PHAKU toimii vain osittain

Miaonkohtaihannörtti

Neiti pulassa.

Minulla on lista eri kaupungeista ja jokaiselle oma arvonsa, sanotaan vaikka väkiluku. Kaupungit on listattu luetteloksi josta voi nuolella klikata haluamansa ja saada toiseen soluun kaupungille oma luku. Yli puolet kaupungeista toimii mutta muutama ei anna oman kaupungin vaan jonkun muun kaupungin tiedot.

En keksi mistä virhe johtuu kun moka löytyy vaan muutamasta kaupungista.

5

410

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miaonkohtaihannörtti

Hiphei, taisinkin ratkaista ongelman. Loppuun EPÄTOSI niin johan alkoi homma pelaan.

• Jopujeet

Minulla on samankaltainen ongelma, eikä tuo EPÄTOSI/TOSI tunnu vaikuttavan. Osaisiko joku auttaa minua. Selitys on mutkikas

Minulla on välilehdellä 1 neljässä allekkain olevassa solussa alasvetovalikot joihon suomenkieliset arvot tulevat aakkosjärjestyksessä olevasta listasta välilehdeltä 2. Välilehdellä 2 suomenkielisten arvojen vieressä on samat arvot englanniksi. Kun valitsen 1. välilehden alasvetovalikosta vaikka sanan koira tulee se välilehdelle 3 englanniksi.

Tässä siis PHAKU toiminnon pitäisi hakea 1. välilehdelle laitettu suomenkielinen sana 2. välilehdeltä suomen kielisen sanan oikealta puolelta englanniksi ja laittaa välilehdelle 3.

Onnistuu kaikkien muiden 12 arvon kohdalla, mutta 4 ensimmäistä aiheuttaa hankaluuksia. 1. välilehden ensimmäisen arvon saan näkymään 3. välilehdellä vain ensimmäisessä solussa. Muihin tulee näkymään #PUUTTUU. 2. arvo näkyy 3. välilehdellä kahdessa ylimmässä solussa ja 3. kolmessa ylimmässä ja neljännen jälkeen kaikki arvot voi valita mistä neljästä alasvetovalikosta tahansa ja ne tulevat oikein 3. välilehdelle.

• muuan mies

Pikainen kysymys: onko hakualue kaikissa soluissa sama (eli onko siinä $-merkit) ?

• Jopujeet

Jee, kiitos muuan mies. Pikainen kysymyksesi johti minut oikeille jäljille. Eli hakualue piti lukita. Tyhmä minä. Onneksi on viisaampia keltä kysyä apua.

• Rapid17

Millä kaavalla saan Excel-taulukon soluun haettua automaattisesti esim.
      ko. taulukon tiedostonimen, sivu/sivujen määrän yms.?
      Eli samaa tietoa kuin ylä- tai alatunnisteiseen saa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      44
      5795
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      45
      5305
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3698
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3653
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      90
      3201
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3126
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2874
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57