"suomi-hotelliin" ei kiitos

hölmönä 12v

Nyt meni kuppi nurin suomi-hotellin touhuista.Tiedän että marmariksessa on muitakin hotelleita ja että mailmassa muitakin lomakohteita.MITÄS KULJET SIELLÄ kommentteja löytyy.MUTTA.Olemme käyneet keväisin muualla ja syksyisin marmariksessa ja (SUOMI-HOTELLISSA)Tuttuja tapaamassa.
Viime syksynä sitten mitta tuli täyteen. juhlavuosi ja tilattiin sampanjaa useempana aamun ei kuohunut kuin eka aamuna pulloa tutkittuamme huomasimme siinä lukevan cider hinta oli silti30€ /pullo.Siintä suivaantuneina alettiin huomioimaan muitakin rahastus-toimintaa.Sitä riitti .Oisko niin että vaki-asiakkaita voi rahastaa kun ne tule yhtä varmasti kun syksykin.Me suuntaame muualle turkki ei rahojamme saa. S U U R E S T I pettynyt ja pettynyt ja P E T T Y N Y T.Aiemminkin olimme vastaavaa huomanneet mutta emme halunneet uskoa. Vuosiin ei tippiboksiin mitään herunut.

ONKO MUILLA VASTAAVAA KOKEMUSTA. ASIA LINJALLA PYYDÄN

15

377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hölmönä 12v

Silti menestystä ja pitkiä siimoja hotellille ja hauskoja lomapäiviä lomalaisille

• sama se

saman huomasimme mekin.pahinta on lainausmerkeissä kun kaveri pettää.
        jää paska-maku.3v ei ole käyty.hyvin pärjätty.saa ne rahat muuallakin kuluun.

• r

Voisitko ystävällisesti kertoa hotellin nimen, jotta asiaa voisi kommentoida. Koska kyllä kusetuspaikkoja on löytynyt useita, mutta muistakaa ettei kaikkea täällä voi kertoa.

• åår

Hei ei täällä sovi hotelleita parjata nimillä. Kysymys on kuitenkin toisten ihmisten leivästä. Jokainen turkin matkaaja tietää missä on kaverille huonosti käynyt kun on rahastettu. Toivottavasti meistä jokainen osaa sitten kävellä jaloillaan toiseen paikkaa. Marmaris on mukava lomapaikka myös lasten kanssa. Kaikille mukaavaa tulevaa kesää kaikille ja matkoja Turkkiin.

• Outoa on tekstisi !
        åår kirjoitti:

Hei ei täällä sovi hotelleita parjata nimillä. Kysymys on kuitenkin toisten ihmisten leivästä. Jokainen turkin matkaaja tietää missä on kaverille huonosti käynyt kun on rahastettu. Toivottavasti meistä jokainen osaa sitten kävellä jaloillaan toiseen paikkaa. Marmaris on mukava lomapaikka myös lasten kanssa. Kaikille mukaavaa tulevaa kesää kaikille ja matkoja Turkkiin.

Suojeletko rikollisia ??????

• hetkonen sano putkon

Tarkoitatko Aurinkomatkojen hotellia? Hotellit ainakin kaksi ovat ihan vieri vieressä, ehkä jokin näistä vai jokin muu?

• hölmönä 12v

En halua mainita hotelia.Mutta asiekkaat vain suomalaisia,rehellisiä,mukavia. Oletteko törmännyt tähän hyvä-veli,minun kaveri,selkään taputus ja rahat tänne minun baariin.Pomo tarjoo paukun hotellin asiakas juo piikkiin.Lopuksi kukaan ei tiedä maksoitko itse vai tarjsiko pomo.Otimme vain kaksi ja piikissä oli kolme olutta .Se siitä tarjoomisesta.Kysyimme asiaa. Poika sanoi en tiedä asiasta,Nosteli hartiuoita.
        Pomo lähti selvitään huomena.Selvishän se kun pomo palasi.Tarjosi uudet eikä mennyt piikkiin koska sitä ei ollut.MUTTA moni ottaa koko viikon piikkiin ja maksaa lähtiessä.Montakohan viikon aikana pomo tarjoo.Ja hups yksi viiva tai kaksi kynällä.Montakohan viivaa olen vuosien saatossa maksanut,saiskohan matkan.Piikkiin oon juonut ja tuttujen kanssa höpötellyt ### :( ; (
        MITÄ ITKET HÖLMÖ. Ei v...... laske vaikka itteensä soimaa.Oppia ikä kaikki vaikka kantapään kautta.

• Mimmmu-69
        hölmönä 12v kirjoitti:

En halua mainita hotelia.Mutta asiekkaat vain suomalaisia,rehellisiä,mukavia. Oletteko törmännyt tähän hyvä-veli,minun kaveri,selkään taputus ja rahat tänne minun baariin.Pomo tarjoo paukun hotellin asiakas juo piikkiin.Lopuksi kukaan ei tiedä maksoitko itse vai tarjsiko pomo.Otimme vain kaksi ja piikissä oli kolme olutta .Se siitä tarjoomisesta.Kysyimme asiaa. Poika sanoi en tiedä asiasta,Nosteli hartiuoita.
        Pomo lähti selvitään huomena.Selvishän se kun pomo palasi.Tarjosi uudet eikä mennyt piikkiin koska sitä ei ollut.MUTTA moni ottaa koko viikon piikkiin ja maksaa lähtiessä.Montakohan viikon aikana pomo tarjoo.Ja hups yksi viiva tai kaksi kynällä.Montakohan viivaa olen vuosien saatossa maksanut,saiskohan matkan.Piikkiin oon juonut ja tuttujen kanssa höpötellyt ### :( ; (
        MITÄ ITKET HÖLMÖ. Ei v...... laske vaikka itteensä soimaa.Oppia ikä kaikki vaikka kantapään kautta.

Mä en voi enää noihin paikkoihin, oikeesti.

kaikki on pantu, oikeesti, vittu oikeesti.

Khih!

• 1 kertakin liikaa
        hölmönä 12v kirjoitti:

Mikset halua kertoa ? Haluatko että rikollinen toiminta saa jatkua, vai oletko peräti mukana siinä touhussa ?

Hulluja on Suomalaiset jos auttaa joitain Turkkilaisia huijjaamaan Suomalaisia, ainakin minun omatuntoa kolkuttaisi ja hävettäisi !

• lllull

opin ensi kerrasta kun tuli riitaa päivällä otinko yks vai kaks!toki tiesin enkä antanut periksi,sit olinkin vainoharhainen ja lensin hotellista ulos!vainoharhaisuudesta kuulin muilta turisteilta.asiakkaana käyn edelleen mut maksan kaiken just ja tasarahalla!marmaris on täynnä ihania ja ystävällisiä hotelleja sekä baareja,älkää boikotoiko marmarista suomikadun takia!just laitoin tjäreborille viestiä et milloin ne veis marmarikseen!yllätyin kun nyt vasta huomasitte kusetuksen!kauan ole vierestä kattonu mut pitäny suuni kiinni!en olekkaa kovin suosittu niillä kulmilla,tuta on

• Öllölä

Pitkään meni meilläkin uskoa sitä touhua, nähtiin kyllä kai ei ensin uskonut, että samanlaista meillekkin kunnes rysähti ja kovaa. Asiakas on siellä aina väärässä, mutta ei se mitään paikoja on paljon muita ja ystävällistä palvelua. Nyt maksamme aina kaiken heti, ja hyvin on pelannut. Emme poikotoi marmarista muutaman huonon hotellin henkilökunnan takia. Lomia vaan kaikille marmarikseen!

• käynyt

Kaikkialla Turkissa matkatessani olen huomannut tuon kusetuksen. Koskaan en juo tai syö piikkiin ja maksan välittömästi ja liiroilla.
      Aika monessa paikassa tuo ahneus, tyrkyttäminen ja kyttääminen näkyy ja tuntuu. Kun välttää näitä tilanteita niin pärjää muuten niin mukavissa Turkin lomakohteissa. Se onkin ainut negatiivinen puoli Turkin lomilla.

• turkki on pop

Kyllä on ulosanti huonoa, en saanut mitään selvää viesteistä!

Jos äo ja maalaisjärki on yhtä kadoksissa kuin kirjoitustaito, ei ole ihme että joka paikassa kusetetaan.

• ???????

Mistä viesteistä et saanut selvää? Tarkennappas nyt hiukan kun minäkään en ymmärrä sinun viestiäsi.

• korjattuna

Jospa oikoluen tekstin:

"Nyt meni kuppi nurin Suomi-hotellin touhuista. Tiedän että Marmariksessa on muitakin hotelleja ja että mailmassa on muitakin lomakohteita. "Mitäs kuljet siellä?" -kommentteja löytyy, mutta olemme käyneet keväisin muualla ja syksyisin Marmariksessa ja (Suomi-hotellissa) tuttuja tapaamassa.
        Viime syksynä sitten mitta tuli täyteen. Juhlavuosi ja tilattiin shampanjaa useampana aamuna, ei kuohunut kuin eka aamuna. Pulloa tutkittuamme huomasimme siinä lukevan "Cider". Hinta oli silti 30€ /pullo. Siitä suivaantuneina aloimme huomioimaan muutakin rahastus-toimintaa. Sitä riitti. Olisko niin, että vaki-asiakkaita voi rahastaa kun he tulevat yhtä varmasti kun syksykin. Me suuntaamme muualle, Turkki ei rahojamme saa. Suuresti pettynyt ja pettynyt ja P E T T Y N Y T. Aiemminkin olimme vastaavaa huomanneet, mutta emme halunneet uskoa. Vuosiin ei tippiboxiin mitään herunut.

ONKO MUILLA VASTAAVAA KOKEMUSTA? ASIALINJALLA, PYYDÄN.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      74
      2502
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1802
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1474
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1467
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      267
      1465
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      85
      1292
    7. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      392
      1255
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      343
      1232
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      368
      1208
    10. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1185
    Aihe