No nyt oon ostanu pari sauvasirkkaa.Toinen on VÄHÄN huonossa kunnossa.1 tuntosarvi on katkennu,1jalka irronnu ja sitte sen mahdolliset suolet on jotenki tullu pihalle alapään alapuolella.Se oli sellanen jo kun se ostettiin....
Kysyisin!Onko sillä mahdollisuuksia selvitä?Häipyykö "suolet" kun se luo nahkansa?Se on asunut meillä n. 2 viikkoa eikä näytä kärsivän...
;-)Toinen on kyllä oikein komea
jippii.....
4
323
Vastaukset
- jasmin
oireista päätellen se on otettu oksasta missä se on ollut liian kovasti, koska silloin "repäisyssä" saattaa katkea jalka ja "puristuksessa" suolet tulla ulos. (tuntosarvesta en tiedä..?)
vie eläin ripeästi eläinlääkäriin koska hyönteisistä ei helposti tiedä koska ne kärsii.- l...
...hiukan nuiva vastaus, mutta mikähän eläinlääkäri jotain sauvasirkoista ymmärtää? Ei taida lääkäristä nyt olla apua.
- keke
l... kirjoitti:
...hiukan nuiva vastaus, mutta mikähän eläinlääkäri jotain sauvasirkoista ymmärtää? Ei taida lääkäristä nyt olla apua.
aloin itsekkin tuota miettimään.Isäni sanoi että
niiyä ei voi viedä eläinläkärille tutkittavaksi..........
- keke
nyt se pikkuinen sitte kuoli.Oltiin reissussa ja kaveri lähetti textarin että se oli kuollu.Se varmaan oli liian heikko....Noh ei kai auta muu ku odottaa että munat kuoriutuu......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1703349Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732151Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii492068- 411971
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321471Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3851075Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1141003- 46879