Neiti pulassa.
Minulla on lista eri kaupungeista ja jokaiselle oma arvonsa, sanotaan vaikka väkiluku. Kaupungit on listattu luetteloksi josta voi nuolella klikata haluamansa ja saada toiseen soluun kaupungille oma luku. Yli puolet kaupungeista toimii mutta muutama ei anna oman kaupungin vaan jonkun muun kaupungin tiedot.
En keksi mistä virhe johtuu kun moka löytyy vaan muutamasta kaupungista.
PHAKU toimii vain osittain
5
410
Vastaukset
- miaonkohtaihannörtti
Hiphei, taisinkin ratkaista ongelman. Loppuun EPÄTOSI niin johan alkoi homma pelaan.
- Jopujeet
Minulla on samankaltainen ongelma, eikä tuo EPÄTOSI/TOSI tunnu vaikuttavan. Osaisiko joku auttaa minua. Selitys on mutkikas
Minulla on välilehdellä 1 neljässä allekkain olevassa solussa alasvetovalikot joihon suomenkieliset arvot tulevat aakkosjärjestyksessä olevasta listasta välilehdeltä 2. Välilehdellä 2 suomenkielisten arvojen vieressä on samat arvot englanniksi. Kun valitsen 1. välilehden alasvetovalikosta vaikka sanan koira tulee se välilehdelle 3 englanniksi.
Tässä siis PHAKU toiminnon pitäisi hakea 1. välilehdelle laitettu suomenkielinen sana 2. välilehdeltä suomen kielisen sanan oikealta puolelta englanniksi ja laittaa välilehdelle 3.
Onnistuu kaikkien muiden 12 arvon kohdalla, mutta 4 ensimmäistä aiheuttaa hankaluuksia. 1. välilehden ensimmäisen arvon saan näkymään 3. välilehdellä vain ensimmäisessä solussa. Muihin tulee näkymään #PUUTTUU. 2. arvo näkyy 3. välilehdellä kahdessa ylimmässä solussa ja 3. kolmessa ylimmässä ja neljännen jälkeen kaikki arvot voi valita mistä neljästä alasvetovalikosta tahansa ja ne tulevat oikein 3. välilehdelle. - muuan mies
Pikainen kysymys: onko hakualue kaikissa soluissa sama (eli onko siinä $-merkit) ?
- Jopujeet
Jee, kiitos muuan mies. Pikainen kysymyksesi johti minut oikeille jäljille. Eli hakualue piti lukita. Tyhmä minä. Onneksi on viisaampia keltä kysyä apua.
- Rapid17
Millä kaavalla saan Excel-taulukon soluun haettua automaattisesti esim.
ko. taulukon tiedostonimen, sivu/sivujen määrän yms.?
Eli samaa tietoa kuin ylä- tai alatunnisteiseen saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445795
- 455305
- 483698
- 133653
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise903201- 313126
- 592874
- 572720
- 532370
- 381834