550
Vastaukset
- Nylkyriporukka
No herran jestas! Onko gynekologitkin keksineet tämän tavan mainostaa yksityisvastaanottojaan? Näköjään ovat.
Äskeinen kysyjä vastaa kohta toisella nimimerkillä, että siellä ja siellä on ehdottomasti parhaat gynet, olen käynyt ja hyvin tyytyväinen eikä ollut kallistakaan.
Sitten joku toinen (siis sama tyyppi) todistaa samaa, ellei naapuriaseman gyne huomaa mainostaa omaa vastaanottoaan.
Seuratkaapa, näin se tulee menemään. Saakelin nylkyrit! - ohi jonon
Hinnoista en tiedä mutta kokonaisedullisin vaihtoehto on etsiä henkilö jolla on virka myös sairaalassa. Sitäkautta pääset ohi jonojen jos tarvitset sairaalan palveluja. Toki joudut käymään jälkitarkastuksessa sitten yksityispraktiikalla mutta nopeus kuittaa menetykset ja kela korvaa suuren osan.
Laki sanoo että sairaalan velvollisuus on hoitaa jälkitarkastukset mutta oma kokemukseni todistaa että edellä mainitulla tavalla homma toimii ainakin täällä hämeenlinnassa. Pieni (lue suuri) epätasa-arvohan tässä on niiden kohdalla joilla ei ole varaa muualle kuin terveyskeskukseen. Reilua, eikö? - just silleenhän
tuolla ylempänä ennustettiin, että kohta mainostetaan jotain "terveystaloa" ja lääkäriäkin vielä oikein nimen kera. Että tulkaa kaikki anita kanervalle, kyllä hän hoitaa sekä lapselliset että lapsettomat. Hyvä anita, hyvin keksit!
- P-usa
En ole gynekologi, mutta voin mä vilkaista
- Pus-a
heheheh
- 3216666
siellä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1074897Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744251546- 1911128
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101108Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk161026Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861010Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64921
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826