Moi! Täällä kirjottelee 17v poika ja kysyn sitä, että miten suhtautua kun isosiskoni on kääntynyt tyttöihin päin? Hän tuli ulos kaapista eilen kertomalla, että on seurustellut yhden tytön kanssa useita kuukausia. Kyllähän se aluksi vähän yllätti kun hän on aiemmin seurustellut kolmen eri miehen kanssa. Mutta jokainen niistä päättyi eroon. Sisko on mulle tärkeä tässä maailmassa ja toivon, että hän on onnellinen.Samaa sanoi myös isäni.Mutta äitini on suhtautunut tähän aika flegmaattisesti. Äiti ei ymmärrä miten hänen mieli on muuttunut koska hän oli ennen miesten kanssa. Mutta kai äiti ajan myötä tähän tottuu. Lisäksi mun siskolla on todettu masennus ja hän syö masennuslääkkeitä. Tietääkö kukaan vaikuttaisiko noi lääkkeet jotenkin tohon seksuaalisen suuntautumisen vaihtumiseen? Tai muuttaako se käytöstä noinkin paljon? KIITOKSIA VASTAUKSISTA!
Siskoni on lesbo
8
1042
Vastaukset
- Kevätkuu
Enpä ainakaan ole koskaan kuullut, että masennuslääkkeet vaikuttaisivat seksuaaliseen suuntautumiseen. Seksuaaliviettiä jotkut niistä saattavat alentaa, samoin potenssia.
Suhtaudut ihan oikein siskosi suuntautumiseen. Äiti on ehkä huolissaan siitä, että näin on epätodennäköistä, että siskosi saisi hänelle lastenlapsia. ;-) Kyllä hän varmaan siihen tottuu, kun saa rauhassa sulatella.
Osa ihmisistä suuntautuu sekä eri että samaan sukupuoleen. Meissä kaikissa on vähäsen biseksuaalisuutta, toisissa enemmän, toisissa niukemmin. - asdfghj75
oma veli ku tuli kaapista pihalle ni katkasin kaikki siteet siihe...saa hävetä sen puolesta kaupungilla.
- Korppikotkanaaras
Arvaapa vaan, miten paljon veljesi häpeää sinun kaltaistasi perheenjäsentä! Kauheaa, että joku voi ajatella noin vielä tällä vuosituhannella! Onneksi jollakulla perheessänne on sentään munaa olla olla esittämättä muuta kuin on! Eiväthän veljesi rakkausasiat mitään sinulle kuulu eikä niihin sinun kantaasi kai kukaan ole kysynyt.
- riittää jo!
Korppikotkanaaras kirjoitti:
Arvaapa vaan, miten paljon veljesi häpeää sinun kaltaistasi perheenjäsentä! Kauheaa, että joku voi ajatella noin vielä tällä vuosituhannella! Onneksi jollakulla perheessänne on sentään munaa olla olla esittämättä muuta kuin on! Eiväthän veljesi rakkausasiat mitään sinulle kuulu eikä niihin sinun kantaasi kai kukaan ole kysynyt.
nyt näitä jeesustelijoita alkaa olla jo liikaa. joka keskustelussa joku toitottaa että VOI KAMALA KUINKA SÄ VOIT SUHTAUTUA NOIN. mitä vitun väliä sillä on jos on pinnallinen? miten se vaikuttaa sun elämään? ei sen veli varmaan sun kans seurustele, vai??
- Bi pikkusisko
Suhtaudu ihan normaalisti. Siskosi on yhä sama ihminen, vaikka nyt tiedätkin hänen tykkäävän tytöistä. Itse tunnustin pari vuotta sitten isosiskolleni olevani bi ja hän otti asian vastaan ihan rauhallisesti - itse asiassa tunnusti epäilleensä sitä jo jonkin aikaa. Hän kohtelee minua samalla tavalla kuin aina ennenkin, enkä itse näe mitään syytä, miksi pitäisi olla toisin. En ole muuttunut ihmisenä, enkä usko, että siskosikaan on. Ja ei, en usko, että lääkkeet aiheuttaisivat seksuaalisen suuntautumisen muutoksia.
- peikkotrolli
kysy siskoltasi että saisitko tulla seureemaan kun hän joskus rakastelee jonkun tytön kanssa.
- hajossss
hajossss
- Kirjoitusvirhhe
Muistakaa nyt hyvät ihmiset, että kaikki ovat ihmisiä, vaikka suhtautuisi eri asioihin eritavalla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984