Nykäsen Matin entinen valmentaja.
Hän kehuu Harri Ollia hänen ponnistustekniikkaansa ja laskuasentoa mikä pitää olla syvä.
Maailmassa on tietyt hyppääjät jotka ponnistaa syvästä asennosta ja he ovat usein niitä jotka menestyvät myös parhaiten.
Suomalaiset eivät ponnista syvästä asennosta.
Pulli valmennukseen, hänellä on tieto-taito korkeaa luokkaa.
Myös sydän on mukana tekemisessä ja hän on reilu myös hankalia tyyppejä kohtaan kuten Harri Olli tai ennen oli Matti Nykänen hankala tapaus.
Hän ei savustanut ulos Nykästä ennen aikoinaa, mut nykyään Olli savustettiin ulos joukkueesta, Olli on kuitenkin ehdottomasti yksi lahjakkaimpia Suomalaisia mäkihyppääjiä, voittihan hän MM-Hopeaa muistaakseni ja lukuisia hienoja esityksiä Lentomäistä.,
Matti Pulli on NERO
juha82222
3
147
Vastaukset
- neropattiselkä
hän on nero mies toisinkuin sinä...
- juha82222
no en mä tässä itseäni neroksi väitäkään mut kyllä mä urheilusta HYVIN tiedän, entinen urheilija olen.
- nvbgfbngf
juha8222 puhuu asiaa. Sitäpaitsi onhan noita ongelmatapauksia ollu ennenkin. Norjalla Lars Bystöl,Slovenial Primoz Peterka.
Ja muistakaa 90-luvun Toni Nieminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181016Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 42899
- 72875