Uudelta matkakaveriltani opin seuraavan tavan Kiinassa, ja monessa paikassa olen tätä käyttänyt vuosien varrella.
Kun menee ravintolaan, niin monestihan käy niin että tilaus ei osu maun puolesta ihan nappiin, tai sitten tulee sellaisia mega-annoksia ettei vaan jaksa syödä. Näin ollen pokkana pyysimme tarjoilijalta dogibagin, otimme ruoat mukaan ja annoimme ne kadulla ensimmäiselle kerjäläiselle!
Yksikin kiinan mummo purskahti onnesta itkuun kun huomasi saaneensa lämpimän illallisen.. Kukaan ei ole koskaan irvistänyt tai muuten negatiivisesti reagoinut.
Mielummin kerjäläisille vaatteita tai tällalailla ruokaa - rahahan menee usein liimoihin jne.
Kokeile!
ruokatilaus hutiin?
ojenna kerjäläisille
1
202
Vastaukset
- Huh ja hui
MUTTA ÄLKÄÄ HERRAJESTA VAIN TEHKÖ TÄTÄ SUOMEN KERJÄLÄISILLE !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233083Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 65646Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3593Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32551Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha34519Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3479- 36475
- 40471
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es17465Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3460