kirja-arvostelu dekkarista.............

scarabaeus

Oliko se nyt niin tällä saitilla, että

dekkari

on ala-arvoista arvostella ? Minä kun nyt lukaisin yhden dekkarin ja siitä olisin laittanut, mutta onko se sitten väärin kirjoitettu ?

6

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kcrftpeus

      Ei ole. Anna tulla vaan!

      • scarabaeus

        Kuoleman anatomia / kirjailija Simon Beckett

        Jahas sopii siis.
        Niin. Tuolla Jännitys ja dekkarit saitilla taannoin kyselin, että mitkä tuoreet dekkarit olisi hyvä lukaista. Siellä ehdotettiin sitten mm. tämä Beckett, josta en ollut ikinä ennen kuullutkaan.
        Kirjastosta lainasin ja sillä reissulla mukaan tarttui myös pari muuta, mutta ne tuli vain silmäiltyä. Ihan puppumössäleitä olivat. Aika usein minulle käy niin, että jopa paljon mainosta saaneet kirjat ovatkin pelkkää pettymystä. Mutta tässäpä dekkari, joka kerrankin
        nappasi jo alkusivuilta.
        Siis luin valehtelematta lähes yhtäsoittoa tiheätekstisen monisatasivuisen. Mieltsin herkullinen pökäle.
        Ne käänteet !
        Ihmeen koukutuksellisesti kirjoitettu. Hyviä jaksoja. On sopivasti tyyntä ja myrskyä.
        Tunnelma toisaalta kuin klassista A. Christietä hienoine ihmiskuvauksineen ja toisaalta jotenkin niin yllättävän hienojakoista pörinää tässä ajassa. Jopa syvällisiä juttuja kun lähtee kuorimaan...
        tiedättehän mitä tarkoitan; nautinnollista lukea vaikkakin julmaa.
        Erittäin taitavasti kirjoitettu. Siis minun mielestäni. Saa olla eri mieltä. Ja satutteko tietämään hänen siitä Luihin kirjoitettu kannattaako sitä lukea? Se on kait aiemmin kirjoitettu kuin tämä.


    • scarabaeus

      ........ huoh!
      tylsää
      ei yhtään vastausta.
      Mä en osaa
      koukuttaa.

      ¤

      Ääk!

      • scarabaeus

        ... no tää Luihin kirjoitettu
        onkin kirjoitettu tän
        Kuoleman anatomia
        jälkeen. Nyt on se vielä lukematta, mutta laitan sit arvostelun kun saan luettua.
        Ja olen tässä välissä lukenut muitakin dekkarigenreen kuuluvia,
        mutta en jaksa arvostella niitä tänne.
        Laitan ehkä joitakin
        kaunokirjoja, siis arvosteluja... vaikka eivät nuo edellisetkään ole saaneet mitään värettä.
        Ei plussaa ei miinusta.
        Kumma juttu, lukeeko täällä kukaan mitään ?
        Mutta sama se on tuolla hesarin kirjablogilla, sielläkin inahtelevat aina ne samat tyypit ja bloggailevat omia värinöitään.
        Bloginpito ON !


    • lukutoukka.

      Luettu on molemmat ja en pitänyt laisinkaan. Tässä sinulle nyt ainakin yksi kommentti.

      • scarabaeus

        Ihan kiva !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      194
      4538
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      254
      2550
    3. 133
      1677
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1381
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      201
      1259
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      83
      1110
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1094
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1047
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1041
    10. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1037
    Aihe