Pystyistä korvista

korvat ja korvat

Onko olemassa "noin ikä", jonka jälkeen on turha yrittää liimailla korvia oikeaan asentoon?Ja kuinka kauan liimattuna pitää olla yleensäkin? Olen tässä miettinyt vieläköhän voisi yrittää, koirani on vuosi ja 2 kk. Ei silti, että sillä nyt olisi suurtakaan merkitystä, mutta taipuvat korvat ovat mielestäni kuitenkin kauniimmat. Toisella koirallani on todella kauniit luonnonkorvat. Tämä toinen on "räjähtäneen näköinen" menopakkaus, että siltä osin pystyt korvat kyllä käy sen tyyliin. :)

5

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bregvesfc

Koirasi siis 1v2kk ja korvat aina olleet pystyt? En usko, että enää saat niitä alas, jos näin. Juttelisin kasvattajan kanssa.

• korvat ja korvat

Oli ne ensimmäiseen juoksuun asti jotenkuten, mutta sitten 10kk ponkaisivat ylös. Yritin alkuun taivuttaa sinitarralla, mutta sitten kyllästyin touhuun. Maitoliimankin valmistus on lopetettu, jota joskus on siihen mainostettu collie-palstoilla. Painosalvaa en ole kysellyt ja jossain taisi olla, että hirmuisen hyvää ei ole sekään, olikohan se sottaista sen poisto....
        Kasvattajaan en välttämättä halua ottaa yhteyttä. Alkuun yritin kirjoitella kuulumisia, mutta jotenkin hitaanlaisesti ja nihkeästi vastailivat, joten en ole sitten enää "häirinnyt " heitä.
        Ei se koiruus luonteeltaan huonone pystyine korvinensakaan, muuten vain kiinnosti.

• mielipidenhg

Onkohan vanhemmilla luonnonkorvat? Jos ei tullut puheeksi pennunoston yhteydessä, niin onko kasvattajan sivuilla tai vuosikirjoissa vanhempien näyttelyarvosteluja? Sieltä saisit luettua ja saisit vähän osviittaa korvista.

Jos korvat ovat poukkoilleet pentu ja junnuajan ja niitä ei ole johdonmukaisesti hoidettu, niin oma mielipiteeni on, että et saa niitä alas. Mutta esim. näyttelyissä käy kevytkorvaisia, joilla jatkuvasti painot korvissa ja ne otetaan vain näyttelyn ajaksi pois. Eli toki voit kokeilla, eritoten jos suvussa on hyviä korvia.

Ole kuullut 2-v nartusta, jolla vasta silloin korvat ponkaisivat ylös.

• korvat ja korvat

10 kuiseksi asti ne pysyivät taipuneina, ei raskaina, mutta taipuneina kuitenkin.

Löysin blogista kuvia emästä. Samannäköinen pystykorva näytti olevan, kun vapaasti oli niissä kuvissa ja yhtälailla meneväisen näköinen kuin omanikin, nukkuikin samanlaisessa asennossa jalat kohti kattoa. :D Taitaa olla sukuvika.
        Emän puolelta näytti olevan muitakin kevytkorvaisia.
        Kiitos kommenteista! Jatkamme eteenpäin pystyin korvin.

• ,mg,fygmktffc

Jos ovat olleet alhaalla 10 kk asti, niin sinuna kokeilisin painoja. Voi heilua murkkuilun hormonimyrskyn vuoksi, ehkä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4659
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      272
      2376
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2247
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1642
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe