Siskoni on lesbo

Pikkuveli 17vee..

Moi! Täällä kirjottelee 17v poika ja kysyn sitä, että miten suhtautua kun isosiskoni on kääntynyt tyttöihin päin? Hän tuli ulos kaapista eilen kertomalla, että on seurustellut yhden tytön kanssa useita kuukausia. Kyllähän se aluksi vähän yllätti kun hän on aiemmin seurustellut kolmen eri miehen kanssa. Mutta jokainen niistä päättyi eroon. Sisko on mulle tärkeä tässä maailmassa ja toivon, että hän on onnellinen.Samaa sanoi myös isäni.Mutta äitini on suhtautunut tähän aika flegmaattisesti. Äiti ei ymmärrä miten hänen mieli on muuttunut koska hän oli ennen miesten kanssa. Mutta kai äiti ajan myötä tähän tottuu. Lisäksi mun siskolla on todettu masennus ja hän syö masennuslääkkeitä. Tietääkö kukaan vaikuttaisiko noi lääkkeet jotenkin tohon seksuaalisen suuntautumisen vaihtumiseen? Tai muuttaako se käytöstä noinkin paljon? KIITOKSIA VASTAUKSISTA!

8

979

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kevätkuu

      Enpä ainakaan ole koskaan kuullut, että masennuslääkkeet vaikuttaisivat seksuaaliseen suuntautumiseen. Seksuaaliviettiä jotkut niistä saattavat alentaa, samoin potenssia.

      Suhtaudut ihan oikein siskosi suuntautumiseen. Äiti on ehkä huolissaan siitä, että näin on epätodennäköistä, että siskosi saisi hänelle lastenlapsia. ;-) Kyllä hän varmaan siihen tottuu, kun saa rauhassa sulatella.

      Osa ihmisistä suuntautuu sekä eri että samaan sukupuoleen. Meissä kaikissa on vähäsen biseksuaalisuutta, toisissa enemmän, toisissa niukemmin.

    • asdfghj75

      oma veli ku tuli kaapista pihalle ni katkasin kaikki siteet siihe...saa hävetä sen puolesta kaupungilla.

      • Korppikotkanaaras

        Arvaapa vaan, miten paljon veljesi häpeää sinun kaltaistasi perheenjäsentä! Kauheaa, että joku voi ajatella noin vielä tällä vuosituhannella! Onneksi jollakulla perheessänne on sentään munaa olla olla esittämättä muuta kuin on! Eiväthän veljesi rakkausasiat mitään sinulle kuulu eikä niihin sinun kantaasi kai kukaan ole kysynyt.


      • riittää jo!
        Korppikotkanaaras kirjoitti:

        Arvaapa vaan, miten paljon veljesi häpeää sinun kaltaistasi perheenjäsentä! Kauheaa, että joku voi ajatella noin vielä tällä vuosituhannella! Onneksi jollakulla perheessänne on sentään munaa olla olla esittämättä muuta kuin on! Eiväthän veljesi rakkausasiat mitään sinulle kuulu eikä niihin sinun kantaasi kai kukaan ole kysynyt.

        nyt näitä jeesustelijoita alkaa olla jo liikaa. joka keskustelussa joku toitottaa että VOI KAMALA KUINKA SÄ VOIT SUHTAUTUA NOIN. mitä vitun väliä sillä on jos on pinnallinen? miten se vaikuttaa sun elämään? ei sen veli varmaan sun kans seurustele, vai??


    • Bi pikkusisko

      Suhtaudu ihan normaalisti. Siskosi on yhä sama ihminen, vaikka nyt tiedätkin hänen tykkäävän tytöistä. Itse tunnustin pari vuotta sitten isosiskolleni olevani bi ja hän otti asian vastaan ihan rauhallisesti - itse asiassa tunnusti epäilleensä sitä jo jonkin aikaa. Hän kohtelee minua samalla tavalla kuin aina ennenkin, enkä itse näe mitään syytä, miksi pitäisi olla toisin. En ole muuttunut ihmisenä, enkä usko, että siskosikaan on. Ja ei, en usko, että lääkkeet aiheuttaisivat seksuaalisen suuntautumisen muutoksia.

    • peikkotrolli

      kysy siskoltasi että saisitko tulla seureemaan kun hän joskus rakastelee jonkun tytön kanssa.

      • hajossss

        hajossss


    • Kirjoitusvirhhe

      Muistakaa nyt hyvät ihmiset, että kaikki ovat ihmisiä, vaikka suhtautuisi eri asioihin eritavalla!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      100
      3136
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      82
      3066
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      317
      1951
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1444
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1236
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1155
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      878
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      124
      805
    9. 46
      783
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      747
    Aihe