Olen pistänyt merkille että otsikon valmistajilla on paljon saman näköisiä ja teknisesti identtisiä laitteita (lähinnä kodinkoneita) mutta kumpi näistä on mahdollisesti se varsinainen valmistaja??
Bosch ja Siemens = Sama merkki?!
5
7786
Vastaukset
- xuratta
Bosch ja Siemens:BSH Hausgeräte eli suomessa Bosch Siemens Kodinkoneet-yhtiö. Kumpi kampi-sama firma. Eri maskit vain. Ja muuallakin sama juttu. Turvasysteemit ym.
Hivenen eri strategia. Bosch ylellinen-Siemens perus.- yhteistyötäkö?
Selvyys!
Mä oon taas aina olettanut että Siemens on se "parempi" merkki j a siten ylellisempi! No aina oppii jotain uutta.
Eikös AEG ja E-lux ole vähän samanlainen strategia?!
Kiitos valaistuksesta ja viikonloppuja! - Siemens > Bocsh
yhteistyötäkö? kirjoitti:
Selvyys!
Mä oon taas aina olettanut että Siemens on se "parempi" merkki j a siten ylellisempi! No aina oppii jotain uutta.
Eikös AEG ja E-lux ole vähän samanlainen strategia?!
Kiitos valaistuksesta ja viikonloppuja!> Eikös AEG ja E-lux ole vähän samanlainen strategia?!
Joo, ja samaan soppaan voi vielä lisätä Rosenlewin, joka on tuossa Eluxin tasolla.
Mutta Siemens vs. Bosch marssijärjestys on kyllä se, että ne ihan erikoisimmat / huippumallit tulevat Siemensiltä. Ainakin Suomen valikoimissa.
Toisaalta Siemensillä on myös ihan palikka/halpamallejakin, mitä en muista Boschilla nähneeni. Tästä voi syntyä vaikutelma, että Bosch olisi se konsernin lippulaivamerkki.
- Törkyturpa123321
Minusta taas tuntuu, että molemmista löytyy ne ihan samat ylelliset tuotteet ja perustuotteet. Riippuu vaan mistä kaupasta katsoo, esim. Prismassa myytiin Boschin huippupesukonetta ja Expertillä oli vastaava, mutta Siemens. Ja siis puhun nyt tässä oikeasti huippuluokan koneista, siis hinnat tonnin luokkaa.
- xuratta
Boschissa on hivenen paremmat ohjelmat (sensitive- ym) kuin Siemensissä ainakin mun havaintojeni mukaan,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222351Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 522247
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381512- 301446
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361402- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136- 261126