Lähdemme perheen kanssa 15. - 29.12.11 Panamaan pariksi viikoksi Aurinkomatkojen lennolla. Vietämme loman Panama Cityssä ja sukkuloimme sieltä mihin miellyttää. Hotelleja on vilkuiltu netistä, josta löytyy monenlaista. Tuli myös mieleen jättäisikö asian Panama Cityn lentokentälle, olemme ennenkin varanneet hotellin vasta paikan päältä hyvällä menestyksellä.
Matka menee kuitenkin joulun yli, joten vähän mietityttää pitäisikö varmistella jo etukäteen, mitkä ovat hinnat perillä tuohon aikaan jne...?
Löytyykö tällaiseen pulmaan kokemusta Panaman kohdalla?
Panama; hotelli netistä vai kentältä?
3
337
Vastaukset
- annaq
Olin juuri viikon verran Panama Cityssä. Mahtava paikka, helppo liikkua itse paikallisbussilla ja turvallista, kunhan välttää vanhan kaupungin liepeillä olevaa aluetta. Itse asuin halpis hostellissa, mutta keskustassa kaikkien palveluiden keskellä on paljon tasokkaita ja kotoisia hotelleja. Joulun aika on aika varattua tietääkseni, joten ehkä sen vuoksi kannattaisi varata etukäteen. Muuten suosittelisin vain kävelemään hotelliin. Esim. sellainen kuin Hotel California on viihtyisä ja keskeisellä sijainnilla. Myös Hotelli Via Espana on hyvä. On siinä vieressä. Kävin katsomassa hotelleja, sillä meinasin vaihtaa hostellista hotelliin. Hotel California maksoi 44 dollaria 2hh, parisängyllä per yö. Panama City on loistokohde muutaman päivän lomalle :)
- jjpl
Kiitos vastauksesta. Varasimme hotellin netistä, joten nyt ei tarvitse ainakaan miettiä millaisen hotellin saa ja mihin hintaa joulun aikaan. Tarjontaa oli vielä ihan mukavasti, vaikka jotkut hotellit jo ilmoittivatkin, että ko. ajankohtana ei ole enää kuin muutama huone. Eli homma ok.
- Matti Lappalainen
Vietin kanavan molemmissa päissä yhteensä muutaman viikon omassa veneessä, joten ei ollut hotelliongelmaa. Jos on vain 2 viikkoa aikaa perillä varaisin huoneen etukäteen tai jos olette repputuristeja niin silloin tietysti lähes ilmainen kerrossänky vasta kentältä. Jos etsitte tavallisuudesta poikkeavaa niin hakeutukaa gasteiksi kanavan läpi kulkevaan purkkariin. Gasteille löytyy paikkoja vaihtelevasti. Se on kokemus eikä vaadi muita erikoistaitoja kuin että osaa pitää kiinni köydestä. Jos teissä on tarzania tehkää canopy retki viidakkoon. www.snoopy.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579