Lähdemme perheen kanssa 15. - 29.12.11 Panamaan pariksi viikoksi Aurinkomatkojen lennolla. Vietämme loman Panama Cityssä ja sukkuloimme sieltä mihin miellyttää. Hotelleja on vilkuiltu netistä, josta löytyy monenlaista. Tuli myös mieleen jättäisikö asian Panama Cityn lentokentälle, olemme ennenkin varanneet hotellin vasta paikan päältä hyvällä menestyksellä.
Matka menee kuitenkin joulun yli, joten vähän mietityttää pitäisikö varmistella jo etukäteen, mitkä ovat hinnat perillä tuohon aikaan jne...?
Löytyykö tällaiseen pulmaan kokemusta Panaman kohdalla?
Panama; hotelli netistä vai kentältä?
3
503
Vastaukset 3
- annaq
Olin juuri viikon verran Panama Cityssä. Mahtava paikka, helppo liikkua itse paikallisbussilla ja turvallista, kunhan välttää vanhan kaupungin liepeillä olevaa aluetta. Itse asuin halpis hostellissa, mutta keskustassa kaikkien palveluiden keskellä on paljon tasokkaita ja kotoisia hotelleja. Joulun aika on aika varattua tietääkseni, joten ehkä sen vuoksi kannattaisi varata etukäteen. Muuten suosittelisin vain kävelemään hotelliin. Esim. sellainen kuin Hotel California on viihtyisä ja keskeisellä sijainnilla. Myös Hotelli Via Espana on hyvä. On siinä vieressä. Kävin katsomassa hotelleja, sillä meinasin vaihtaa hostellista hotelliin. Hotel California maksoi 44 dollaria 2hh, parisängyllä per yö. Panama City on loistokohde muutaman päivän lomalle :)
- jjpl
Kiitos vastauksesta. Varasimme hotellin netistä, joten nyt ei tarvitse ainakaan miettiä millaisen hotellin saa ja mihin hintaa joulun aikaan. Tarjontaa oli vielä ihan mukavasti, vaikka jotkut hotellit jo ilmoittivatkin, että ko. ajankohtana ei ole enää kuin muutama huone. Eli homma ok.
- Matti Lappalainen
Vietin kanavan molemmissa päissä yhteensä muutaman viikon omassa veneessä, joten ei ollut hotelliongelmaa. Jos on vain 2 viikkoa aikaa perillä varaisin huoneen etukäteen tai jos olette repputuristeja niin silloin tietysti lähes ilmainen kerrossänky vasta kentältä. Jos etsitte tavallisuudesta poikkeavaa niin hakeutukaa gasteiksi kanavan läpi kulkevaan purkkariin. Gasteille löytyy paikkoja vaihtelevasti. Se on kokemus eikä vaadi muita erikoistaitoja kuin että osaa pitää kiinni köydestä. Jos teissä on tarzania tehkää canopy retki viidakkoon. www.snoopy.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 43935
- 95903
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19775- 116721
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80668- 43621
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34604Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45600- 19586
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke20535- 33533
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.66509- 36502
- 25492
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44476Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok106467Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka132460- 44454
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7427