Mitä optikkoliikettä suosittelette Helsingissä. Minulla on aika huonoja kokemuksia eräästä isosta optikkofirmasta, joten en siellä enää asioi. Pitäisi saada uudet moniteholasit, joten kertoisitteko hyviä ja huonoja kokemuksianne eri optikkofirmoista. Kiitoksia etukäteen
Hyvä optikkoliike Helsingissä?
10
3040
Vastaukset
- rillipääää
Malmin Optiikka. Hyvä palvelu, eikä kuulu ketjuihin.
- skeki
Mikä hyöty on ketjuihin kuulumattomuudesta?
- Yksityisyrittäjä
skeki kirjoitti:
Mikä hyöty on ketjuihin kuulumattomuudesta?
Vetoketju on viisas, myöskin fillarin ketju. Tiedät miten käy jos housunlahkeet jäävät ketjun väliin. Seuraa huolia. Moottorisahan ketjuun ei ole koskemista.
Ketjuun kuulumaton toimii itsenäisesti, ruokkimatta "takkiaukisia" ketjupomoja kuluttajan rahoilla.
-Mitä pienempi reppu, sen paremmat eväät sanon minä! - Mandi A.
Kiitos.
Tilasitko moniteho- vai mitkä lasit ja olivatko ne heti käyttökelpoiset?
- njaaa
Itsenäisesti=yksin. Yksin neuvottelee hankinnat. Määrät jäävät pienemmiksi ja siksi hinnat korkeammiksi.
Ehkä hyvä optikkoliike on kuitenkin ensisijaisesti jotain muuta kuin ketjuttomuus.- Christian Nizzen
Niinpä! -Hyvyys punnitaan usein laadulla.
Yksin neuvottelee sekä valitsee asiakkaan kanssa näkömukavimmat linssit sekä toimivimman kehysratkaisun. Yksilöllisen sellaisen.
-Ilman ketjupomon käskyvaltaa, ongelmitta Kiinalaisista konttiostoksista.
Moniteholasit ovat pitkäaikainen kulutushyödyke. Yhdet kunnolliset riittää. Näistä ketjujen "halpakaupoista" pitääkin saada kahdet, kolmet että on edes jonkin aikaa on jotain millä näkee...
- Minna H.
Oopperan Optiikka Töölössä on loistava. Yksityinen yrittäjä. Ihan loistavaa palvelua ja laadukkaat tuotteet. Parasta ehkä, että hän osaa valita juuri itselle sopivat lasit. En vaihtaisi optikkoani mistään hinnasta!
- Helli1
Minna. Toivottavasti osaa valita myös sinulle.
- Anonyymi
Optiikka Töölössä osaa valita itselle sopivat lasit, entä osaako valita asiakkaalle?
- Helli1
Minulle suositeltu Annankadun liikettä. Aion mennä kunhan saan kuljetuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin273351Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee272123Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141670Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71418- 761349
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381236- 641056
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10974Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70921- 102912