Sain kesätöitä tilitoimistosta toimistoapulaisena, ja minulle on jo vähän näytetty mitä siellä tulen tekemään. Minua vain jäi mietityttämään, kun en erästä asiaa ymmärtänyt. (koulutusta minulla ei ole tähän alaan)
Tarkoitus olisi siis yhtenä asiana järjestää mappeja, ja tilitoimiston asiakkaiden laskuja päivämäärän perusteella. Järjestetäänkö ne siis sen päivän perusteella, koska asiakas on tilitoimistolle maksanut, jos on sellainen tilitapahtumapaperi? Entä sitten, kun on esim. asiakkaan puhelinlasku, niin minkä perusteella se laitetaan mappeihin? Ja sitten pitäisi ottaa kopio joistain papereista joista ei ole jonkinlaista kuittia, en kyllä ymmärtänyt että mistä tunnistan sellaisen paperin..
Loput tehtävät onkin tarpeeksi selviä minulle..
Toimistoapulainen
Mirjam-90
2
359
Vastaukset
- Kysymysmerkki?
Vaikea neuvoa tarkkaan kun ei ole paikanpäällä... Ja joka tapauksessa paras neuvo on, että kun menet töihin, ihan reippaasti pyydät näyttämään ja neuvomaan uudestaan ne asiat, joita et vielä ymmärtänyt!
Onnea kesätyöpaikan johdosta! - kesätyöläinen2011
Kannattaa aina kysyä jos ei ymmärrä jotain mitä ovat jo selittäneet. Parempi niin, kuin tehdä virheitä jotka paljastuu sitten myöhemmin. Itsellenikin työpaikkahaastattelussa sanoivat, että on vaan hyvä, kun uskaltaa kysyä. Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943582
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442937Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742416- 612348
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512301Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172277Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202147- 1172108
- 621994