Panama; hotelli netistä vai kentältä?

jjpl

Lähdemme perheen kanssa 15. - 29.12.11 Panamaan pariksi viikoksi Aurinkomatkojen lennolla. Vietämme loman Panama Cityssä ja sukkuloimme sieltä mihin miellyttää. Hotelleja on vilkuiltu netistä, josta löytyy monenlaista. Tuli myös mieleen jättäisikö asian Panama Cityn lentokentälle, olemme ennenkin varanneet hotellin vasta paikan päältä hyvällä menestyksellä.
Matka menee kuitenkin joulun yli, joten vähän mietityttää pitäisikö varmistella jo etukäteen, mitkä ovat hinnat perillä tuohon aikaan jne...?
Löytyykö tällaiseen pulmaan kokemusta Panaman kohdalla?

3

354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • annaq

Olin juuri viikon verran Panama Cityssä. Mahtava paikka, helppo liikkua itse paikallisbussilla ja turvallista, kunhan välttää vanhan kaupungin liepeillä olevaa aluetta. Itse asuin halpis hostellissa, mutta keskustassa kaikkien palveluiden keskellä on paljon tasokkaita ja kotoisia hotelleja. Joulun aika on aika varattua tietääkseni, joten ehkä sen vuoksi kannattaisi varata etukäteen. Muuten suosittelisin vain kävelemään hotelliin. Esim. sellainen kuin Hotel California on viihtyisä ja keskeisellä sijainnilla. Myös Hotelli Via Espana on hyvä. On siinä vieressä. Kävin katsomassa hotelleja, sillä meinasin vaihtaa hostellista hotelliin. Hotel California maksoi 44 dollaria 2hh, parisängyllä per yö. Panama City on loistokohde muutaman päivän lomalle :)

• jjpl

Kiitos vastauksesta. Varasimme hotellin netistä, joten nyt ei tarvitse ainakaan miettiä millaisen hotellin saa ja mihin hintaa joulun aikaan. Tarjontaa oli vielä ihan mukavasti, vaikka jotkut hotellit jo ilmoittivatkin, että ko. ajankohtana ei ole enää kuin muutama huone. Eli homma ok.

• Matti Lappalainen

Vietin kanavan molemmissa päissä yhteensä muutaman viikon omassa veneessä, joten ei ollut hotelliongelmaa. Jos on vain 2 viikkoa aikaa perillä varaisin huoneen etukäteen tai jos olette repputuristeja niin silloin tietysti lähes ilmainen kerrossänky vasta kentältä. Jos etsitte tavallisuudesta poikkeavaa niin hakeutukaa gasteiksi kanavan läpi kulkevaan purkkariin. Gasteille löytyy paikkoja vaihtelevasti. Se on kokemus eikä vaadi muita erikoistaitoja kuin että osaa pitää kiinni köydestä. Jos teissä on tarzania tehkää canopy retki viidakkoon. www.snoopy.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      318
      2923
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      56
      2655
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      120
      1712
    4. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1440
    5. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1390
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1293
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      149
      1238
    8. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      69
      1090
    9. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1089
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70